Side 20 af 21 FørsteFørste ... 1018192021 SidsteSidste
Viser resultater 191 til 200 af 201
    Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tak, men det er vel en virkelig dum fejl som viser at ham kender ikke reglerne.
    Absolut, og velsagtens potentiel omkamp med andet resultat.

Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Absolut, og velsagtens potentiel omkamp med andet resultat.
    Nu, eller hvis AAB ikke havde vundet?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nu, eller hvis AAB ikke havde vundet?
    Teknisk set burde det vel være ligegyldigt, men tænker hvis Aab havde tabt og indgivet klaget.

Denne kamp ser jeg som klart eksempel på træthed. Efter oprydningen fra Kents elendigheder, krævede det store ressourcer af truppen at vende det som de gjorde, og luften gik så ud af ballonen mod FCM, og mod AaB var der så ikke mere i tanken, vi har brug for pause og en opstart udelukkende på JMs præmisser.

De skal nok komme stærkt igen

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tak, men det er vel en virkelig dum fejl som viser at ham kender ikke reglerne.
    De danske dommere er bare utroligt ringe, det ses uge efter uge i stort set samtlige kampe. Ved ikke om det er uddannelsen eller hvad det er der gør at standarden er faldet til et pinligt niveau.

Vi ser heller aldrig danske dommere i chl el EL.
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    De danske dommere er bare utroligt ringe, det ses uge efter uge i stort set samtlige kampe. Ved ikke om det er uddannelsen eller hvad det er der gør at standarden er faldet til et pinligt niveau.

Det er jo ufatteligt at spillere og klubber kan klage så meget over det, men ikke lave en aftale om fuldtidsdommere, der ligger man sgu som man har redt.

Uanset om der så er 10 dommere og linjevogter, så sker der fejl. Lad os få Var. Hver klub får mulighed for op til 3 kald, og dommeren ubegrænset. Det ville gøre kampene mere retfærdig, og så lever jeg med afbrydelserne.

Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro

Jakob Kehlet dømte CL her i efteråret.

Når det så er sagt, så var fredagens præstation nok den ringeste jeg har oplevet i dansk fodbold. Der var 3 "lovbrud" i situationen. Gryte er ude fra stregen, van Weert stopper i hans tilløb og der er spillere i feltet før sparket bliver eksekveret. Ingen af disse burde resultere i frispark til os - det er ganske enkelt helt i skoven.

Jeg synes faktisk folk gør os dårligere end vi var. Jeg mener, at vi var det bedste hold i den kamp. Men AaB havde læst os fint, overlod spillet til os og spillede på omstillinger. En recept vi selv har haft bragende succes med. Det er godt set af Friis og godt trænerarbejde. Men selv i en uvant position som spilskabere, så synes jeg at holdet præsterede godkendt. Der var naturligvis personlige fejl undervejs, men i det etablerede spil var vi bolsjerne overlegne. Uafgjort havde nok været det mest retfærdige, men det er fair nok, at den tipper i deres favør.

Det er ikke korrekt.
    https://worldreferee.com/referee/jakob_kehlet
    https://worldreferee.com/site/copy.p...ts&linkID=8092
    https://worldreferee.com/site/copy.p...ts&linkID=7852
    https://worldreferee.com/site/copy.p...ts&linkID=8227

Faktisk langt fra.
    Det kunne også være endnu bedre, men derfor er det jo ikke fair at overdrive så tungt.

Der er 3 mere i en lavere kategori, så der kan være flere kampe, men tror det her er hvad der er.

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Jakob Kehlet dømte CL her i efteråret.

Når det så er sagt, så var fredagens præstation nok den ringeste jeg har oplevet i dansk fodbold. Der var 3 "lovbrud" i situationen. Gryte er ude fra stregen, van Weert stopper i hans tilløb og der er spillere i feltet før sparket bliver eksekveret. Ingen af disse burde resultere i frispark til os - det er ganske enkelt helt i skoven.

Jeg synes faktisk folk gør os dårligere end vi var. Jeg mener, at vi var det bedste hold i den kamp. Men AaB havde læst os fint, overlod spillet til os og spillede på omstillinger. En recept vi selv har haft bragende succes med. Det er godt set af Friis og godt trænerarbejde. Men selv i en uvant position som spilskabere, så synes jeg at holdet præsterede godkendt. Der var naturligvis personlige fejl undervejs, men i det etablerede spil var vi bolsjerne overlegne. Uafgjort havde nok været det mest retfærdige, men det er fair nok, at den tipper i deres favør.
    Boldbesiddelsen var 53-47, det er sådan ret lige vil jeg mene :).

Jeg er ikke fan.

Regler for indlæg