Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vendsyssel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Vendsyssel

    Never change a winning team, eller?

    Opstilling i Farum:

    -------------Grytebust

    -----Marco -----Tverskov------Ludwig

    Desler--------Drachmann--------------Kløve

    -----------CN---------------JJT

    ------Bashkim-----------Helenius

    Jeg synes den er svær, men jeg vil alligevel sige at JBL 100% sikkert skal ind, hvis han er klar, og det samme gælder for sin vis for RJL, selvom Desler er mere naturlig back end Kløve.

    Længere fremme er der lidt et luksusproblem efter JJT egentlig leverede godt mod FCN og CN bliver bedre og bedre. Jeg ser bare meget gerne Eske på fra start, hvis han er klar.

    Derudover bør Ramon glide direkte ind isf Ludwig.

    Det ville give:

    -------------Grytebust

    -----Ramon -----Tverskov------Marco

    RJL--------Drachmann--------------JBL

    -----------CN---------------Eske

    ------Bashkim-----------Helenius

    ... men så ændrer vi på 4 pladser efter en sejr?! Er det skide godt?

    #2
    Jeg tror ikke Eske kommer til at starte. Det bliver enten Kløve eller JJT ved siden af CN, som man formentlig ikke kan forsvare at tage ud med de afgørende aktioner, han har haft i de tre seneste kampe. Men RJL og JBL er selvfølgelig selvskrevne, hvis de er klar - det samme gælder Ramon.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Never change a winning team, eller?

      Opstilling i Farum:

      -------------Grytebust

      -----Marco -----Tverskov------Ludwig

      Desler--------Drachmann--------------Kløve

      -----------CN---------------JJT

      ------Bashkim-----------Helenius

      Jeg synes den er svær, men jeg vil alligevel sige at JBL 100% sikkert skal ind, hvis han er klar, og det samme gælder for sin vis for RJL, selvom Desler er mere naturlig back end Kløve.

      Længere fremme er der lidt et luksusproblem efter JJT egentlig leverede godt mod FCN og CN bliver bedre og bedre. Jeg ser bare meget gerne Eske på fra start, hvis han er klar.

      Derudover bør Ramon glide direkte ind isf Ludwig.

      Det ville give:

      -------------Grytebust

      -----Ramon -----Tverskov------Marco

      RJL--------Drachmann--------------JBL

      -----------CN---------------Eske

      ------Bashkim-----------Helenius

      ... men så ændrer vi på 4 pladser efter en sejr?! Er det skide godt?
      Vi ændrede jo også lidt til kampen igår selvom vi havde vundet. Så mon ikke det går. De bedste til rådighed skal spille fra start

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Never change a winning team, eller?

        Opstilling i Farum:

        -------------Grytebust

        -----Marco -----Tverskov------Ludwig

        Desler--------Drachmann--------------Kløve

        -----------CN---------------JJT

        ------Bashkim-----------Helenius

        Jeg synes den er svær, men jeg vil alligevel sige at JBL 100% sikkert skal ind, hvis han er klar, og det samme gælder for sin vis for RJL, selvom Desler er mere naturlig back end Kløve.

        Længere fremme er der lidt et luksusproblem efter JJT egentlig leverede godt mod FCN og CN bliver bedre og bedre. Jeg ser bare meget gerne Eske på fra start, hvis han er klar.

        Derudover bør Ramon glide direkte ind isf Ludwig.

        Det ville give:

        -------------Grytebust

        -----Ramon -----Tverskov------Marco

        RJL--------Drachmann--------------JBL

        -----------CN---------------Eske

        ------Bashkim-----------Helenius

        ... men så ændrer vi på 4 pladser efter en sejr?! Er det skide godt?
        Sådan siges det jo, men det er vist ikke præcis JMs filosofi. Han har da flere gange sagt at opstillingerne skal kunne varieres efter hvem, og hvordan modstanderen spiller, eller forventes at spille. RJL, Ryan og Ramon er tæt på selvskrevne tilholdet når de er klar, så jeg tror de glider ind hvid de er klar. Det er selvf. træls for Desler som jeg synes har haft godt af noget spilletid de seneste kampe.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Han skal bare spille med samme hold som i weekenden !!!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBLENE Se indlæg
            Han skal bare spille med samme hold som i weekenden !!!
            Arggghh.

            Hvis Barret er klar skal Kløve ikke spille back og hvis Ramon er klar må Ludwig eller Lund på bænken.
            Det vil klart forstærke holdet

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Arggghh.

              Hvis Barret er klar skal Kløve ikke spille back og hvis Ramon er klar må Ludwig eller Lund på bænken.
              Det vil klart forstærke holdet
              Fuldstændigt enig.
              Barrett spillede hidtil en rigtig god sæson og præsterede konstant på højt niveau. Og Ramon spiller så suverænt og roligt at jeg ville foretrække ham i hvert fald i forhold med Ludwig/Lund.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Kløve, Nielsen, og Helenius på ugens hold i Onside.

                Comment


                  #9
                  Vendsyssel har 2 mand i karantæne mod OB på lørdag. Jeppe Svenningsen og Jon Thorsteinson er ude af kampen. OB stiller med det bedste på dagen.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Jeg glæder mig til kampen! Jeg er heldigvis til fødselsdag i Odense, og den slutter kl. 15. Det kunne ikke være mere perfekt!

                    Jeg tror og håber vi splitter vendsyssel fuldstændig fra hinanden.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Jeg glæder mig til kampen! Jeg er heldigvis til fødselsdag i Odense, og den slutter kl. 15. Det kunne ikke være mere perfekt!

                      Jeg tror og håber vi splitter vendsyssel fuldstændig fra hinanden.
                      Det er i hvert fald en mulighed for at vise at vi er ovre det kompleks at vi kan spille fint mod gode hold og så tage for let på det mod mindre gode hold ... kan blive lidt af en konsolidering ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Det er i hvert fald en mulighed for at vise at vi er ovre det kompleks at vi kan spille fint mod gode hold og så tage for let på det mod mindre gode hold ... kan blive lidt af en konsolidering ..
                        Præcis. Godt sagt, det er lige nøjagtigt det som denne kamp kan og vil afspejle. Glæder mig!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Arggghh.

                          Hvis Barret er klar skal Kløve ikke spille back og hvis Ramon er klar må Ludwig eller Lund på bænken.
                          Det vil klart forstærke holdet
                          Præcis. Det samme gælder hvis RJL er klar, så skal Desler også på bænken, men som vi er kørende er der ingen grund til at tage ricisi i den retning. Så hellere rjl være 100 pct. til at tage kampen op med fcm.
                          Jeg tror kløve rykkes op ved siden af CN og så må jjt finde sig i at blive kasseret efter en ellers god kamp. Jjt har bare bedre betingelser imod fcn's pæne drenge på kunst end imod et knokkelhold som Vendsyssel.

                          Comment


                            #14
                            Altså, fire sejre i træk ville jo være helt vanvittig godt. Vi er inde i en god stime, så hvis vi kan lukke efteråret af med en sejr hjemme mod Vendsyssel (hvilket vi helt klart bør!), og tre point mod AaB, så kan jeg leve med, hvis ikke vi får noget med fra Herning, selv om jeg egentlig sidder med en følelse af, at vi lige så nemt kan nappe både 1 og 3 point i det midtjyske, ligeså vel som at vi kan tabe.

                            Comment


                              #15
                              I vensyssels havde vi jo alt spil og chancer. Men alligevel scorede de jo 3. Siden da har vi jo fået godt styr på defensiven og lukker ikke mange dumme mål ind. Så en sejr skal der hjem

                              Comment

                              Working...
                              X