Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 14.12.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Helenius er altså for klodset til den løn-

    Og igeN Guden Gryte
    Jeg ved nu ikke - bliver han ikke lige generet af AAB'eren og mister derved et skridt...?
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    Comment


      #77
      Det ser skidt ud lige nu. Nu skal vi spille simpelt, trække tempoet ned. Og have fat i kuglen igen. Gryte er vanvittig.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Det lyder ret meget som om han har set billederne.. Det er altså tilladt at være uenige om kendelser, så kan du jo bare mene at vi er en flok farvede skiderikker. Iøvrigt er der altså ikke noget mærkeligt i at et fan forum er fyldt med farvede fodbold fans så hvis du ikke kan holde det ud skal du måske bare finde et andet forum at hænge ud på :)
        Et forum er vel ikke kun til "farvede fans" :).
        Ja, det er helt okay at være uenig ... for os begge.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #79
          Pis.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Pis!

            Comment


              #81
              Fuuuck

              Comment


                #82
                Flot mål. ØØØV
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #83
                  Det er sgu et godt mål og det er jo også fortjent ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    Øv, men de har også et godt hold. Vi blev for psssiv og de må kunne presses med de gule kort og nyt forsvar.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Et forum er vel ikke kun til "farvede fans" :).
                      Ja, det er helt okay at være uenig ... for os begge.
                      Helt enig, men så behøver dit svar til alle uenigheder måske heller ikke være at folk er galt på den og bare skal se billederne igen - de har jo nok set billederne allerede siden de kommentere på kendelserne i første omgang. Det virker bare af og til som om at du ikke kan tåle at OB fans ser noget andet end dig som jo altid er så saglig. På din helt egen usaglige måde..

                      Comment


                        #86
                        Vi er ringe lige nu. Første gang vi ikke holder en føring i denne sæson i øvrigt.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Helt enig, men så behøver dit svar til alle uenigheder måske heller ikke være at folk er galt på den og bare skal se billederne igen - de har jo nok set billederne allerede siden de kommentere på kendelserne i første omgang. Det virker bare af og til som om at du ikke kan tåle at OB fans ser noget andet end dig som jo altid er så saglig. På din helt egen usaglige måde..
                          Altså vi debatterede jo situationen, på en ret saglig måde ... det børe være okay på et fodboldforum.
                          Jeg vil mene at jeg sjældent er usaglig, medmindre selve det at jeg ikke er fan, kvalificerer mig til det stempel :D,
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                            Vi er ringe lige nu. Første gang vi ikke holder en føring i denne sæson i øvrigt.
                            jep vi er stoppet med at spille bold nu...klassisk OB desværre
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #89
                              Det er ikke særlig godt. Kan sagtens blive nul point, ØV
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #90
                                .... Synes vi er meget passive
                                OBeliever

                                Comment

                                Working...
                                X