Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 14.12.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    De danske dommere er bare utroligt ringe, det ses uge efter uge i stort set samtlige kampe. Ved ikke om det er uddannelsen eller hvad det er der gør at standarden er faldet til et pinligt niveau.

    Vi ser heller aldrig danske dommere i chl el EL.
    Det er jo ufatteligt at spillere og klubber kan klage så meget over det, men ikke lave en aftale om fuldtidsdommere, der ligger man sgu som man har redt.

    Comment


      Uanset om der så er 10 dommere og linjevogter, så sker der fejl. Lad os få Var. Hver klub får mulighed for op til 3 kald, og dommeren ubegrænset. Det ville gøre kampene mere retfærdig, og så lever jeg med afbrydelserne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        De danske dommere er bare utroligt ringe, det ses uge efter uge i stort set samtlige kampe. Ved ikke om det er uddannelsen eller hvad det er der gør at standarden er faldet til et pinligt niveau.

        Vi ser heller aldrig danske dommere i chl el EL.
        Jakob Kehlet dømte CL her i efteråret.

        Når det så er sagt, så var fredagens præstation nok den ringeste jeg har oplevet i dansk fodbold. Der var 3 "lovbrud" i situationen. Gryte er ude fra stregen, van Weert stopper i hans tilløb og der er spillere i feltet før sparket bliver eksekveret. Ingen af disse burde resultere i frispark til os - det er ganske enkelt helt i skoven.

        Jeg synes faktisk folk gør os dårligere end vi var. Jeg mener, at vi var det bedste hold i den kamp. Men AaB havde læst os fint, overlod spillet til os og spillede på omstillinger. En recept vi selv har haft bragende succes med. Det er godt set af Friis og godt trænerarbejde. Men selv i en uvant position som spilskabere, så synes jeg at holdet præsterede godkendt. Der var naturligvis personlige fejl undervejs, men i det etablerede spil var vi bolsjerne overlegne. Uafgjort havde nok været det mest retfærdige, men det er fair nok, at den tipper i deres favør.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          De danske dommere er bare utroligt ringe, det ses uge efter uge i stort set samtlige kampe. Ved ikke om det er uddannelsen eller hvad det er der gør at standarden er faldet til et pinligt niveau.

          Vi ser heller aldrig danske dommere i chl el EL.
          Det er ikke korrekt.
          https://worldreferee.com/referee/jakob_kehlet
          https://worldreferee.com/site/copy.p...ts&linkID=8092
          https://worldreferee.com/site/copy.p...ts&linkID=7852
          https://worldreferee.com/site/copy.p...ts&linkID=8227

          Faktisk langt fra.
          Det kunne også være endnu bedre, men derfor er det jo ikke fair at overdrive så tungt.

          Der er 3 mere i en lavere kategori, så der kan være flere kampe, men tror det her er hvad der er.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Jakob Kehlet dømte CL her i efteråret.

            Når det så er sagt, så var fredagens præstation nok den ringeste jeg har oplevet i dansk fodbold. Der var 3 "lovbrud" i situationen. Gryte er ude fra stregen, van Weert stopper i hans tilløb og der er spillere i feltet før sparket bliver eksekveret. Ingen af disse burde resultere i frispark til os - det er ganske enkelt helt i skoven.

            Jeg synes faktisk folk gør os dårligere end vi var. Jeg mener, at vi var det bedste hold i den kamp. Men AaB havde læst os fint, overlod spillet til os og spillede på omstillinger. En recept vi selv har haft bragende succes med. Det er godt set af Friis og godt trænerarbejde. Men selv i en uvant position som spilskabere, så synes jeg at holdet præsterede godkendt. Der var naturligvis personlige fejl undervejs, men i det etablerede spil var vi bolsjerne overlegne. Uafgjort havde nok været det mest retfærdige, men det er fair nok, at den tipper i deres favør.
            Boldbesiddelsen var 53-47, det er sådan ret lige vil jeg mene :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Uanset om der så er 10 dommere og linjevogter, så sker der fejl. Lad os få Var. Hver klub får mulighed for op til 3 kald, og dommeren ubegrænset. Det ville gøre kampene mere retfærdig, og så lever jeg med afbrydelserne.
              Nej nej, du har set for meget amerikansk fodbold :D.
              Det der ville totalt ødelægge rytmen.
              Afbrydelser skal kun kunne ske på foranledning af dem der sidder med VAR!
              6 ekstra afbrydelser på en kamp ... se det lige for dig ... amerikansk fodbold er èn stor afbrydelse alligevel, men for fodbold ville det være ekstremt ødelæggende!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment

              Working...
              X