Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Aab

    Så er Okore ude mod os.

    #2
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Så er Okore ude mod os.
    Som han har gjort det idag er det vidst same same. Men ja generelt set nok en lille fordel. Ville nu foretrække en lille skade til Lucas A selvom han ikke har været super god idag

    Comment


      #3
      Spørgsmålet er jo snart om de kan stille hold. Godt for os, jeg mener AaB er lidt bedre end os, men dejligt hvis de er nødt til at spille med Abildgaard i forsvaret.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Som han har gjort det idag er det vidst same same. Men ja generelt set nok en lille fordel. Ville nu foretrække en lille skade til Lucas A selvom han ikke har været super god idag
        Han er/ var skidt i dag, men efter en dårlig sæsonstart har han være rigtig god.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Han er/ var skidt i dag, men efter en dårlig sæsonstart har han være rigtig god.
          Og så har han bare altid fysikken at falde tilbage på, tror klart det er en fordel.

          Comment


            #6
            Jeg har nu aldrig set det store lys i okore. Han er bare stærk fysisk. Det har altid været hans force.

            Comment


              #7
              Så blev vi lige “snydt” for endnu en karantæne i deres forsvar

              Comment


                #8
                Hvis Ahlmanns gule er til 6 point, så er han ude. Jeg har ikke set den.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Hvis Ahlmanns gule er til 6 point, så er han ude. Jeg har ikke set den.
                  Vi håber. Han er en god spiller

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vi håber. Han er en god spiller
                    DR P3 ligaprogram, melder om karantæneR til AaB mod OB :-)
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Okore er en klar fordel. Han er deres bedste forsvarsspiller, og som jeg husker det, så var hans fart ret væsentlig for at vi ikke fik flere kæmpechancer, da de spiller med en høj forsvarslinje.
                      Han er også ubetinget førstevalg i deres forsvar, så selvom han var skidt idag, så har de ingen med samme fart, og så er de sårbare, hvis de fortsætter med deres høje linje.
                      Ahlmann er også en dygtig spiller, så det burde være til vores fordel, selvom de har stærke spillere fremme på banen

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Okore er en klar fordel. Han er deres bedste forsvarsspiller, og som jeg husker det, så var hans fart ret væsentlig for at vi ikke fik flere kæmpechancer, da de spiller med en høj forsvarslinje.
                        Han er også ubetinget førstevalg i deres forsvar, så selvom han var skidt idag, så har de ingen med samme fart, og så er de sårbare, hvis de fortsætter med deres høje linje.
                        Ahlmann er også en dygtig spiller, så det burde være til vores fordel, selvom de har stærke spillere fremme på banen
                        Er vi sikker på at Ahlmann har karantæne?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er vi sikker på at Ahlmann har karantæne?
                          https://www.superstats.dk/kort/karantaner
                          ja, ifølge denne, har han,

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
                            https://www.superstats.dk/kort/karantaner
                            ja, ifølge denne, har han,
                            Tak :). Klart en lille fordel for os

                            Comment


                              #15
                              Kun 1 point og vi overvintrer i Top 6, 3 point og vi overvintrer i Top 4. Det havde jeg virkelig ikke forventet efter den katastrofale sæsonstart. Med den udvikling holdet står i tror jeg på sikker sejr mod AaB. Vi starter 2019 med en Top 4 placering!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X