Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - julestue på Anarkist

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen - julestue på Anarkist

    Torsdag den 20. december holder Stemmer fra Ådalen og Albani "julestue" for alle OB-fans på Anarkist.

    Et stærkt panel med flere forskellige debattører diskuterer OB's efterårssæson anno 2018 og kigger desuden på det mere overordnede tema: "OB som byens hold?".


    Gæster:
    Thomas Helveg, tidl. OB-spiller
    Ulrik Pedersen, tidl. OB-spiller
    Johnny Wøllekær, historiker
    Tim Vermund, politiker
    Freddy Larsen, Albani
    Sandro Spasojevic, fodboldspiller
    Simon Voetmann, Stemmer Fra Ådalen
    Jack Jørgensen, Odense Sport & Event

    Arrangementet varer fra kl. 19 til 22 - og der er helt og aldeles gratis adgang!

    Vi håber at se mange af jer på Albanigade 20!
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Flg. er "sakset" fra FS ... kudos (tror jeg det hedder) til SFÅ for at formå at få NT i studiet

    OB-ejer Niels Thorborg er ikke med i panelet, men Stemmer Fra Ådalen-lytterne skal ikke snydes for at høre, hvordan han vurderer sæsonen hidtil og chancerne for at ende i Top 6 til foråret. Den travle forretningsmand var i studiet onsdag, og hvad der kom ud af det, kan høres i en separat podcast ud af, med publiceringstidspunktet var ikke fastlagt ved redaktionens slutningen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Flg. er "sakset" fra FS ... kudos (tror jeg det hedder) til SFÅ for at formå at få NT i studiet

      OB-ejer Niels Thorborg er ikke med i panelet, men Stemmer Fra Ådalen-lytterne skal ikke snydes for at høre, hvordan han vurderer sæsonen hidtil og chancerne for at ende i Top 6 til foråret. Den travle forretningsmand var i studiet onsdag, og hvad der kom ud af det, kan høres i en separat podcast ud af, med publiceringstidspunktet var ikke fastlagt ved redaktionens slutningen.

      Comment


        #4
        Bliver fedt - jeg glæ’r mig! ��������❤️
        Props til SfŠfor at indfange NT ��������

        Comment


          #5
          Sådan SFÅ! Hold kæft hvor er det vildt. Kan ikke huske hvornår vi sidst hørte fra NT? 10 år siden?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Flg. er "sakset" fra FS ... kudos (tror jeg det hedder) til SFÅ for at formå at få NT i studiet

            OB-ejer Niels Thorborg er ikke med i panelet, men Stemmer Fra Ådalen-lytterne skal ikke snydes for at høre, hvordan han vurderer sæsonen hidtil og chancerne for at ende i Top 6 til foråret. Den travle forretningsmand var i studiet onsdag, og hvad der kom ud af det, kan høres i en separat podcast ud af, med publiceringstidspunktet var ikke fastlagt ved redaktionens slutningen.
            Tryllerier eller våben og trusler? Hvormed lykkedes det at få NT i studiet????? ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7


              Super arbejde - ærgeligt at jeg ikke kan deltage torsdag, glæder mig til podcast med NT, en fin før den 24 julegave

              Comment


                #8
                Glædeligt at Thorborg kommer lidt ud af busken. Har også lagt mærke til at han er mere synlig ude på stadion, hvor han jævnligt slår et smut forbi stemningsområdet før kampene. Det er i hvert fald ikke noget jeg har lagt mærke til før denne sæson. Nu vil han så også snakke med SFÅ. Spændende om han får sat ord på noget som helst brugbart der!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Glædeligt at Thorborg kommer lidt ud af busken. Har også lagt mærke til at han er mere synlig ude på stadion, hvor han jævnligt slår et smut forbi stemningsområdet før kampene. Det er i hvert fald ikke noget jeg har lagt mærke til før denne sæson. Nu vil han så også snakke med SFÅ. Spændende om han får sat ord på noget som helst brugbart der!
                  Det er i hvert fald godt han viser sig lidt. Jeg tror nu mest det bliver i overordnede linier om strategier osv.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Er det muligt at høre disse podcast offline på android telefoner? Synes jeg har prøvet gennem soundcloud men kan ikke få det til at virke :/.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Er det muligt at høre disse podcast offline på android telefoner? Synes jeg har prøvet gennem soundcloud men kan ikke få det til at virke :/.
                      Virker fint på Android med soundcloud

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Virker fint på Android med soundcloud
                        Hvordan downloader du den? Jeg har lavet en playliste og tilføjet den. Jeg vil helt vildt gerne få det til at virke da jeg har en 7 timers flyvetur i overmorgen.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Hvordan downloader du den? Jeg har lavet en playliste og tilføjet den. Jeg vil helt vildt gerne få det til at virke da jeg har en 7 timers flyvetur i overmorgen.
                          Jeg tror ikke Soundcloud har funktionen, ellers har jeg ikke kigget nok på det. Men hvis du søger på noget med soundcloud og downloader kan du finde et par apps eller hjemmesider hvor det burde være muligt. Jeg har selv gjort det tidligere, men det har været med ting med væsentlig kortere spilletid.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Er det muligt at høre disse podcast offline på android telefoner? Synes jeg har prøvet gennem soundcloud men kan ikke få det til at virke :/.
                            Download appen Podcastaddict. Her kan du hente afsnittene og høre dem offline 🙂

                            Comment


                              #15
                              God burger, gode øl - ikke imponeret over risalamanden.
                              fornuftigt fremmøde, fornuftige mennesker - dog ikke mange tilbage fra sølv-årenes TIFO-miljø etc.

                              Jonas W, Hammer(hajen) og en håndfuld mere ��

                              I øvrigt tillykke med dagen til Skarven - så er fuglen undskyldt!

                              Sme’en smi’r et sam’drag i mårn! ��

                              Comment

                              Working...
                              X