Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vendsyssel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Altså, fire sejre i træk ville jo være helt vanvittig godt. Vi er inde i en god stime, så hvis vi kan lukke efteråret af med en sejr hjemme mod Vendsyssel (hvilket vi helt klart bør!), og tre point mod AaB, så kan jeg leve med, hvis ikke vi får noget med fra Herning, selv om jeg egentlig sidder med en følelse af, at vi lige så nemt kan nappe både 1 og 3 point i det midtjyske, ligeså vel som at vi kan tabe.
    Det er lige lovligt optimistisk nok. Fcm ser enormt stærke ud.

    Comment


      #17
      Vi skal fortsætte stimen og vinde mod Vendsyssel, det skal vi kunne forvente. Hvis muligt skal vi stille i stærkeste opstilling om det så er med JTT, CN, Kløve eller andre er jeg ikke helt sikker på.
      Vi skal bare vinde, og så må vi håber på at Karmaguden er med os i Herning. Men først skal vi vinde over Vendsyssel, og det må gerne være en sikker sejr, så vi kan bruge alle udskiftningerne i god tid.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det er lige lovligt optimistisk nok. Fcm ser enormt stærke ud.
        Tja, men de var da ikke synderligt imponerende i Parken. Jeg siger ikke vi er favorit, men jeg mener bare, at lige så vel som vi kan tabe (for det kan vi allerhøjeste grad), så bliver jeg ikke overrasket hvis vi kan nappe point med hjem.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Altså, fire sejre i træk ville jo være helt vanvittig godt. Vi er inde i en god stime, så hvis vi kan lukke efteråret af med en sejr hjemme mod Vendsyssel (hvilket vi helt klart bør!), og tre point mod AaB, så kan jeg leve med, hvis ikke vi får noget med fra Herning, selv om jeg egentlig sidder med en følelse af, at vi lige så nemt kan nappe både 1 og 3 point i det midtjyske, ligeså vel som at vi kan tabe.
          Alt andet lige har Midtjylland minus åbningskampen mod AGF vundet rub og stub på hjemmebane - 8 styks, inklusiv sejre mod Brøndby og FCK, og mindst 3 mål i alle de hjemmekampe.

          Jeg tænker massiv fordel til hjemmeholdet, upåagtet vores egen gode form.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Præcis. Det samme gælder hvis RJL er klar, så skal Desler også på bænken, men som vi er kørende er der ingen grund til at tage ricisi i den retning. Så hellere rjl være 100 pct. til at tage kampen op med fcm.
            Jeg tror kløve rykkes op ved siden af CN og så må jjt finde sig i at blive kasseret efter en ellers god kamp. Jjt har bare bedre betingelser imod fcn's pæne drenge på kunst end imod et knokkelhold som Vendsyssel.
            Tænker ellers det er mod knokkel hold vi har brug for JJT. Han kan åben dem op, både med afslutninger og afleveringer. Drachmann og CN skal nok tage de fysiske slagsmål, som JJT dog bestemt også kan. Vil virkelig gerne have spillet ham tilbage i start 11eren.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Alt andet lige har Midtjylland minus åbningskampen mod AGF vundet rub og stub på hjemmebane - 8 styks, inklusiv sejre mod Brøndby og FCK, og mindst 3 mål i alle de hjemmekampe.

              Jeg tænker massiv fordel til hjemmeholdet, upåagtet vores egen gode form.

              MvH ChrisOB
              Ja det er meget udtalt. FCM er suverænt det hold i ligaen, hvor der er størst niveauforskel i præstationerne på hjemmebane kontra udebane. Imod os sidst sparer de godt nok et par mand, men vi spiller klart bedst og burde have vundet i en periode, hvor vi spiller skidt. Måneden efter spiller de fck ud af banen i Herning. Selvom man godt kan blive lidt høj over, hvordan det går for tiden, så er det mange ting som skal gå op i en højere enhed, hvis vi skal score point i Herning. Ingen hold i superligaen har et højere topniveau end når fcm folder sig ud på hjemmebane.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Alt andet lige har Midtjylland minus åbningskampen mod AGF vundet rub og stub på hjemmebane - 8 styks, inklusiv sejre mod Brøndby og FCK, og mindst 3 mål i alle de hjemmekampe.

                Jeg tænker massiv fordel til hjemmeholdet, upåagtet vores egen gode form.

