Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Den sorte/mørke dragt der hører ikke hjemme på en OB-spiller efter min mening.
    Er det BK der er anfører. Ser sådan ud på min lille skærm
    Ret sikker på det er Drachmann, Bashkim gik vist ud i pausen.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      Klasse kasse af AK 3-2!
      Og godt samarbejde med Fester. De har stadig lidt i sig forhåbentlig.

      Comment


        #33
        Umiddelbart en fin træningskamp, synes holdet stod godt især i 1. halvleg, og derefter blev lidt mere løst i anden. Lidt svært ved at vurdere individuelle spillere da jeg ikke altid kunne se forskel, men umiddelbart lagde jeg mærke til at Vacek ser solid ud, og ville ikke være nervøs ved at han skulle ind. AK så skarp ud på scoringen. Synes ikke rigtig nogle af vores keepere blev specielt udfordret. Man kunne sagtens se forskel på backs i 1. og 2. halvleg.

        Målkoder (ca.) 0-1 13:20. (Så vidt jeg kan se er det Vacek der skaber pladsen og laver assisten og så iskoldt hamret ind af Bashkim.
        0-2 18:15 (Bare en Casper Nielsen scoring som han åbenbart bare laver fast nu.)
        1-2 1:09:05 (Direkte på hjørnespark, ved ikke om vinden spiller ind, ser i hvert fald lidt mærkeligt ud)
        2-2 1:15:40 (Fejl af Drachmann som tillader løb direkte mod mål.)
        2-3 1:22:50 (AK laver lækkerier og spiller en 1-2 med Festersen og sætter den så sikkert ind).

        Comment


          #34
          Jeg var på Fredensvang i dag, men så dog kun første halvleg. Der var meget kraftig medvind til os, og det var tydeligt at GF havde svært ved at bygge deres spil op. Vinden var en stor faktor, men det skal ikke tage noget fra indsatsen. Nedenfor følger lidt betragtninger:

          Suveræne Tværskov
          JT bar anførerbindet i 1. halvleg, men det er ikke kun proforma. Han brød flere gange AGFs opspil og satte gode kontraer i gang. Også verbalt er han uovertruffen og især Yao og Dessler 'nød' godt af hans kyndige dessiner. Det er tydeligt at Ramon og Tverskov har en god indbyrdes forståelse.

          Kamil Vacek
          Det er ikke meget jeg har set ham henover efteråret, men i 1. halvleg mod GF var han et positivt bekendtskab. Jeg synes han trak sig lidt i nogle tacklinger, men til gengæld fordelte han spillet flot og var både 'holding' og igangsættende inde fra central midt.

          Hele tiden 'undervejs'
          Med fare for at lyde som en af Poul Hansens utallige floskler, så har vi altså nogle fede offensive, dynamiske typer. I første halvleg var både Eskesen, Nielsen, Jørgensen, Bashkim, Kløve og Dessler utroligt løbestærke og bragte sig i nogle positioner som var svære for GF at gøre noget ved. Vi spillede til tider noget flot possession-fodbold og GF'erne kæmpede for at følge med.
          Jeg bemærkede flere tilskuere der både var imponeret over vores spil samt frustreret over GF og deres manglende markeringer. Det betød at der kom flere frustrations-tacklinger hvilket bl.a. resulterede i at Dessler måtte udgå og Kløve røg på backen.

          Yao gjorde det også ganske fornuftigt på sin back og havde både gode defensive- og offensive aktioner. Men han bliver aldrig mere end bare back-up, tør jeg godt at vurdere.

          Jeg var sgu imponeret over drengene i første halvleg og det var altså et rimelig ungt hold der startede kampen og som fortjent førte 2-0 ved pausen. Og der var chancer til mere. Mathias Jørgensen havde én på overlæggeren og der var generelt et fedt offensivt mindset hele vejen rundt.
          Last edited by WesselsTheWarrior; 15-01-2019, 14:53.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Umiddelbart en fin træningskamp, synes holdet stod godt især i 1. halvleg, og derefter blev lidt mere løst i anden. Lidt svært ved at vurdere individuelle spillere da jeg ikke altid kunne se forskel, men umiddelbart lagde jeg mærke til at Vacek ser solid ud, og ville ikke være nervøs ved at han skulle ind. AK så skarp ud på scoringen. Synes ikke rigtig nogle af vores keepere blev specielt udfordret. Man kunne sagtens se forskel på backs i 1. og 2. halvleg.

