Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dalum bliver udviklingspartner med OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dalum bliver udviklingspartner med OB

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...divisionsklub/

    #2
    Fedt, måtte gerne være sket noget før, men nu sker der i det mindste noget.

    Comment


      #3
      Mere her

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...sk-samarbejde/

      Comment


        #4
        God mulighed for at sende nogle talenter på græs i 2. Div samtidig med de af og til kan træne med i OB.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          God mulighed for at sende nogle talenter på græs i 2. Div samtidig med de af og til kan træne med i OB.
          Mon ikke ambitionen er at få Dalum i 1.Div?

          Og spillere som Frøkjær,Yao,MJ,Eskesen,Harboe og OC og andre i det lag der skulle modnes. Eskesen,OC og MJ er jo nok ikke aktuelle længere da de er godt integreret i 18 mands truppen men Yao,Frøkjær og Harboe kunne helt klart godt være emner samt nye unge der er på vej.
          Tænker man samtidig med at skulle spille i Dalum også kan deltage i OBs træning til tider samt bruge deres faciliteter som snart kommer

          Mulighederne er mange og jeg tror dette er en rigtig vigtig aftale for OBs fremtid på talentsiden

          Comment


            #6
            Det her samarbejde kan potentielt blive meget værdifuldt. Enda for begge parter heldigvis. Fremtiden tegner lys...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Det her samarbejde kan potentielt blive meget værdifuldt. Enda for begge parter heldigvis. Fremtiden tegner lys...
              Enig. Jeg snakkede dog lige med en ungdomstræner for Dalum som var lidt lunken ved aftalen. Mente klart den var mest til OBs fordel.
              Og jeg svarede: Og ulempen er?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Enig. Jeg snakkede dog lige med en ungdomstræner for Dalum som var lidt lunken ved aftalen. Mente klart den var mest til OBs fordel.
                Og jeg svarede: Og ulempen er?
                Ja det kan jeg ikke lige se. Dalum må da få mindst lige så meget ud af det samarbejde som OB gør.
                De får en masse forstærkninger og mulighed for at dygtiggøre deres spillere. OB får deres spillere på græs i 2.div i stedet for reserveholdsligaen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Ja det kan jeg ikke lige se. Dalum må da få mindst lige så meget ud af det samarbejde som OB gør.
                  De får en masse forstærkninger og mulighed for at dygtiggøre deres spillere. OB får deres spillere på græs i 2.div i stedet for reserveholdsligaen.
                  Der er ikke mange stribede fans eller bare sympatisører i Dalum. Det kommer til at tage lidt tid

                  Comment


                    #10
                    Dejlig initiativ - talenter til Dalum og omvendt

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af HenrietteOdense Se indlæg
                      Dejlig initiativ - talenter til Dalum og omvendt
                      Tænker også at det er de lidt yngre der skal til OB og de lidt ældre der lige knap er klar til SL der skal Dalum. Som gammel Dalum dreng varmer denne aftale mit hjerte

                      Comment

                      Working...
                      X