Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Må indrømme jeg ikke har noget forhold til fcm. Om det er dem eller Horsens der bliver mestre bekymrer mig ikke. Kan bare ikke døje de smarte kjøvenhavnere.
    Og jeg hader bare FCM. Sådan rigtig inderligt. With a passion. Håber også at Brentford taber hver gang og Sørloth får splinter i røven.
    Mega småligt måske. Men kan simpelthen ikke lade være

    Comment


      #47
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...moede-fcm-paa/
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Og jeg hader bare FCM. Sådan rigtig inderligt. With a passion. Håber også at Brentford taber hver gang og Sørloth får splinter i røven.
        Mega småligt måske. Men kan simpelthen ikke lade være
        Når det gælder dét at være fan af et fodboldhold, så er smålighed en undervurderet kvalitet. Det er mere end ok at være smålig og selektiv. Hade hold. Hade spillere, trænere og være dobbeltmoralsk.

        Uden at blinke kalde Brøndby Stadion en narkoinficeret voldscentral og grine sin røv i laser når der står en række klamme gule fans, der står og flæber på et stadion i Horsens efter at ha tabt mesterskabet. Nyd hver en tåre - grin hver gang man ser Brøndbyvester skiltet på indkørslen til KbH- og mindes tårerne i Horsens - og grin igen.

        Uden nogen som helst tanker om at skadefryd generelt er en skidt kvalitet - eller skyldfølelse over at være åndssvag. Vær åndssvag (indtil en hvis grænse forstås), være skadesfryd- had med grænseløs smålighed - og vær normal de andre dage i ugen. ;-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Når det gælder dét at være fan af et fodboldhold, så er smålighed en undervurderet kvalitet. Det er mere end ok at være smålig og selektiv. Hade hold. Hade spillere, trænere og være dobbeltmoralsk.

          Uden at blinke kalde Brøndby Stadion en narkoinficeret voldscentral og grine sin røv i laser når der står en række klamme gule fans, der står og flæber på et stadion i Horsens efter at ha tabt mesterskabet. Nyd hver en tåre - grin hver gang man ser Brøndbyvester skiltet på indkørslen til KbH- og mindes tårerne i Horsens - og grin igen.

          Uden nogen som helst tanker om at skadefryd generelt er en skidt kvalitet - eller skyldfølelse over at være åndssvag. Vær åndssvag (indtil en hvis grænse forstås), være skadesfryd- had med grænseløs smålighed - og vær normal de andre dage i ugen. ;-)

          MvH ChrisOB

          Comment


            #50
            FS melder at Ludwig har lidt problemer og Ramon starter. JBL skulle også starte på bænken

            https://www.fyens.dk/fodbold/Leeuwin...rtikel/3306801

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Når det gælder dét at være fan af et fodboldhold, så er smålighed en undervurderet kvalitet. Det er mere end ok at være smålig og selektiv. Hade hold. Hade spillere, trænere og være dobbeltmoralsk.

              Uden at blinke kalde Brøndby Stadion en narkoinficeret voldscentral og grine sin røv i laser når der står en række klamme gule fans, der står og flæber på et stadion i Horsens efter at ha tabt mesterskabet. Nyd hver en tåre - grin hver gang man ser Brøndbyvester skiltet på indkørslen til KbH- og mindes tårerne i Horsens - og grin igen.

              Uden nogen som helst tanker om at skadefryd generelt er en skidt kvalitet - eller skyldfølelse over at være åndssvag. Vær åndssvag (indtil en hvis grænse forstås), være skadesfryd- had med grænseløs smålighed - og vær normal de andre dage i ugen. ;-)

              MvH ChrisOB
              Enig - fodbold er irrationelt, og bygget på følelser. Samtidig er det bestemt af, hvilken generation man tilhører: for mig vil det altid være sejrene over, og nederlagene til, BIF og AGF, der henholdsvis glæder og smerter mest. BIF som opkomlingen der fra firserne og fremover begyndte at blande sig i toppen, hvor OB normalt konkurrerede med den traditionelt set anden store provinsklub AGF. For mig er FCK og FCM mere ligegyldige - jeg kan ikke mobilisere helt de samme dybe følelser af had når vi møder dem. Det ville nok også være usundt - opgørene med AGF og BIF er helt rigeligt …

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                FS melder at Ludwig har lidt problemer og Ramon starter. JBL skulle også starte på bænken

                https://www.fyens.dk/fodbold/Leeuwin...rtikel/3306801
                Det er noget pis med JBL
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Ramon erstatter Ludwig og Desler på VB. Kløve rykker op på midtbanen

                  Comment


                    #54
                    Desler på venstre og Ramon ind for Ludwig. Med Barret ude er det vel nærmest en optimal opstilling.

                    Jeg vil gerne se Desler spille en hel kamp i dag.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Desler på venstre og Ramon ind for Ludwig. Med Barret ude er det vel nærmest en optimal opstilling.

                      Jeg vil gerne se Desler spille en hel kamp i dag.
                      Så skal han da også være god.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Desler på venstre og Ramon ind for Ludwig. Med Barret ude er det vel nærmest en optimal opstilling.

                        Jeg vil gerne se Desler spille en hel kamp i dag.
                        Er Barrett med på bænken?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Er Barrett med på bænken?
                          Ja

                          Comment


                            #58
                            Grytebust kan fortsat potentielt redde point for jer.
                            ... nå, ja okay ... der blev scoret lige da jeg skrev.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment

                            Working...
                            X