Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga simulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Må tilgive at jeg har glasset meeeeget halvfyldt og kommer til 4. plads med 38 point.
    Du er meget optimistisk. Det kan jeg godt lide :)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Du er meget optimistisk. Det kan jeg godt lide :)
      Ja. :-)
      Håber bare at kampen fredag var i første linje resultat af træthed og at vi generelt står i en rigtig god udvikling. På den baggrund er 3 sejre og to uafgjort sikker ambitiøst og optimistisk men ikke umuligt i de sidste kampe af grundspillet. JM gav holdet et helt andet udtryk og de har vel nu langt mere vindermentalitet end under KN. Så selvom vi starter ude mod FCK hvor sandsynlighed for nederlaget jeg kalkulerede ind er vel højest så tror på at vi ikke falder tilsammen HVIS det skulle ske at vi kommer hjemme fra Parken med tomme hænder. Og så skulle Vejle hjemme en uge senere sætte os i hvert fald igen i den rigtige retning.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        1. FCK 65p
        2. FCM 62p
        3. Brøndby 44p
        4. AaB 37p (9V, 10U, 7T, 35:32)
        5. OB 37p (10-7-9, 34:31)
        6. Esbjerg 37p (10-7-9, 35:34)
        7. Horsens 32p (8-8-10, 34:47)
        8. Sønderjyske 31p (8-7-11, 29:33)
        9. Randers 31p (8-7-11, 28:36)
        10. FCN 29p
        11. AGF 27p
        12. Vejle 25p
        13. Vendsyssel 22p
        14. Hobro 18p

        Har stor fidus til AaB, de har gode spillere, og tror, at sejren mod os får dem igang. Sat dem til at vinde mod Randers, Sønderjyske, og kryds med BIF og Hobro (de snubler nok en enkelt gang), og ellers tabe til FCM og FCK, som jeg tror vinder deres resterende grundspilskampe temmelig overbevisende.

        Har os til at vinde over Vejle, Randers og AGF, og spille uafgjort mod Horsens. Vi taber til BIF og FCK.

        Esbjerg vinder mod Vejle og Horsens, spiller kryds med AGF og Hobro, og taber til Sønderjyske og BIF.

        Horsens vinder mod Hobro, spiller uafgjort mod Vendsyssel og OB, og taber til Randers, Esbjerg og BIF.

        Jeg kunne ikke se udviklingen i tabellen undervejs, for jeg skriver fra mobilen, men blev overrasket over, at jeg havde så lidt tillid til Horsens. Og så alligevel ikke. På hjemmebane tror jeg godt, at vi kan tage den mod Randers, men en sejr i Aarhus er isoleret set ikke nem at tage. Jeg har dog, som min forudsigelse viser, ikke nogen tillid til at AGF kommer stærkt ud efter jul overhovedet. De klarer dog nok skærene i sidste ende, for spiller for spiller er de bedre end den absolutte bund.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Ja. :-)
          Håber bare at kampen fredag var i første linje resultat af træthed og at vi generelt står i en rigtig god udvikling. På den baggrund er 3 sejre og to uafgjort sikker ambitiøst og optimistisk men ikke umuligt i de sidste kampe af grundspillet. JM gav holdet et helt andet udtryk og de har vel nu langt mere vindermentalitet end under KN. Så selvom vi starter ude mod FCK hvor sandsynlighed for nederlaget jeg kalkulerede ind er vel højest så tror på at vi ikke falder tilsammen HVIS det skulle ske at vi kommer hjemme fra Parken med tomme hænder. Og så skulle Vejle hjemme en uge senere sætte os i hvert fald igen i den rigtige retning.
          https://superstats.dk/stilling/runde...F2019&runde=20
          https://superstats.dk/stilling/runde...F2018&runde=20

          Jeg ved godt at du ikke bare tænker på udbyttet, men der er der så heller ikke fremgang.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            https://superstats.dk/stilling/runde...F2019&runde=20
            https://superstats.dk/stilling/runde...F2018&runde=20

