Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    For at være ærlig, så har vi ikke en chance. Folk er forblændet af vores gode stime.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      For at være ærlig, så har vi ikke en chance. Folk er forblændet af vores gode stime.
      Selvfølgelig har vi en chance. Det er fodbold, der er altid en chance. Det ville ikke være fodboldhistoriens største overraskelse, hvis vi tog point i Herning. Men ingen tvivl om at FCM er storfavoritter.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        For at være ærlig, så har vi ikke en chance. Folk er forblændet af vores gode stime.
        Største chance er at holde nullet hvilket OB er blandt de bedste til ... om vi så kommer på deres banehalvdel og putter en ind er nok mere tvivlsomt .. men jeg kan leve med 0-0 ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          For at være ærlig, så har vi ikke en chance. Folk er forblændet af vores gode stime.
          Det passer ikke. Det kan jeg sige for første gang i mange. Og tro på det samtidig. De er altså et helt andet hold uden Lange Paul.
          Men skal vi undvære Kadrii er det heller ikke super godt..

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Ja, selvf. og det forringer bestemt heller ikke OBs muligheder, men spørgsmålet er vel om mulighederne bliver forbedret, når FCMs trup er god som den er.
            Jeg syntes det forhøjer vores chancer når de 2 ikke er med

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              For at være ærlig, så har vi ikke en chance. Folk er forblændet af vores gode stime.
              Helt ærligt! Så er FCM altså heller ikke bedre. De har bare holdt ét unormalt stabilt niveau i superligaen de seneste sæsoner. Noget som alle andre superligahold har fejlet med. Alle hold i Superligaen kan slå FCM på én god dag.

              OB kan slå FCM på én normal dag, hvis JM ovenikøbet kan udmanøvre FCMŽs træner taktisk. Som der er blevet skrevet i én af de andre posts, så har OB ét klasse forsvar for tiden. Så taktikken kunne være at stå lidt dybere end vi har gjort de sidste kampe, og så spille på kontraer. GROFT SAGT.
              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
              Lou Holtz

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Helt ærligt! Så er FCM altså heller ikke bedre. De har bare holdt ét unormalt stabilt niveau i superligaen de seneste sæsoner. Noget som alle andre superligahold har fejlet med. Alle hold i Superligaen kan slå FCM på én god dag.

                OB kan slå FCM på én normal dag, hvis JM ovenikøbet kan udmanøvre FCMŽs træner taktisk. Som der er blevet skrevet i én af de andre posts, så har OB ét klasse forsvar for tiden. Så taktikken kunne være at stå lidt dybere end vi har gjort de sidste kampe, og så spille på kontraer. GROFT SAGT.
                På hjemmebane er de netop så gode. Du ved det hjemmehold, der har scoret mindst 3 mål i alle hjemmekampe i denne sæson undtagen én, den første, også mod både FCK og Brøndby. Selvklart er der nogen, der synes vi er chanceløse. Hvilket vi er, hvis de spiller op til deres bedste. Fordi de ganske enkelt er bedre end os. Og har en vinderkultur, der går langt ud over den, vi er ved at brygge sammen.

                Der er altid en chance, og den er blevet betydeligt større nu, både med vores egen form og med karantæner til FCM.

                Men den er stadig minimal.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                  Helt ærligt! Så er FCM altså heller ikke bedre. De har bare holdt ét unormalt stabilt niveau i superligaen de seneste sæsoner. Noget som alle andre superligahold har fejlet med. Alle hold i Superligaen kan slå FCM på én god dag.