                MvH ChrisOB
                Så må der ja komme dagen hvor de taber på hjemmebanen.
                Har virkeligt tiltro til os at vi kan hente noget der. Den mentalitet holdet viser nu er god for sejr ligegyldigt hvem er modstander.
                Spiller som Casper Nielsen og Kløve stepper op. Og med Ryan og Barrett klar igen kan vi udfordre de og FCM må slås sig hård for at få point, det er jeg overbevist om.
                Derudover er vi også bedre i hensigt af bredden i truppen. Lund og Ludwig gjorde det helt o.k. og vi kunne kompensere at Leeuwin var ude. Og på midtbanen bliver det ja næsten et luksusproblem for JM at vælge mellem Casper, JJ, Kløve, Eskesen og Greve.
                De eneste jeg ser som "uerstattelig" er Tverskov og Drachmann.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Så må der ja komme dagen hvor de taber på hjemmebanen.
                  Har virkeligt tiltro til os at vi kan hente noget der. Den mentalitet holdet viser nu er god for sejr ligegyldigt hvem er modstander.
                  Spiller som Casper Nielsen og Kløve stepper op. Og med Ryan og Barrett klar igen kan vi udfordre de og FCM må slås sig hård for at få point, det er jeg overbevist om.
                  Derudover er vi også bedre i hensigt af bredden i truppen. Lund og Ludwig gjorde det helt o.k. og vi kunne kompensere at Leeuwin var ude. Og på midtbanen bliver det ja næsten et luksusproblem for JM at vælge mellem Casper, JJ, Kløve, Eskesen og Greve.
                  De eneste jeg ser som "uerstattelig" er Tverskov og Drachmann.
                  Du lister grunde til, at der er større mulighed end i starten af sæsonen; men intet af det dér betyder ret meget hvis Midtjylland rammer deres topniveau - så er vi chanceløse; ganske enkelt fordi de har bedre spillere på stort set alle positioner - i hvert fald fra forsvaret og op ad.

                  De har nakket hold; der enten er på samme niveau som os eller højere; og i flere tilfælde er disse hold endda kommet foran; nogen endda 2 gange, og de er alligevel kommet tilbage.

                  Du laver det, som jeg synes er en klassiker ud i kategorien nemesis. Man sår forhåbninger - og bum, så taber vi 5-0; fordi vi møder et hold, der på alle parametre bare er bedre end os.

                  Det er ikke det samme som, at vi ikke har en mulighed; eller at Midtjylland kommer til at arbejde hårdt for sejren; det betyder bare, at Midtjylland især i Herning ALTID arbejder mindst lige så hårdt som modstanderen; og en tro på at hvert eneste lange indkast er en potentiel målchance.

                  Som jeg ser det, så er vores håb for sejr enten lavt niveau fra Midtjylland, uskarphed fra Midtjylland enten for sig selv eller kombineret med at vi spiller sæsonens bedste kamp. Hvilket vi godt kan gøre; da kampen på alle leder og kanter er en freebee. Ingen forventer; eller det gør du måske, at vi får point på den suverænt sværeste udebane i ligaen; vi kan spille frit.

                  Jeg udelukker ingenting, skal jeg dog sige; og alene det er jo kæmpe fremskridt. For 2 måneder siden havde jeg sagt, at vi ville være heldige at slippe der fra med et nederlag på 3 mål. Nu siger jeg, at der er en mulighed, men den er ganske minimal og nærmest ikke eksisterende, hvis Midtjylland spiller op til sit bedste. Gør de det er de klart bedre end os - uanset vores nuværende niveau.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Hvor mange tilskuere kan vi mon trække en 1.december hvor julefrokosterne for alvor begynder?
                    Efter den flotte stime af sejre burde der jo komme en del. Men kulde og boykot sætter vel en begrænsning, ligesom Vendsyssel måske ikke er den mest spændende modstander. Omvendt er det jo et hold vi aldrig har mødt hjemme i superligaen, så dem der gerne vil have en stor liga må være tilfredse.
                    Mit bud lyder på beskedne 5586.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvor mange tilskuere kan vi mon trække en 1.december hvor julefrokosterne for alvor begynder?
                      Efter den flotte stime af sejre burde der jo komme en del. Men kulde og boykot sætter vel en begrænsning, ligesom Vendsyssel måske ikke er den mest spændende modstander. Omvendt er det jo et hold vi aldrig har mødt hjemme i superligaen, så dem der gerne vil have en stor liga må være tilfredse.
                      Mit bud lyder på beskedne 5586.
                      Mit gæt er 4500 mm de smider om sig med gratis billetter. Havde vi tabt de sidste par kampe var der kun kommet 3500...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mit gæt er 4500 mm de smider om sig med gratis billetter. Havde vi tabt de sidste par kampe var der kun kommet 3500...
                        A apropos fribilletter: kommer sammen med min søn til kampen. Har selv sæsonkort men hvis nogen kunne smide et fribillet for min søn ville være det fint.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          A apropos fribilletter: kommer sammen med min søn til kampen. Har selv sæsonkort men hvis nogen kunne smide et fribillet for min søn ville være det fint.
                          Har ikke nogen til lørdag men håber at du finder en

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mit gæt er 4500 mm de smider om sig med gratis billetter. Havde vi tabt de sidste par kampe var der kun kommet 3500...
                            Hvorfor så få? Er der ikke udbrudt feber?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Hvorfor så få? Er der ikke udbrudt feber?
                              Ikke i tilstrækkelig grad til at de vil fryse på stadion med tømmermænd. Tvudbydereb som sender kampen får måske et par tusind ekstra seere, men 3 sejre i streg i en tæt superliga, hvor vi trods alt ikke er i nærheden af de øverste er ikke nok til at få mindre entusiatiske tilhængere op af sofaen. Derudover er Vendsyssel heller ikke den mest sexede modstander. Jeg skyder på vi bliver 5000

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvorfor så få? Er der ikke udbrudt feber?
                                Sådan en feber plejer at blive slået ned med bla kulde jo. Stor julefrokost weekend også.
                                Nej det bliver en af de lave med måske lidt flere i sofaen eller med på livescore

                                Comment

                                Working...
                                X