Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hahaha nej hvor er det altså bare underholdende, det som de skøre, skøre hjerner hos Viasat finder på. En maskot med en lang tunge, der forskrækker Camilla Martin. Og to superligaspillere, DER IKKE KAN TEGNE!!! Nej, nej, nej hvor er det bare langt ude. Hvad bliver det næste. En trucker, der ikke kan synge opera?

    Comment


      Håber hverken FcK eller FcM vinder, men da det ser ud til at være uundgåeligt at en af dem gør, ja så interessere mesterskabet mig ikke længere.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Føler slet ikke, at 3-0 er retvisende for kampens forløb. Bortset fra det meste af 1. halvleg synes jeg egentlig, at vi spiller fint (nok), selvom det også er tydeligt, at FCM (med FCK) har det gear ekstra, der gør, at der er stor afstand ned til 3. pladsen. En skam, at det overskygges af røgen ved straffesparket, føj hvor ulækkert af deres hooligans.
        Og dommeren, ja, jeg er rasende! Hold nu kæft, hvor var han dårlig i dag! Det ville være en underdrivelse at tale om, at 50/50 gik FCMs vej, for selv klokkeklare gule kort eller frispark til os bliver overset. Og så får vi gult for ingenting! Forkasteligt. Håber, at dommeren lærer af denne kamp.

        Comment


          Det var en hæderlig indsats på en tung bane i aften. Ud over min 15-30 hvor vi tabte kampen var det en god præstation af drengene. Derudover en katastrofal dommerpræstation. Da ham gik med sine fejl atid i den samme retning må man vel kostatere at hjemmeholdets tolvte mand var ikke på lægtene i aften...
          Det var tydeligt at vi har brug for en hovedstødstærk midtforsvarer i sådan en kamp. Udover Lunds aktion som førte til straffe var ?det ja ellers helt o.k. i forsvaret men ved høje indlæg ville et fysiskt stærk tårn i midtforsvaret bringe mere sikkerhed ved dødbolde.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det var en hæderlig indsats på en tung bane i aften. Ud over min 15-30 hvor vi tabte kampen var det en god præstation af drengene. Derudover en katastrofal dommerpræstation. Da ham gik med sine fejl atid i den samme retning må man vel kostatere at hjemmeholdets tolvte mand var ikke på lægtene i aften...
            Det var tydeligt at vi har brug for en hovedstødstærk midtforsvarer i sådan en kamp. Udover Lunds aktion som førte til straffe var ?det ja ellers helt o.k. i forsvaret men ved høje indlæg ville et fysiskt stærk tårn i midtforsvaret bringe mere sikkerhed ved dødbolde.
            det ville måske have hjulpet hvis man ikke bare lod dem hoppe ugeneret ved 1-0 målet, da den første FCM’er header den videre er der ikke en eneste som forsøger at yde modstand, og ham som header den i mål bliver heller ikke generet med undtagelse af Tverskov som står en meter fra ham og laver et alibihop
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              det ville måske have hjulpet hvis man ikke bare lod dem hoppe ugeneret ved 1-0 målet, da den første FCM’er header den videre er der ikke en eneste som forsøger at yde modstand, og ham som header den i mål bliver heller ikke generet med undtagelse af Tverskov som står en meter fra ham og laver et alibihop
              Ja, det ville det vel. Men har ofte indtryk at vi mangler fysisk robusthed ved høje indlæg i vores felt, især ved dødbolde. Denne mangel kan kompenseres med den rigtige timing og sammenarbejde af alle i denne momenter men det er svært at lykkes med altid. Et "tårn" med fysisk præsence har det letter at dominere "sit areal". Synes Tingager havde meget af det for os og beroligede vores forsvarsarbejde dermed. Ingen af vores aktuelle forsvarer har denne robusthed og Helenius kan også ikke hjælpe der ved dødbolde. Ham er stor men langt fra robust eller fysisk stærkt og sit duel/hovedstødsspil er ringe.
              Håber de kigger i retning af en cf'er med denne evner i de næste vinduer - eller henter bare Tingager hjemme.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Jeg er meget, meget stolt af at være OBer i dag.

                Ja, vi taber fortjent. Det er ligegyldigt at diskutere detaljer som dommer osv., vi taber fortjent. Til de danske mestre, på deres hjemmebane.

                Men vi går ud fra start af og viser nogle gamle OB-dyder, som man jo troede hørte fortiden til. FIGHT! Der blev kørt på, selv efter 0-2, vi er det bedst hold i 2.halvleg, men FCM har bare en kvalitet, som vi ikke lige kan matche i løbet af en enkelt god halv halvsæson. Der blev kæmpet, løbet og fightet igennem, som jeg næsten ikke kan huske at se det.

                Kæmpe respekt til holdet herfra! ELSKER DEN INDSTILLING! KØR PÅ!

                Comment


                  Jeg synes egentlig at OB spiller en god kamp, og jeg føler at den kunne være gået begge veje. Havde OB fået et hurtigt mål, kunne resultatet have set helt anderledes ud.

                  Gode takter, i det næste vindue kommer der 2 forstærkninger, og så spiller OB om medaljer næste år

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Jeg er meget, meget stolt af at være OBer i dag.

                    Ja, vi taber fortjent. Det er ligegyldigt at diskutere detaljer som dommer osv., vi taber fortjent. Til de danske mestre, på deres hjemmebane.

