Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vendsyssel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Så skal man ikke kalde det udsolgt og lægge op til fest. Du kan kalde det flueknepperi, jeg kalder bare manipulation, når jeg ser det.
    Ja, du er sandelig dagens helt!

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Hvad ville du så kommunikere ud?
      Jeg ville spille på det faktum at fredag, i dag , er en stor julefrokostdag og at man derfor skal komme på stadion på trods af tømmermænd - og ikke kalde det en festdag, bare fordi en sponsor har delt billetter ud, uden at det betyder noget som helst er "udsolgt". Man kan sige at der kan komme mange tilskuere, man kan endda sige noget om øget interesse, men ordene "udsolgt" og "festdag" lyder af meget mere end det reelt bliver.

      Ja, det er marketing, men som med Jensens Bøfhus, f.eks så dur marketing af den kaliber ikke, når troværdigheden forlængst er væk. Så bliver det mere end desperat kommerciel indbildning, mere end det bliver en del af en god fortælling, der skal lokke, selv dem, der har FÅET, ikke købt, billetter til en lørdagskamp, med kølige vinde, potentiale for regn og modstander der hedder Vendsyssel.

      Kredit er noget man gør sig fortjent til over tid, så derfor vil du se sådan én som mig pounce på ordmanipulation.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Ja, du er sandelig dagens helt!
        Og du kan ikke tåle kompromisløshed.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Og du kan ikke tåle kompromisløshed.

          MvH ChrisOB
          Ikke hvis man er kompromisløs bare for at være det, nej.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg ville spille på det faktum at fredag, i dag , er en stor julefrokostdag og at man derfor skal komme på stadion på trods af tømmermænd - og ikke kalde det en festdag, bare fordi en sponsor har delt billetter ud, uden at det betyder noget som helst er "udsolgt". Man kan sige at der kan komme mange tilskuere, man kan endda sige noget om øget interesse, men ordene "udsolgt" og "festdag" lyder af meget mere end det reelt bliver.

            Ja, det er marketing, men som med Jensens Bøfhus, f.eks så dur marketing af den kaliber ikke, når troværdigheden forlængst er væk. Så bliver det mere end desperat kommerciel indbildning, mere end det bliver en del af en god fortælling, der skal lokke, selv dem, der har FÅET, ikke købt, billetter til en lørdagskamp, med kølige vinde, potentiale for regn og modstander der hedder Vendsyssel.

            Kredit er noget man gør sig fortjent til over tid, så derfor vil du se sådan én som mig pounce på ordmanipulation.

            MvH ChrisOB
            Så du vil ikke nævne at der er udsolgt? Det er da om noget dårlig service at du ikke fortæller folk at muligheden for at købe billetter hertil ikke er tilstede til denne kampdag. Forstår godt det du siger omkring festdag og at det hurtigt kan lyde skingert, men at der er udsolgt når faktum er at der er udsolgt ser jeg da som en nødvendighed at melde ud.

            Comment


              #66
              Partnerbilletter er også solgte billetter, like it or not... Formuleringen er skruet hårdt, men ikke desto mindre fuldstændigt sand.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Ikke hvis man er kompromisløs bare for at være det, nej.
                Jeg er kompromisløs når det gælder folk, der åbenlyst ødelægger OB.

                Så der er altid en grund, der går ud over bare at være det.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Partnerbilletter er også solgte billetter, like it or not... Formuleringen er skruet hårdt, men ikke desto mindre fuldstændigt sand.
                  Det er da også udelukkende formuleringen i sammenhæng med det andet buzzord "festdag" som jeg snakker om. Man har ikke nok opbygget troværdighed til at slippe afsted med sådanne formuleringer.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Så du vil ikke nævne at der er udsolgt? Det er da om noget dårlig service at du ikke fortæller folk at muligheden for at købe billetter hertil ikke er tilstede til denne kampdag. Forstår godt det du siger omkring festdag og at det hurtigt kan lyde skingert, men at der er udsolgt når faktum er at der er udsolgt ser jeg da som en nødvendighed at melde ud.
                    Man kan godt sige, at der ikke er billetter til den tribune, fordi Nature Energy har delt dem ud, uden at man bruger ordet "udsolgt".

                    Men beefen er som sagt mere at det sker i en sammenhæng med ordet "festdag" og endda "sand festdag".

                    Det er et simpelt psykologisk kneb- det kaldes knaphed. Hvis man siger til folk, planter det hos folk, at der måske kan være knaphed af billetter fordi en tribune er "udsolgt" så kan du måske lokke nogen til at købe billetter selv, for så må der være så stort "run" på billetterne, at man skal skynde sig.

                    Mit gæt er at der kommer til at være ret mange tomme sæder på den tribune. Og alle de andre. Selv om vi er ubesejret i 10 kampe.

                    Derfor er det også nemmere for mig at punktere en kommerciel ballon.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #70
                      Men hvad er der galt med at klubben bruger FoMo eller andre helt reelle værktøjer til at sælge flere billetter? Det er vel for pokker i alles interesse?

                      Comment


                        #71
                        Jakob Michelsen mener, der er sket en del siden sæsonens første kamp mod Vendsyssel, men det bliver dog stadig en vanskelig opgave i morgen.

                        http://obstruktion.dk/michelsen-sket...od-vendsyssel/

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Men hvad er der galt med at klubben bruger FoMo eller andre helt reelle værktøjer til at sælge flere billetter? Det er vel for pokker i alles interesse?
                          Fordi det de gør er at puste tilskuertallet kunstigt op. Det er i alles interesse at vi så også leverer, det man siger. Der bliver ingen fest i morgen andet end den som holdet kan levere. Den tribune bliver ikke fyldt selv om den er udsolgt - og folk der har mistet troværdighed fortjener ikke kredit, før de har fortjent den.

                          Jensens forsøger også alle mulige kneb at få folk ind ad døren, det ændrer bare ikke meget på hverken indtjening eller image.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #73
                            19 mands trup til i morgen

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-vendsyssel-1/

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg er kompromisløs når det gælder folk, der åbenlyst ødelægger OB.

                              Så der er altid en grund, der går ud over bare at være det.

                              MvH ChrisOB
                              Ja, det er jo helt åbenlyst at man ødelægger OB ved at skrive udsolgt om en tribune, hvor der rent faktisk ER udsolgt, men hvor der givetvis ikke bliver fyldt. Der kan man da virkelig snakke om ødelæggelse!

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Ja, det er jo helt åbenlyst at man ødelægger OB ved at skrive udsolgt om en tribune, hvor der rent faktisk ER udsolgt, men hvor der givetvis ikke bliver fyldt. Der kan man da virkelig snakke om ødelæggelse!

                                Comment

                                Working...
                                X