Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB AaB - kbh-Odense t/r (chauffør)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB AaB - kbh-Odense t/r (chauffør)

    Hej!

    Vi er tre rødder der overvejer OB AaB på fredag, med afgang fra Kbh. så vi er i Odense en times tid før kampstart.

    Helt konkret søger vi en, der vil lægge bil til og agere chauffør på dagen. I modydelse tilbydes godt følgeskab og en billet til kampen (vip). Afregning for bro og benz finder vi nok også ud af : )

    Håber der sidder en impulsiv fynbo derude der bider på

    //Christian

    #2
    Har i tjekket med GoMore? _:-)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Tjemf Se indlæg
      Hej!

      Vi er tre rødder der overvejer OB AaB på fredag, med afgang fra Kbh. så vi er i Odense en times tid før kampstart.

      Helt konkret søger vi en, der vil lægge bil til og agere chauffør på dagen. I modydelse tilbydes godt følgeskab og en billet til kampen (vip). Afregning for bro og benz finder vi nok også ud af : )

      Håber der sidder en impulsiv fynbo derude der bider på

      //Christian
      Min onkel kører en svinetransport fra Greve til Odense fredag formiddag. Jeg kan høre om der er plads?
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Min onkel kører en svinetransport fra Greve til Odense fredag formiddag. Jeg kan høre om der er plads?
        Det var en rigtig øffet kommentar

        Comment


          #5
          Få nu bare smidt RMN ud.

          Man burde overveje at oprette en “OB i København”-Facebookgruppe. Tror alligevel der er en del som tager turen til Odense i ny og næ. Så kunne folk også mødes til kampene herovre på eksiløen. Noget ala Aalborgs københavnergruppe hvis man skal give et godt eksempel :)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Klinge1887 Se indlæg
            Få nu bare smidt RMN ud.

            Man burde overveje at oprette en “OB i København”-Facebookgruppe. Tror alligevel der er en del som tager turen til Odense i ny og næ. Så kunne folk også mødes til kampene herovre på eksiløen. Noget ala Aalborgs københavnergruppe hvis man skal give et godt eksempel :)
            Der findes allerede en "OB Fans I København".

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Klinge1887 Se indlæg
              Få nu bare smidt RMN ud.

              Man burde overveje at oprette en “OB i København”-Facebookgruppe. Tror alligevel der er en del som tager turen til Odense i ny og næ. Så kunne folk også mødes til kampene herovre på eksiløen. Noget ala Aalborgs københavnergruppe hvis man skal give et godt eksempel :)
              Helt enig - i begge dele. Hvad angår det sidste, så har jeg selv gået med idéen en rum tid.

              Jeg er medlem af flere mindre grupperinger/omgangskredse af OB-fans i København, men har netop også savnet en fælles gruppe. Det kan være man skulle gøre noget ved sagen.

              Edit: Sådan én eksisterer så åbenbart allerede jf. Jacob. Men er den fortsat aktiv? Og det er vel problematisk, hvis jeg, som har boet snart 9 år i København aldrig har hørt om gruppen - ej heller mine venner, som også er OB-fans.
              Last edited by JMJ; 12-12-2018, 20:51. Årsag: Tilføjelse

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Helt enig - i begge dele. Hvad angår det sidste, så har jeg selv gået med idéen en rum tid.

                Jeg er medlem af flere mindre grupperinger/omgangskredse af OB-fans i København, men har netop også savnet en fælles gruppe. Det kan være man skulle gøre noget ved sagen.

                Edit: Sådan én eksisterer så åbenbart allerede jf. Jacob. Men er den fortsat aktiv? Og det er vel problematisk, hvis jeg, som har boet snart 9 år i København aldrig har hørt om gruppen - ej heller mine venner, som også er OB-fans.
                der var i en lang periode en del fans der mødtes på Pub&Sport i en lang periode - ved ikke om de stadig gør det men flere af dem skriver også herinde. Mødtes og tog til kampe i KBH og omegn og et par stykker i Odense ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  der var i en lang periode en del fans der mødtes på Pub&Sport i en lang periode - ved ikke om de stadig gør det men flere af dem skriver også herinde. Mødtes og tog til kampe i KBH og omegn og et par stykker i Odense ..
                  Mine OB-venner og jeg ser nogle gange OB-kampe på McKluuds på Istedgade. De sælger Odense Pilsner til 22 kr.

                  Comment

                  Working...
                  X