                  OB kan slå FCM på én normal dag, hvis JM ovenikøbet kan udmanøvre FCMŽs træner taktisk. Som der er blevet skrevet i én af de andre posts, så har OB ét klasse forsvar for tiden. Så taktikken kunne være at stå lidt dybere end vi har gjort de sidste kampe, og så spille på kontraer. GROFT SAGT.
                  Jeg er meget enig i at det måske er på trænerbænken vi skal sætte de fleste forhåbninger. FCMs trup frygter jeg dog har så meget individuel kvalitet at vi under alle omstændigheder bliver hårdt presset. Vi kan næsten sammenligne med vores hold fra seneste sølvmedalje i ‘11, hvor spillet bestemt ikke var prangende, men “bare” individuelt stærkt.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Chancerne synes jeg ikke er totalt væk. Store Paul er deres ultimative våben og en stor del af deres spil er bygget op omkring ham. Randers havde egentlig fornuftigt styr på fem igår, men lige Paul gjorde forskellen. Når han ikke er med, så mangler de helt sikkert noget i boksen, selvom George slet ikke er nogen dårlig angriber. Svia er normalt også en som fylder meget i felterne, så på deres giftige dødbolde, som er deres ultimative våben, der vil de være svækket. Derudover virker det til at vi ikke skal bruge mange chancer for at score målene for tiden. Vi er langt mere effektive og har fået angriberne igang. Jeg tror det bliver en tæt kamp, men der vil komme perioder, hvor vi bliver presset og Gryte skal nok forberede sig på at stå en stor kamp, hvis vi skal redde point hjem. Til gengæld er jeg også sikker på at vi skaber 2-3 chancer, som vi så skal sørge for stryger i kassen

                    Comment


                      #25
                      Lange Paul har været altdominerende, men Mabil har stille og roligt spillet sig ind som en af deres mest kampafgørende spillere, og jeg er lidt nervøs over at deres højre side kommer til at drive gæk med Kløve og Ludwig, simpelthen grundet den speed, de kommer med.

                      Kan vi løse den, er der måske chancer, men de har altså et voldsomt godt hold til måden, de spiller..

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Chancerne synes jeg ikke er totalt væk. Store Paul er deres ultimative våben og en stor del af deres spil er bygget op omkring ham. Randers havde egentlig fornuftigt styr på fem igår, men lige Paul gjorde forskellen. Når han ikke er med, så mangler de helt sikkert noget i boksen, selvom George slet ikke er nogen dårlig angriber. Svia er normalt også en som fylder meget i felterne, så på deres giftige dødbolde, som er deres ultimative våben, der vil de være svækket. Derudover virker det til at vi ikke skal bruge mange chancer for at score målene for tiden. Vi er langt mere effektive og har fået angriberne igang. Jeg tror det bliver en tæt kamp, men der vil komme perioder, hvor vi bliver presset og Gryte skal nok forberede sig på at stå en stor kamp, hvis vi skal redde point hjem. Til gengæld er jeg også sikker på at vi skaber 2-3 chancer, som vi så skal sørge for stryger i kassen
                        Helt enig der en en pæn chance for at vi taber. Men hvis vi forsvarer rigtig godt og vi er skarpe på de chancer vi får, ja så er det vil ikke helt umuligt. FCM har brug for 3 points i mesterskabs kampen, hvor vi kan være meget mere afventene, og slå til i løbet af kampen, FCM vil utivltsom åbne sig hvis de ikke for scoret.

                        Superflot med bare et point, så vi fortsætter vores ubesejrede stime, det bliver enormt spændende hvordan vi står til et FCM hold nu, hvor vores forsvar har været så godt gennem mange kampe.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Hellere en hjemmesejr i næste runde over AaB. Så kan jeg godt acceptere et nederlag på Heden.
                          Slet ikke, på alle måder vil det være sjovere med en sejr i Herning
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Lange Paul har været altdominerende, men Mabil har stille og roligt spillet sig ind som en af deres mest kampafgørende spillere, og jeg er lidt nervøs over at deres højre side kommer til at drive gæk med Kløve og Ludwig, simpelthen grundet den speed, de kommer med.

                            Kan vi løse den, er der måske chancer, men de har altså et voldsomt godt hold til måden, de spiller..

                            Er der håb for JBL på fredag?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Jeg tror at meget af det hele afhænger af om Bashkim bliver klar til kamp på fredag, jeg frygter at han desværre ikke kan spille, for er han ikke med så er det mere eller mindre urealistisk at få noget med hjem fra Herning.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Slet ikke, på alle måder vil det være sjovere med en sejr i Herning
                                Det er vigtigere at vinde over direkte konkurrenter til top 6.

                                Comment

                                Working...
                                X