Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Evaluering på efteråret med Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Evaluering på efteråret med Jesper Hansen

    Vi er ikke gået helt på ferie endnu, og det er Jesper Hansen heldigvis heller ikke. Vi var i dag en tur i Ådalen for at lave årets sidste interview med vores sportsdirektør. Det blev et længere et af slagsen.

    Der er også et par ord med om det kommende transfervindue.

    http://obstruktion.dk/evaluering-paa...jesper-hansen/
    Last edited by OBstruktion; 21-12-2018, 15:19.

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi er ikke gået helt på ferie endnu, og det er Jesper Hansen heldigvis heller ikke. Vi var i dag en tur i Ådalen for at lave årets sidste interview med vores sportsdirektør. Det blev et længere et af slagsen.

    Der er også et par ord med om det kommende transfervindue.

    http://obstruktion.dk/evaluering-paa...jesper-hansen/
    tak

    Ikke de store guldkorn fra Jespers side men vil gerne rose jer for at stille de rigtige spørgsmål som vi alle gerne vil høre svarene på

    Comment


      #3
      Forlængelsen med OC i vinteren ville vel ikke være en overraskelse især når man tager med i betragtning at JM talte om ham som første målmand i OB på den lidt længere bane.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Må jeg spørge hvordan i kommer frem til :

        "Det er nemt at se, der er sket en udvikling i spillet. Vores bundniveau er hævet, og der er kommet en vindermentalitet. Ser du også sådan på det?
        "Det er tydeligt at se, vi er blevet sværere at spille imod".

        Pointmæssigt er det helt lige, for de 20 kampe sidste år fik OB vist 1 point mere ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Må jeg spørge hvordan i kommer frem til :

          "Det er nemt at se, der er sket en udvikling i spillet. Vores bundniveau er hævet, og der er kommet en vindermentalitet. Ser du også sådan på det?
          "Det er tydeligt at se, vi er blevet sværere at spille imod".

          Pointmæssigt er det helt lige, for de 20 kampe sidste år fik OB vist 1 point mere ...
          Det må du da gerne. Hvis man ser på vores første fem kampe i sæsonen og så til nu, så synes jeg, det er temmelig klart, at vores bundniveau er hævet markant, og vi er blevet sværere at spille imod.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Det må du da gerne. Hvis man ser på vores første fem kampe i sæsonen og så til nu, så synes jeg, det er temmelig klart, at vores bundniveau er hævet markant, og vi er blevet sværere at spille imod.
            Så i snakker kun i forhold til Michelsen, jeg læste det som en sammenligning med Kent :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Må jeg spørge hvordan i kommer frem til :

              "Det er nemt at se, der er sket en udvikling i spillet. Vores bundniveau er hævet, og der er kommet en vindermentalitet. Ser du også sådan på det?
              "Det er tydeligt at se, vi er blevet sværere at spille imod".

              Pointmæssigt er det helt lige, for de 20 kampe sidste år fik OB vist 1 point mere ...
              Du kan ikke lade være

              Det OB der er nu, er bedre end i starten af sæsonen og bedre end da Kent var her. (Jeg vender nok ikke tilbage i tråden magter det ikke )

              Comment

              Working...
              X