Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Niels Thorborg Special

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen - Niels Thorborg Special

    47 minutters podcast med en ganske særlig gæst - Niels Thorborg

    https://soundcloud.com/obstemmer/spe...niels-thorborg

    God fornøjelse - og vi ses måske i aften på Anarkist!
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Er allerede igang

    Comment


      #3
      UH! Den er vi mange, der har ventet længe på!

      Comment


        #4
        Hører den nu. Den er 101% et lyt værd. Thorborg i topform og svarer meget åbent på alt

        Comment


          #5
          Det er altså lidt absurd at høre SFÅ tale om manglende kommunal støtte, når man tænker på den ulovlige sponsorstøtte som OSE forsøgte at få forlænget og så lige den her ...

          http://journalista.dk/kommunerne-for...re-faar-intet/

          Der mangler ganske enkelt ikke kommunale kroner i den private virksomhed, ISÆR ikke når man ser på det i forhold til andre byer/klubber.
          Last edited by Entusiastens; 20-12-2018, 14:52.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Her er hvad jeg fik ud af denne Podcast

            * Nye faciliteter i Ådalen inden 2020
            * OB i Europa inden for 4-5 sæsoner
            * Vi har en dedikeret bestyrelsesformand
            * Vi skal ramme Top 6 i år
            * OSE og nyt hotel skal være med til at skabe bedre økonomi
            * OB vil IKKE arbejde for at få de fans der har karantæne ud på stadion igen før tid
            * Nye faciliteter på stadion ligger ikke først for og skal ske med kommunens hjælp

            Og ja. VB kampen med 1500 fans i Nørreskoven var en god dag for Thorborg

            Comment


              #7
              Når nu denne tråd er Thorborg relateret. Han er godt nok en travl mand. Ny formand for SDU

              https://www.fyens.dk/erhverv/Niels-T...rtikel/3310254

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Når nu denne tråd er Thorborg relateret. Han er godt nok en travl mand. Ny formand for SDU

                https://www.fyens.dk/erhverv/Niels-T...rtikel/3310254
                Det vil jeg mene er en farlig vej at gå.
                En rigmand med fingrene i utallige private projekter, får nu en kæmpe indflydelse på hvordan en offenlig institution skal køre ... jeg er meget overrasket over at det er muligt.
                Magten samles på færre hænder, men nu skal vi så bare holde endnu mere øje med dem!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Her er hvad jeg fik ud af denne Podcast

                  * Nye faciliteter i Ådalen inden 2020
                  * OB i Europa inden for 4-5 sæsoner
                  * Vi har en dedikeret bestyrelsesformand
                  * Vi skal ramme Top 6 i år
                  * OSE og nyt hotel skal være med til at skabe bedre økonomi
                  * OB vil IKKE arbejde for at få de fans der har karantæne ud på stadion igen før tid
                  * Nye faciliteter på stadion ligger ikke først for og skal ske med kommunens hjælp

                  Og ja. VB kampen med 1500 fans i Nørreskoven var en god dag for Thorborg
                  Et ord om konsekvenserne såfremt vi ikke når målene?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Til Entusiasten: Du er efterhånden også en farlig bombe at have gående løs. Du har ALTID en meget negativ holdning til ALT og ALLE. Og du har så langt fra ret i ret meget. Put dig under dynen igen, eller find en anden platform og optræd på. Måske du kunne blive pauseklovn i et cirkus...
                    Last edited by Superior; 20-12-2018, 16:54.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                      Til Entusiasten: Du er efterhånden også en farlig bombe at have gående løs. Du har ALTID en meget negativ holdning til ALT og ALLE. Og du har så langt fra ret i ret meget. Put dig under dynen igen, eller find en anden platform og optræd på. Måske du kunne blive pauseklovn i et cirkus...
                      Synes du selv du bidrager med noget positivt her?
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Et ord om konsekvenserne såfremt vi ikke når målene?
                        Nope. Men JH storroses på den gigantiske klinge og kommer nok ikke i fare. Tænker også at træner teamet får minimum 1 sæson mere selvom Top 6 misses

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nope. Men JH storroses på den gigantiske klinge og kommer nok ikke i fare. Tænker også at træner teamet får minimum 1 sæson mere selvom Top 6 misses
                          Det kommer som sådan ikke bag på mig at JH internt er vellidt .. han står jo på kanten af at have formået hvad ingen har kunne præstere siden facilitetssnakken er startet første gang, for ikke at nævne ungdomssatsningen osv osv. Jeg tror også helt sikkert at trænerteamet lever videre selv om vi misser top6 i år igen. Det er jo med JMs ord ikke et JM-projekt, men et OB-projekt, så vil et år være lidt hurtigt at smide det ud, når der er tydelige tegn på bedring.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                            Til Entusiasten: Du er efterhånden også en farlig bombe at have gående løs. Du har ALTID en meget negativ holdning til ALT og ALLE. Og du har så langt fra ret i ret meget. Put dig under dynen igen, eller find en anden platform og optræd på. Måske du kunne blive pauseklovn i et cirkus...
                            Jeg er kritisk i forhold til OB, helt sikkert ... synes dog at jeg forsøger at holde det sagligt og relevant.

                            Lige her drejer sig dog mere om at det kan være farligt, hvis et menneske får mulighed for at trykke på mange knapper/får en bred vifte af magt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Nu har jeg ikke hørt det endnu, men spørges der slet ikke ind til strategi? Hvordan kommer vi frem til hans målsætninger med klubben?

                              Hvor er vi om 10-20 år og HVORDAN kommer vi derhen? Hvad er deres plan?

                              Comment

                              Working...
                              X