Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga simulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    7.plads med 34 points; 3 nederlag, 2 sejre, 1 uafgjort. Nederlaget i fredags var dyrt, men det er nu i starten, vi smed for mange points.

    Hvis det skal gå godt, så skal vi gerne vinde over Vejle og Randers. Derudover skal vi enten vinde i Horsens eller have noget med fra Århus. Hvis vi får noget imod Brøndby er det godt, og alt i Parken er bonus, men det er meget svært at forestille sig.

    Det bliver utrolig tæt; forventeligt ligger cuttet nok på 35-36 points.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      7.plads med 34 points; 3 nederlag, 2 sejre, 1 uafgjort. Nederlaget i fredags var dyrt, men det er nu i starten, vi smed for mange points.

      Hvis det skal gå godt, så skal vi gerne vinde over Vejle og Randers. Derudover skal vi enten vinde i Horsens eller have noget med fra Århus. Hvis vi får noget imod Brøndby er det godt, og alt i Parken er bonus, men det er meget svært at forestille sig.

      Det bliver utrolig tæt; forventeligt ligger cuttet nok på 35-36 points.
      jeg tror vi sniger os med sammen med de 3 store, Horsens, og AaB. Der er klart pil op, men et par forstærkninger ville pynte, så må Al, AK, Festersen, Desler, og Kløve gerne erstattes, selvom jeg ikke tror det sker.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Med mindre FCN sælger ud i vinterpausen tror jeg ikke de skal afskrives i top 6
        De gør ellers en del for at afskrive sig selv i dag.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          De gør ellers en del for at afskrive sig selv i dag.
          Ha ja det må man sgu sige, troede ellers de ville vinde i dag
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            De gør ellers en del for at afskrive sig selv i dag.
            Og det er faktisk noget møg. Esbjerg og Horsens har nemmere program end os i foråret. Der bliver sandsynligvis en helt afgørende i forårets 3.runde i Horsens, hvor vi måske gerne skal vinde, og det plejer at være svært på de kanter. Esbjerg og AaB tror jeg på i top6, dvs. vi skal ud og overpræstere en smule og i hvert fald vinde i Horsens. Randers ligner de har for svært et startprogram, og FCN kommer for langt bag ud i dag.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ha ja det må man sgu sige, troede ellers de ville vinde i dag
              Det var også mit umiddelbare bud, når man ser på form osv. ... FCN har dog været ringe ude!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Og det er faktisk noget møg. Esbjerg og Horsens har nemmere program end os i foråret. Der bliver sandsynligvis en helt afgørende i forårets 3.runde i Horsens, hvor vi måske gerne skal vinde, og det plejer at være svært på de kanter. Esbjerg og AaB tror jeg på i top6, dvs. vi skal ud og overpræstere en smule og i hvert fald vinde i Horsens. Randers ligner de har for svært et startprogram, og FCN kommer for langt bag ud i dag.
                FCN er kun 3 point efter OB, men ja 4 til top 6.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  FCN er kun 3 point efter OB, men ja 4 til top 6.
                  Jeg har på intet tidspunkt haft fcn i top 6. Og OB kommer heller ikke med. Men lad os se hvad der sker i januar. Det er altid spørgsmålet i Fcn. Der ryger nok lidt ud. Hvad med Julle? Skal han til Norge? Eller Brøndby?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Jeg har på intet tidspunkt haft fcn i top 6. Og OB kommer heller ikke med. Men lad os se hvad der sker i januar. Det er altid spørgsmålet i Fcn. Der ryger nok lidt ud. Hvad med Julle? Skal han til Norge? Eller Brøndby?
                    Er det ikke nyt at du har OB uden for top 6?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Jeg har på intet tidspunkt haft fcn i top 6. Og OB kommer heller ikke med. Men lad os se hvad der sker i januar. Det er altid spørgsmålet i Fcn. Der ryger nok lidt ud. Hvad med Julle? Skal han til Norge? Eller Brøndby?
                      Norge, Brøndby eller Mars ... sandsynligheden er den samme :) (her snakker jeg i forhold til vinterpausen).
                      Last edited by Entusiastens; 16-12-2018, 14:48.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Med mindre FCN sælger ud i vinterpausen tror jeg ikke de skal afskrives i top 6
                        Det er jeg nu ikke sikker på, og jeg havde også Esbjerg som vinder i dagens kamp i min simulator - og som nr 4 samlet.
                        Men det sjove ved simulatoren er netop, at man indtaster alle kampe, da det jo er svært at tage højde for indbyrdes kampe mellem top 6 bejlerne, de enkelte klubbers slutprogram m.v., når man kigger på klubbers sandsynlighed for en top 6 placering.
                        Jeg var fx selv overrasket over, at jeg ved flere forsøg havde Esbjerg ret højt placeret. Det må jo betyde, at de har et nemmere slutprogram end de andre bejlere.
                        Med Esbjergs slutprogram ligner de en stensikker top 6 kandidat (29 point): AGF, BIF, Hobro, Horsens, Sønderjydske, Vejle.
                        This is what you have been trained for, makes us proud!

                        Comment


                          #27
                          Får det til en 7. Plads med 35, men tilgengæld "kun" 3 til en 4. Plads og 1 til top 6.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Er det ikke nyt at du har OB uden for top 6?
                            Nej det er ikke nyt

                            Comment


                              #29
                              OB kom ret klart i top-6 da jeg legede med det, vi får at se

                              Comment


                                #30
                                Må tilgive at jeg har glasset meeeeget halvfyldt og kommer til 4. plads med 38 point.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X