Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 28
    Citer Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Ifølge Fyens er Leuwin blevet skadet under dagens træning ligesom Desler ikke bliver klar. Det giver ikke mange andre muligheder end en 4-back kæde bestående af Ryan, Jeppe, Brandon Onkony, Barrett - uden mange muligheder for udskiftninger.

Ikke optimalt i årets kun anden træningskamp.
    Sayobe Mande også ude med en skade. Er han ikke ofte det ?
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Citer Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Sayobe Mande også ude med en skade. Er han ikke ofte det ?
    En brækket kæbe er nok ikke noget man skal frygte er tilbagevendende hvis det er det du frygter :)

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    "...fordi Ramon Leewin har fået samme lægproblemer, som hollænderen havde på et tidspunkt i efteråret."
    Lyder ikke godt når en "gammel skade" kommer tilbage... :-(
    Det virkede til at skaderne startede at komme efter vi begyndte at lægge træningen over på Dyrskuepladsen og kunstgræs, så noget af det er måske prisen at betale for dårlige baneforhold

Vi er i 2019, det kan ikke passe kampen i morgen ikke bliver streamet!!

Citer Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Vi er i 2019, det kan ikke passe kampen i morgen ikke bliver streamet!!
    Den er aflyst!

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Øv, det er ifølge Kiel pga. vejret så vidt jeg kan se:
    Das Testspiel der Störche beim dänischen Tabellensiebten Odense BK, das für morgen 13 Uhr angesetzt war, musste aufgrund der schlechten Witterung abgesagt werden. Die KSV trainiert stattdessen um 10 und 15 Uhr im CITTI-FUSSBALL-PARK.

Citer Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Øv, det er ifølge Kiel pga. vejret så vidt jeg kan se:
    Das Testspiel der Störche beim dänischen Tabellensiebten Odense BK, das für morgen 13 Uhr angesetzt war, musste aufgrund der schlechten Witterung abgesagt werden. Die KSV trainiert stattdessen um 10 und 15 Uhr im CITTI-FUSSBALL-PARK.
    Som bliver plusgrader, sol og ikke meget vind :D.
    Læste det også og det kan næsten ikke passe.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Senior Member
    Oprettet
    Jun 2017
    Lokation
    København lige nu
    Skal vi være helt ærlige, er det nok ikke helt åndssvagt at den kamp ikke spilles. Med begrænsede udskiftningsmuligheder i forsvaret ville det ikke være optimalt at sende dem ud i 90 minutter efter en tung træningsopstart og en fuld halvleg for 4 dage siden. Vi skal have alle mand på dæk de første 6 SL-kampe og der er stadig 3(?) træningskampe tilbage til at finde det hold, der nok alligevel ikke ændres særligt meget ifht efteråret.

Jeg er lidt lettet over at den kamp ikke spilles på nuværende vilkår og jeg kunne godt mistænke at JM har det lidt på samme måde.

Vi har skrevet lidt fra den interne træningskamp, og så har vi fået et par kommentarer fra Jakob Michelsen.

http://obstruktion.dk/kiel-afbud-var...g-i-regningen/

Regler for indlæg