                    Men vi går ud fra start af og viser nogle gamle OB-dyder, som man jo troede hørte fortiden til. FIGHT! Der blev kørt på, selv efter 0-2, vi er det bedst hold i 2.halvleg, men FCM har bare en kvalitet, som vi ikke lige kan matche i løbet af en enkelt god halv halvsæson. Der blev kæmpet, løbet og fightet igennem, som jeg næsten ikke kan huske at se det.

                    Kæmpe respekt til holdet herfra! ELSKER DEN INDSTILLING! KØR PÅ!
                    Ja. Vi kan være stolte og drengene kan være stolte. Vi har et hold igen man må slås med fra første til sidste minut. Et hold som viser en "aldrig vil vi give op"-holdning og tror på sine evner. Som fighter og er "ready for rumble".
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jeg er meget, meget stolt af at være OBer i dag.

                      Ja, vi taber fortjent. Det er ligegyldigt at diskutere detaljer som dommer osv., vi taber fortjent. Til de danske mestre, på deres hjemmebane.

                      Men vi går ud fra start af og viser nogle gamle OB-dyder, som man jo troede hørte fortiden til. FIGHT! Der blev kørt på, selv efter 0-2, vi er det bedst hold i 2.halvleg, men FCM har bare en kvalitet, som vi ikke lige kan matche i løbet af en enkelt god halv halvsæson. Der blev kæmpet, løbet og fightet igennem, som jeg næsten ikke kan huske at se det.

                      Kæmpe respekt til holdet herfra! ELSKER DEN INDSTILLING! KØR PÅ!
                      + 1
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        + 1
                        God kamp af drengene. Vi blev overmatchet og længere er den ikke.
                        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                          Hold nu kæft idiot dommer. Han kunne sq da nemt ha' taget det straffen inden banen blev indhyllet i røg....!
                          Hvad siger I til den her kommentar på Nationen: "Hm.. Efter FIFA/UEFA cirkulæret fra maj 2018, skal straffesparket tages med det samme - hvis der ikke er røg i det område!. Hvis straffesparket så brændes, skal spillet stoppes og først igangsættes når der er "tilstrækkelig sigtbarhed" på hele banen!Den situation bør DBU's disciplinærudvalg helt givet se på - ikke mindst eftersom der er en italiensk serie B kamp fra september der er spillet om pga. at dommeren ikke rettede sig efter det udsendte cirkulære!"

                          Ikke at jeg mener, at kampen skal spilles om, men bare at det understreger dommerens lave niveau i kampen. Helenius kan jo sagtens nå at sparke, og så må dommeren jo stoppe kampen, hvis bolden efterfølgende kommer i spil, og man ikke kan se noget.

                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...roemme/7430012

                          Men det kunne da være lækkert, hvis dommerens fik en næse efter sin ringe dømmekraft i kampen. Ellers vil vi nok se flere lignende episoder..


                          This is what you have been trained for, makes us proud!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                            Hvad siger I til den her kommentar på Nationen: "Hm.. Efter FIFA/UEFA cirkulæret fra maj 2018, skal straffesparket tages med det samme - hvis der ikke er røg i det område!. Hvis straffesparket så brændes, skal spillet stoppes og først igangsættes når der er "tilstrækkelig sigtbarhed" på hele banen!Den situation bør DBU's disciplinærudvalg helt givet se på - ikke mindst eftersom der er en italiensk serie B kamp fra september der er spillet om pga. at dommeren ikke rettede sig efter det udsendte cirkulære!"

                            Ikke at jeg mener, at kampen skal spilles om, men bare at det understreger dommerens lave niveau i kampen. Helenius kan jo sagtens nå at sparke, og så må dommeren jo stoppe kampen, hvis bolden efterfølgende kommer i spil, og man ikke kan se noget.

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...roemme/7430012

                            Men det kunne da være lækkert, hvis dommerens fik en næse efter sin ringe dømmekraft i kampen. Ellers vil vi nok se flere lignende episoder..


                            Vi tabte 3-0 til et bedre hold som manglede deres to bedste spillere. Lad os vise lidt mere værdighed end at flæbe over et straffespark, som blev brændt. Just sayin
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg er meget, meget stolt af at være OBer i dag.

                              Ja, vi taber fortjent. Det er ligegyldigt at diskutere detaljer som dommer osv., vi taber fortjent. Til de danske mestre, på deres hjemmebane.

                              Men vi går ud fra start af og viser nogle gamle OB-dyder, som man jo troede hørte fortiden til. FIGHT! Der blev kørt på, selv efter 0-2, vi er det bedst hold i 2.halvleg, men FCM har bare en kvalitet, som vi ikke lige kan matche i løbet af en enkelt god halv halvsæson. Der blev kæmpet, løbet og fightet igennem, som jeg næsten ikke kan huske at se det.

                              Kæmpe respekt til holdet herfra! ELSKER DEN INDSTILLING! KØR PÅ!
                              +1
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Nu handler det jo ikke kun om at FcM keeperen og Helenius skal kunne se.

                                Myse signalerer at han intet kunne se nede i OB målet. Det må dommeren rette sig efter. Forestil jer lige FcM var løbet direkte ned og scoret efter Helenius brændte, fordi Myse intet kunne se. Det havde i sgu nok heller ikke været helt tilfreds med dommeren over.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X