            Jeg ved godt at du ikke bare tænker på udbyttet, men der er der så heller ikke fremgang.
            https://www.superstats.dk/stilling/f...r2=2018%2F2019

            https://www.superstats.dk/stilling/f...r2=2018%2F2019

            Kommer an på hvordan man ser på det :)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              https://superstats.dk/stilling/runde...F2019&runde=20
              https://superstats.dk/stilling/runde...F2018&runde=20

              Jeg ved godt at du ikke bare tænker på udbyttet, men der er der så heller ikke fremgang.
              Betragter det ikke bare fra sæson til sæson. Efter den dårlige start i denne sæson og med at spille ind sig efter systemomstilling havde vi en helt vildt fremgang. Vi står 3 point fra medaljeplads, faktisk tabte vi den først sidste fredag. Var langt fra at forvente sådan en udvikling og var overbevist at Top 6 var fuldstændigt ud af rækkevidde og utopisk efter de første 10 runder.
              Derudover er det den mentale udvikling hvor jeg ser stor fremgang. Vi kan vende kampe hvor vi kommer bagud og holdet har åbenbart en helt anden tro på sig selv end tidligere.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Fik OB til en 6. plads med 37 point. Et point foran Horsens, 1 efter Esbjerg og 3 efter AaB.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ja. :-)
                  Håber bare at kampen fredag var i første linje resultat af træthed og at vi generelt står i en rigtig god udvikling. På den baggrund er 3 sejre og to uafgjort sikker ambitiøst og optimistisk men ikke umuligt i de sidste kampe af grundspillet. JM gav holdet et helt andet udtryk og de har vel nu langt mere vindermentalitet end under KN. Så selvom vi starter ude mod FCK hvor sandsynlighed for nederlaget jeg kalkulerede ind er vel højest så tror på at vi ikke falder tilsammen HVIS det skulle ske at vi kommer hjemme fra Parken med tomme hænder. Og så skulle Vejle hjemme en uge senere sætte os i hvert fald igen i den rigtige retning.
                  Du var bestemt ikke for optimistisk :-)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Du var bestemt ikke for optimistisk :-)
                    Ja. Synes der ligger en ny stemning over og omkring holdet (og klubben). Har generelt en ret positiv og optimistisk tilgang men de sidste år havde det mere som en "vil" være optimistisk og "skal" holde hoved højt. Nu føles det virkeligt "deep inside" at vi er på en rigtig god vej.
                    Og kan nu virkeligt nyde at se drengene spille og kæmpe på banen. Det er noget helt andet end under Kent's kedelige "bag-og-tværs-og-hellere-tre-gang-mere-bag-og-tværs-fordi-vi-har-ingen-anden-ide"-kujonfodbold.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ja. Synes der ligger en ny stemning over og omkring holdet (og klubben). Har generelt en ret positiv og optimistisk tilgang men de sidste år havde det mere som en "vil" være optimistisk og "skal" holde hoved højt. Nu føles det virkeligt "deep inside" at vi er på en rigtig god vej.
                      Og kan nu virkeligt nyde at se drengene spille og kæmpe på banen. Det er noget helt andet end under Kent's kedelige "bag-og-tværs-og-hellere-tre-gang-mere-bag-og-tværs-fordi-vi-har-ingen-anden-ide"-kujonfodbold.
                      Det eneste som ærger mig ved JM er at han var for længe om at sætte KEP af og til dels ak. Kan godt leve med at Kløve er første mand på holdkortet, selvom jeg ikke syntes hans mange km løb helt opvejer antallet af fejl.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Det eneste som ærger mig ved JM er at han var for længe om at sætte KEP af og til dels ak. Kan godt leve med at Kløve er første mand på holdkortet, selvom jeg ikke syntes hans mange km løb helt opvejer antallet af fejl.
                        Syntes han har været god de sidste par kampe. Specielt mod BIF. Kan ikke se hvem i truppen der skulle kunne gøre det bedre i den rolle han har.
                        JJ er mere en balance spiller, Eske er ikke klar pt og Greve er gået lidt i stå.

                        Comment


                          #42
                          Mens vi venter, kan man jo altid fordrive tiden med en simulator, hvis nogen har interesse :-)

                          http://den.worldfootball.net/table_c...den-superliga/

                          Comment

                          Working...
                          X