Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mærkelig kamp egentlig. Vi spiller sgu på mange måder en godkendt kamp, men vi matcher jo slet ikke FCM på kynisme. Nederlaget er for stort - men vi er godt nok et stykke efter stadigvæk.

    Comment


      Kæft et dumt FcM kort. Så kom det røde også.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Som jeg sagde i optakten. Fcm ser enormt stærke ud. Håber de vinder mesterskabet igen. Hader FCK af et godt hjerte.

        Comment


          Frustrerende at være så langt fra i en ok kamp. Jeg synes sgu egentlig gameplanen fungerer og der begås ikke mange fejl. Langt fra godkendt at tabe 3-0. Godkendt indsats. :/

          Comment


            Ærgerligt de først får deres røde kort når det er ligegyldigt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Som jeg sagde i optakten. Fcm ser enormt stærke ud. Håber de vinder mesterskabet igen. Hader FCK af et godt hjerte.
              har det omvendt den elendige lortebonderøvsklub skal så bare DØ.....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Fucking lorte kamp

                Comment


                  Fortjent de vinder. Nok lige et mål for stort, men helt sikkert fortjent.

                  Vi skulle have scoret på det straffe.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    har det omvendt den elendige lortebonderøvsklub skal så bare DØ.....
                    Enig
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Jeg mener en bedre dommer havde gjort et udslag. Og selvfølgelig betød den usportslige udsættelse af straffe noget. Helenius havde scoret 15 i streg. Og Jesper Hansen er altså meget rutineret.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Vi slår AaB!
                        Det SKAL vi bare!

                        Comment


                          Seriøst?? Hvordan fandan kan man ønske at de bonderøven vinder noget som helst? 1000 gange heller at FCK vinder de næste 20 år!

                          Comment


                            Godt at FCM ikke kunne stille med stærkeste startopstilling, de er irriterende gode..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fucking lorte kamp
                              Nah, mest p.g.a dommeren, vel? Vi taber fordi vi ikke var skarpe nok, mod et bedre hold. Det var for mig en gratis omgang. Men derfor kan det jo godt gøre nas.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Kæft et dumt FcM kort. Så kom det røde også.
                                Ja, det må give en pris ved sæsonafslutningen :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X