            Målkoder (ca.) 0-1 13:20. (Så vidt jeg kan se er det Vacek der skaber pladsen og laver assisten og så iskoldt hamret ind af Bashkim.
            0-2 18:15 (Bare en Casper Nielsen scoring som han åbenbart bare laver fast nu.)
            1-2 1:09:05 (Direkte på hjørnespark, ved ikke om vinden spiller ind, ser i hvert fald lidt mærkeligt ud)
            2-2 1:15:40 (Fejl af Drachmann som tillader løb direkte mod mål.)
            2-3 1:22:50 (AK laver lækkerier og spiller en 1-2 med Festersen og sætter den så sikkert ind).
            Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg
            Jeg var på Fredensvang i dag, men så dog kun første halvleg. Der var meget kraftig medvind til os, og det var tydeligt at GF havde svært ved at bygge deres spil op. Vinden var en stor faktor, men det skal ikke tage noget fra indsatsen. Nedenfor følger lidt betragtninger:

            Suveræne Tværskov
            JT bar anførerbindet i 1. halvleg, men det er ikke kun proforma. Han brød flere gange AGFs opspil og satte gode kontraer i gang. Også verbalt er han uovertruffen og især Yao og Dessler 'nød' godt af hans kyndige dessiner. Det er tydeligt at Ramon og Tverskov har en god indbyrdes forståelse.

            Kamil Vacek
            Det er ikke meget jeg har set ham henover efteråret, men i 1. halvleg mod GF var han et positivt bekendtskab. Jeg synes han trak sig lidt i nogle tacklinger, men til gengæld fordelte han spillet flot og var både 'holding' og igangsættende inde fra central mid

            Hele tiden 'undervejs'
            Med fare for at lyde som en af Poul Hansens utallige floskler, så har vi altså nogle fede offensive, dynamiske typer. I første halvleg var både Eskesen, Nielsen, Jørgensen, Bashkim, Kløve og Dessler utroligt løbestærke og bragte sig i nogle positioner som var svære for GF at gøre noget ved. Vi spillede til tider noget flot possesion-fodbold og GF'erne havde utrolig svært ved at følge med. Jeg bemærkede flere tilskuere der både var imponeret over vores spil samt frustreret over GF og deres manglende markeringer. Det betød at der kom flere frustrations-tacklinger hvilket bl.a. resulterede i at Dessler måtte udgå og Kløve røg på backen.

            Yao gjorde det også ganske fornuftigt på sin back og havde både gode defensive og offensive aktioner. Men han bliver aldrig mere end bare back-up, tør jeg godt at vurdere.

            Jeg var sgu imponeret over drengene i første halvleg og det var altså et rimelig ungt hold der startede kampen og som fortjent førte 2-0 ved pausen. Og der var chancer til mere. Mathias Jørgensen havde én på overlæggeren og der var generelt et spændende offensivt mindset hele vejen rundt.
            Meget enig

            Comment


              #36
              Med det halve øje jeg så kampen imens jeg arbejdede synes jeg også at vi var deh bedste hold i dag. Totalt dominerende i første halvleg, hvor vi spillede fremragende. Jeg fulgte simpelthen ikke kampen nok til at se hvilket hold AGF stillede, men ingen tvivl om at de ser ud til at halte efter vores. Vinden spillede nok ind, men det kan ikke forklare hele dominansen. 2. Halveg er vi stadig bedst, men ikke så meget som i 1. Halveg. Agf har ikke rigtig noget, før at de scorer på et mærkelig hjørnespark, hvor man godt ville have den gengivet, så man lige kunne analysere lidt på den. Vores keeper ser i hvert fald ikke ud til at være i nærheden af den. Herefter medføre en stor fejl at de udligner. Heldigvis får vi scoret til sidst, for til trods for vi snakker en træningskamp, så havde det været aldeles misvisende, hvis agf skulle hive en uafgjort hjem. Jeg så ikke koncentreret nok til at kunne vurdere på enkeltspillere. Det var ikke så nemt at skele den ene fra den anden på streamet, så jeg vil lade folk som så den mere koncentreret end jeg gjorde om det, og blot bakke op om at vi spillede en flot træningskamp.

              Comment


                #37
                Nogen melding på Desler? Har vi nogen til træning i dag?

                Comment


                  #38
                  Vi har haft en snak med Jakob Michelsen om kampen i går, og hvad planen er for den kommende træningskamp mod Holstein Kiel.

                  http://obstruktion.dk/michelsen-4-4-...raeningskampe/

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har haft en snak med Jakob Michelsen om kampen i går, og hvad planen er for den kommende træningskamp mod Holstein Kiel.

                    http://obstruktion.dk/michelsen-4-4-...raeningskampe/
                    Hvad er Tverskov blevet opereret for i Juleferien?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvad er Tverskov blevet opereret for i Juleferien?
                      Sportsbrok.

                      Comment


                        #41
                        Er der nogen der ved, hvor kampen på fredag spilles henne?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Er der nogen der ved, hvor kampen på fredag spilles henne?
                          Bane 2 i Ådalen så vidt jeg ved

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Er der nogen der ved, hvor kampen på fredag spilles henne?
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-moe...ag-klokken-13/

                            Comment


                              #44
                              Er måske blind, men kan simpelthen ikke se hvor den spilles:-) Men hvis du har hørt bane 2, så.....

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Er måske blind, men kan simpelthen ikke se hvor den spilles:-) Men hvis du har hørt bane 2, så.....
                                Nej det står ikke i den artikel. Men er 99% sikker på jeg læste det et sted i sidste uge at det var kunstgræs på bane 2..
                                Men kan ikke finde det nu. Såååå deeeet

                                Comment

                                Working...
                                X