Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 14.12.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ikke skyggen af straffe , Helenius snubler selv
    Arhhh... Det er fordi man ser den i slow. AaB'eren hægter ham tydeligt. Der er straffe selv om Helenius er ude af balancen og formentlig havde brændt en eventuel chance

    Comment


      #47
      Ser også på et stream uden kommentator, så man kan høre hvad der bliver råbt fra træneren. Det var JM, der brokkede sig højlydt ved Helenius' ikke dømte straffe. Man blev nærmest mere og mere forelsket for hver sekund han snakkede! Der blev da sagt både "nu lukker du røven", "du skal ikke ryste på hovedet" og "så må 4. dommer og linjevogter altså lige hjælpe ham" også kan jeg desværre ikke huske mere :D Fantastisk afslutning på første halvleg må man sige! En Kløve med ild i øjnene for at sætte en fod på den bold!!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er Michelsen og ja det er på et ret lavt niveau.
        Det synes jeg nok - jeg troede ellers ikke at han var typen. Han er dog langt fra den eneste sure stodder på sidelinjen som man har kunnet høre!

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Arhhh... Det er fordi man ser den i slow. AaB'eren hægter ham tydeligt. Der er straffe selv om Helenius er ude af balancen og formentlig havde brændt en eventuel chance
          Helenius snubler over forsvarerens ben/sparker til det ... umiddelbart er der ikke straffe.

          Det der blev scoret på er dog klart nok, Abildgaard brokker sig heller ikke ... men ærgerligt at dommeren er så kampafgørende (synes jeg :D ).
          Last edited by Entusiastens; 14-12-2018, 19:57.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Er der nogen der ved hvem træneren er, som man konstant kan høre brokke sig på min stream? Vores eller deres? Det er nærmest Bo H niveau. (medgivet at dommeren er en hat)
            Tror ikke der er nogle som er så utålelig at høre på som Bo Skrigehals .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Man må sgu sige den dommer dømmer i øst og i vest idag

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Man må sgu sige den dommer dømmer i øst og i vest idag
                Nord og syd kan vel også tages med i den ligning

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Arhhh... Det er fordi man ser den i slow. AaB'eren hægter ham tydeligt. Der er straffe selv om Helenius er ude af balancen og formentlig havde brændt en eventuel chance
                  Syntes det er Helenius der søger kontakten med Aab’eren og ikke omvendt
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    OB, drop nu forhelvede det provinsdiskotek og halbalpauseunderholdning. Det er ligeså pinligt, som det er irriterende at høre på.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Helenius snubler over forsvarerens ben/sparker til det ... umiddelbart er der ikke straffe.

                      Det der blev scoret på er dog klart nok, Abildgaard brokker sig heller ikke ... men ærgerligt at dommeren er så kampafgørende (synes jeg :D ).
                      Du ved simpelthen dommeren er kampafgørende? Flot må man sige :)

                      Comment


                        #56
                        Her er nu så hyggeligt i mørket til julebold. Drop nu den vinterpause.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Helenius snubler over forsvarerens ben/sparker til det ... umiddelbart er der ikke straffe.

                          Det der blev scoret på er dog klart nok, Abildgaard brokker sig heller ikke ... men ærgerligt at dommeren er så kampafgørende (synes jeg :D ).
                          Det er vel i det tilfælde Abildgaard, der er kampafgørende?

                          Comment


                            #58
                            Shit man den der oplæser i pausen er pinlig at høre på

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Helenius snubler over forsvarerens ben/sparker til det ... umiddelbart er der ikke straffe.

                              Det der blev scoret på er dog klart nok, Abildgaard brokker sig heller ikke ... men ærgerligt at dommeren er så kampafgørende (synes jeg :D ).
                              Helt enig
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Du ved simpelthen dommeren er kampafgørende? Flot må man sige :)
                                Lad os sige potentielt så, men altså at forhindre et helt korrekt mål og dermed en føring, ved 0-0 i en lige kamp, vil jo have en kæmpe indflydelse på udfaldet.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X