Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 14.12.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    For helvede Desler. Det var anden gang.

    Comment


      #92
      Vi kæmper os ind igen nu.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        Eskesen ind nu for Kløve, tak.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Mon ikke det er tid til udskiftninger , kløve og Bashkim ud og ind med Eske og M.Jørgensen
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Altså vi debatterede jo situationen, på en ret saglig måde ... det børe være okay på et fodboldforum.
            Jeg vil mene at jeg sjældent er usaglig, medmindre selve det at jeg ikke er fan, kvalificerer mig til det stempel :D,
            Jeg vil ikke drukne tråden i fnidder, så lad os bare være uenige om det også, og så lade det være ved det :) Min første besked var iøvrigt ikke ment som at du bare skal skride, så beklager hvis det kom lidt hårdt ud. Det var mere ment som at hvis man ikke kan holde ud at høre på "usaglige hjemme fans" der tolker fodbold loven efter hvad der lige passer dem på et givent tidspunkt, så skal man måske ikke være på deres forum under en for dem meget vigtig kamp :)

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Jeg vil ikke drukne tråden i fnidder, så lad os bare være uenige om det også, og så lade det være ved det :) Min første besked var iøvrigt ikke ment som at du bare skal skride, så beklager hvis det kom lidt hårdt ud. Det var mere ment som at hvis man ikke kan holde ud at høre på "usaglige hjemme fans" der tolker fodbold loven efter hvad der lige passer dem på et givent tidspunkt, så skal man måske ikke være på deres forum under en for dem meget vigtig kamp :)
              Ignore-instillingerne (trollefilter) kan være din bedste ven. Det virker fint for mig, og giver en bedre Forum oplevelse - just saying.
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                #97
                Eskesen ind for C. Nielsen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Jeg vil ikke drukne tråden i fnidder, så lad os bare være uenige om det også, og så lade det være ved det :) Min første besked var iøvrigt ikke ment som at du bare skal skride, så beklager hvis det kom lidt hårdt ud. Det var mere ment som at hvis man ikke kan holde ud at høre på "usaglige hjemme fans" der tolker fodbold loven efter hvad der lige passer dem på et givent tidspunkt, så skal man måske ikke være på deres forum under en for dem meget vigtig kamp :)
                  Det skal du ikke tænke på, den slags synes jeg bare er lidt morsomt og jeg kan sagtens forstå at følelserne kan tage over.
                  Det håber jeg da ikke at jeg har skrevet noget sted, at jeg ikke kan holde ud at høre på fans ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #99
                    Eske ind - CN ud
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Kløve er godt nok ringe

                      Comment


                        Kløve gult.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Kløve er godt nok ringe
                          Med meget få undtagelser så har han været ringe i hele sin OB tid .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Så kom old Boys ind for Aab

                            Comment


                              Så kommer håndboldspilleren ind....... og med den dommer. Hmm. ;-)
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jeg kan godt lide KEP-
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X