Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 58
    Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    I flg. Sl.dk har Lange-Poul karantæne på fredag, men der er utvivlsomt kvalificerede afløsere klar.
    De skal bare spille på en helt anden måde. Og der er bare forskel på hvis George spiller i stedet.
    Det bliver svært nok alligevel. Men jeg tror på point

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Fem i træk!

Helt ærligt, vi tabe

Hellere en hjemmesejr i næste runde over AaB. Så kan jeg godt acceptere et nederlag på Heden.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De skal bare spille på en helt anden måde. Og der er bare forskel på hvis George spiller i stedet.
    Det bliver svært nok alligevel. Men jeg tror på point
    Ja, selvf. og det forringer bestemt heller ikke OBs muligheder, men spørgsmålet er vel om mulighederne bliver forbedret, når FCMs trup er god som den er.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    For at være ærlig, så har vi ikke en chance. Folk er forblændet af vores gode stime.

Citer Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    For at være ærlig, så har vi ikke en chance. Folk er forblændet af vores gode stime.
    Selvfølgelig har vi en chance. Det er fodbold, der er altid en chance. Det ville ikke være fodboldhistoriens største overraskelse, hvis vi tog point i Herning. Men ingen tvivl om at FCM er storfavoritter.

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Største chance er at holde nullet hvilket OB er blandt de bedste til ... om vi så kommer på deres banehalvdel og putter en ind er nok mere tvivlsomt .. men jeg kan leve med 0-0 ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Det passer ikke. Det kan jeg sige for første gang i mange. Og tro på det samtidig. De er altså et helt andet hold uden Lange Paul.
    Men skal vi undvære Kadrii er det heller ikke super godt..

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja, selvf. og det forringer bestemt heller ikke OBs muligheder, men spørgsmålet er vel om mulighederne bliver forbedret, når FCMs trup er god som den er.
    Jeg syntes det forhøjer vores chancer når de 2 ikke er med

Regler for indlæg