Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Vendsyssel 1.december 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Synes faktisk Michelsens pointe er helt rigtig. Vi stod og snakkede om i kampen i dag, at det måske ligefrem kan være en fordel, at vi har de her spillere, som kun spiller 2/3 af en sæson, fordi det meste af truppen så bliver holdt i gang.

    Selvom vi kan se, at der kan mangle spidskompetencer når Ryan, Barrett, Eske eller andre er ude, så kan vi sætte en ind, der er næsten lige så god, og som kan give nogle lidt andre kompetencer til holdet.

    Vi har jo ikke spillet fantastisk 5-7 kampe i streg nu. Kvaliteten er ind i mellem ikke for god, men det er meget solidt og den velkendte kværner-mentalitet fra fortiden virker til at være på vej tilbage.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Synes faktisk Michelsens pointe er helt rigtig. Vi stod og snakkede om i kampen i dag, at det måske ligefrem kan være en fordel, at vi har de her spillere, som kun spiller 2/3 af en sæson, fordi det meste af truppen så bliver holdt i gang.

      Selvom vi kan se, at der kan mangle spidskompetencer når Ryan, Barrett, Eske eller andre er ude, så kan vi sætte en ind, der er næsten lige så god, og som kan give nogle lidt andre kompetencer til holdet.

      Vi har jo ikke spillet fantastisk 5-7 kampe i streg nu. Kvaliteten er ind i mellem ikke for god, men det er meget solidt og den velkendte kværner-mentalitet fra fortiden virker til at være på vej tilbage.
      Er meget enig.
      Bemærk målet til 1-0, hvor meget energi og ærgerrighed der lå bag, det så vi aldrig under Kent. Tværtimod var filosofien under Kent, at det var bedre at spille den baglæns og til siden en gang mere, og så afvente muligheden.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Han har jo også meget færre kampe at "shine" i. Det kræver jo ofte også kontinuitet at levere stærke kampe. Det bliver alt andet lige lettere hvis man er blandt de 11 startere næsten hver gang. Jeg synes Desler har præsteret ok i de kampe han har haft på de seneste.
        Helt enig, det er lidt det folk glemmer når de beretter hvor skidt Desler er.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Jeg synes ikke Desler er skidt. Min pointe var udelukkende at udtalelsen må være en (i øvrigt fornuftig) spillerpleasing, for jeg nægter at tro på, JM mener de er sidestillet, som det fremgår i artiklen. Der er stor forskel, men det betyder ikke Des er ringe. Han er vel én af de bedste reserver på begge back pladser i ligaen?

          Comment


            #80
            Julius Eskesen er glad for at være med i startopstillingen igen efter hans operation for sportsbrok.

            http://obstruktion.dk/eskesen-en-for...aere-med-igen/

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Jeg synes ikke Desler er skidt. Min pointe var udelukkende at udtalelsen må være en (i øvrigt fornuftig) spillerpleasing, for jeg nægter at tro på, JM mener de er sidestillet, som det fremgår i artiklen. Der er stor forskel, men det betyder ikke Des er ringe. Han er vel én af de bedste reserver på begge back pladser i ligaen?
              Det er han bestemt. Jeg håber han bliver i klubben men vil også kunne forstå hvis han vil prøve noget andet hvis det ikke lykkedes ham at få en stamplads igen

              Comment


                #82
                1000 tak JM pg holdet for jeres flotte 1. december pakkegave til os. Vi er sgu ved at blive et bundsolidt hold, krydret med nogen rigtig gode individuelle præstationer.

                Desler tror jeg bliver væsentlig bedre end han er nu, syntes han var stabil suveræn som ungdomspiller og viste højt niveaue i starten af hans tid på superliga holdet. Han er nok i en mellem periode, syntes dog stadig han er klart berettiget til at være i superliga truppen.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  1000 tak JM pg holdet for jeres flotte 1. december pakkegave til os. Vi er sgu ved at blive et bundsolidt hold, krydret med nogen rigtig gode individuelle præstationer.

                  Desler tror jeg bliver væsentlig bedre end han er nu, syntes han var stabil suveræn som ungdomspiller og viste højt niveaue i starten af hans tid på superliga holdet. Han er nok i en mellem periode, syntes dog stadig han er klart berettiget til at være i superliga truppen.

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Vi får aldrig set hvad den forrige trænerduo havde fået ud af holdet med de helt nødvendige forstærkninger, som den nuværende fik. Den forrige led af striben af Jesper Hansen fejlkøb. Det gør den nuværende til dels også. Der er stadig et par løntunge, der tilsyneladende ikke kan bruges nok og dermed belaster budgettet så der ikke bliver råd til flere.
                    Alligevel tør jeg godt konkludere, at den nuværende er klart bedre. Spillestilen med mere frem end bagud og færre boldberøringer frem til målchance er klogt. Det er nok også lettere at træne på den dårlige Dyrskueplads-bane.
                    Og så har de magtet at få Helenius og CN forbedret markant og vel også AK.
                    Top-6 virker nu pludseligt sandsynligt. Og tak for det.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Fire i træk!
                      Ikke sket siden 2010

