Annoncering

Collapse
No announcement yet.

De Stribede og OBstruktion indgår samarbejde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    De Stribede og OBstruktion indgår samarbejde

    Det er langt fra alle, der kommer til at mærke noget til denne nyhed, men vi er nu ret glade for den alligevel.
    Vi er i dag blevet enige med De Stribede om at indgå et samarbejde. Det er noget, begge parter er meget stolte af og glade for, og vi er sikre på, at vi kan være til gavn for hinanden. Det bliver i hvert fald spændende at arbejde med.

    http://obstruktion.dk/de-stribede-og...ar-samarbejde/

    #2
    👍
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Det er langt fra alle, der kommer til at mærke noget til denne nyhed, men vi er nu ret glade for den alligevel.
      Vi er i dag blevet enige med De Stribede om at indgå et samarbejde. Det er noget, begge parter er meget stolte af og glade for, og vi er sikre på, at vi kan være til gavn for hinanden. Det bliver i hvert fald spændende at arbejde med.

      http://obstruktion.dk/de-stribede-og...ar-samarbejde/

      Comment


        #4
        I skriver: "Ingen af parterne er afhængige af hinanden, og i De Stribede bliver de ved med at gøre det, de er gode til, og på OBstruktion bliver vi ved med at gøre det, vi er gode til."

        Hvad er det de stribede er gode til?
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          I skriver: "Ingen af parterne er afhængige af hinanden, og i De Stribede bliver de ved med at gøre det, de er gode til, og på OBstruktion bliver vi ved med at gøre det, vi er gode til."

          Hvad er det de stribede er gode til?
          Jeg synes personligt, at De Stribede er gode til at være en fanklub. Hvad skal en fanklub så kunne? I en fanklub skal man favne bredt, og der skal være plads til alle, lige meget om du står på stemningstribunen, og har lyst til at synge med på sangene, eller om du sidder på langsiden med din fadøl, og brokker dig, når tingene ikke går den rigtige vej.
          Der er lige så mange måder at være fan på, som der er folk på Stadion, og der findes ikke nogen rigtig eller forkert måde at være fan på. I en fanklub skal der være plads til alle fans, og det er der i De Stribede. Det synes jeg, de gør godt.

          Comment


            #6
            Som et led i dette samarbejde vil vi prøve at sætte lidt mere fokus på De Stribede, og i første omgang har vi forsøgt at finde ud af, hvor vigtig fanklubben egentlig er for OB.

            http://obstruktion.dk/fanklubben-er-...vigtig-for-ob/

            Comment


              #7
              En fanklub - eller en fanbase generelt - og dennes vigtighed kan aldrig nogensinde modargumenteres.

              At fanklubben er “god til at være en fanklub” pga deres mangfoldighed synes jeg er et billigt point. Fanklubber skal vel af natur være mangfoldige og favne bredt på tværs af sociale forhold, køn, alder og måden at være fan på. Det er vel grundstammen til en officiel fanklub?

              Hvad er de ellers gode til?

              Synes det forklejner fanklubben, kun at sige ‘de er gode til at være fanklub, fordi de er mangfoldige’. Man ser mangfoldighed overalt. Lidt for “nemt” svar.

              Mht Jack Jørgensens interview - iøvrigt stor ros til jeres artikler generelt, obstruktion - så er jeg ved at kaste lidt op inde i min egen mund når jeg læser hans udtalelser.

              Hvordan kan man udtale sig så positivt om fanklubben, når det har været på den nye SLOs tegnebræt fra starten, at se på muligheden for at lukke fanklubben og åbne en ny forening?

              Comment

              Working...
              X