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Vi får aldrig set hvad den forrige trænerduo havde fået ud af holdet med de helt nødvendige forstærkninger, som den nuværende fik. Den forrige led af striben af Jesper Hansen fejlkøb. Det gør den nuværende til dels også. Der er stadig et par løntunge, der tilsyneladende ikke kan bruges nok og dermed belaster budgettet så der ikke bliver råd til flere.
                        Alligevel tør jeg godt konkludere, at den nuværende er klart bedre. Spillestilen med mere frem end bagud og færre boldberøringer frem til målchance er klogt. Det er nok også lettere at træne på den dårlige Dyrskueplads-bane.
                        Og så har de magtet at få Helenius og CN forbedret markant og vel også AK.
                        Top-6 virker nu pludseligt sandsynligt. Og tak for det.
                        Er dybt uenig. Kent havde tre år i et tæt forhold med JH, til at bygge et hold op, og han fejlede stort. Det var jo ikke fordi, Kent ikke fik spillere af den værdi JM har fået, forskellen er blot, at stort set alt hvad KN anbefalede fejlede. RJ fejlede, KEP fejlede, AK fejlede, Izunna fejlede, allesammen virkelig dyre spillere. Samtidigt med det, blev der handlet en lang række middelmådige spillere ind der fyldte i truppen uden at bidrage med kvalitet. Derudover fik Kent ikke bygget et stærkt hierarki og præstationskultur på holdet op.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Vi får aldrig set hvad den forrige trænerduo havde fået ud af holdet med de helt nødvendige forstærkninger, som den nuværende fik. Den forrige led af striben af Jesper Hansen fejlkøb. Det gør den nuværende til dels også. Der er stadig et par løntunge, der tilsyneladende ikke kan bruges nok og dermed belaster budgettet så der ikke bliver råd til flere.
                          Alligevel tør jeg godt konkludere, at den nuværende er klart bedre. Spillestilen med mere frem end bagud og færre boldberøringer frem til målchance er klogt. Det er nok også lettere at træne på den dårlige Dyrskueplads-bane.
                          Og så har de magtet at få Helenius og CN forbedret markant og vel også AK.
                          Top-6 virker nu pludseligt sandsynligt. Og tak for det.
                          Tror du glemmer at KN fik en del af sine ønsker opfyldt, så selvom jeg ønsker JH ud af klubben hurtigst muligt så kan det at KN var et flop ikke alene tørres af på
                          JH’s elendige evner til at hente spillere.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Han har jo også meget færre kampe at "shine" i. Det kræver jo ofte også kontinuitet at levere stærke kampe. Det bliver alt andet lige lettere hvis man er blandt de 11 startere næsten hver gang. Jeg synes Desler har præsteret ok i de kampe han har haft på de seneste.
                            Argh, manden har fået 112 Superligakampe, og det her er hans 5. seniorsæson. Desler har fået alt for mange chancer, og den eneste grund til at folk stadig er overbærende er, at han er er OB talent. Var han hentet i Horsens eller hed han Yao, havde folk opgivet ham for længst, for virkeligheden er, at han ikke har niveau til et OB-hold der for alvor vil noget, og nu er han snart 24, så må man komme til den konklusion, at det ikke er OB, at han slår igennem i. Der har ikke været opadgående kurve på hans udvikling, siden Ove P var træner.
                            Last edited by Sheed; 02-12-2018, 14:21.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Argh, manden har fået 112 Superligakampe, og det her er hans 5. seniorsæson. Desler har fået alt for mange chancer, og den eneste grund til at folk stadig er overbærende er, at han er er OB talent. Var han hentet i Horsens eller hed han Yao, havde folk opgivet ham for længst, for virkeligheden er, at han ikke har niveau til et OB-hold der for alvor vil noget, og nu er han snart 24, så må man komme til den konklusion, at det ikke er OB, at han slår igennem i. Der har ikke været opadgående kurve på hans udvikling, siden Ove P var træner.
                              Vil nu ikke afskrive ham, syntes han startede rigtigt godt med gode kampe for superligaholdet. Tror sagtens han kan komme igen, Ikke alle spillere har en lige formkurve, mindes at eksempelvis Delayney fra FCK havde en længere periode for FCK,hvor han tilbragte tiden på reserveholdet.

                              Tænker ikke at JM som træner type, vil fastholde en spiller i truppen, hvis der er andre der er bedre end ham, eller han ikke kan se et udviklingspotentialle.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Argh, manden har fået 112 Superligakampe, og det her er hans 5. seniorsæson. Desler har fået alt for mange chancer, og den eneste grund til at folk stadig er overbærende er, at han er er OB talent. Var han hentet i Horsens eller hed han Yao, havde folk opgivet ham for længst, for virkeligheden er, at han ikke har niveau til et OB-hold der for alvor vil noget, og nu er han snart 24, så må man komme til den konklusion, at det ikke er OB, at han slår igennem i. Der har ikke været opadgående kurve på hans udvikling, siden Ove P var træner.
                                Mener du ikke at Desler har præsteret på SL-niveau i de kampe han har spillet senest, og er du uenig i at det ofte kræver kontinuitet i forhold til spilletid at levere flere sammenhængende stærke kampe? Jeg synes netop at 112 sl-kampe viser at han har niveau, og er slået igennem i OB .. han lider under at der er en spiller foran ham i køen der på hans bedste dage blandt landet bedste på positionen. Vi får næppe en bedre reserve til pladsen som hb/hwb end Desler er pt.
                                Last edited by manner; 03-12-2018, 05:14.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X