Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    JJT - jeg har jo sagt det. Så fat det dog Assholes
    Hva’ så ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Bang
      OBeliever

      Comment


        #33
        OB er blevet spillet rundt i 25 min, men der skal meget lidt til at score mod FCN.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #34
          Helenius klummeri en vigtig brik i målet:-)

          Comment


            #35
            Tænkte lige: "Vil den ingen score den ind nu endelig, for fanden!" Men så gjorde JJ det!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              OB er blevet spillet rundt i 25 min, men der skal meget lidt til at score mod FCN.
              Arghhh spillet rundt? Det er os der har bolden, men de er gode frem af banen, der har vi det svært.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Har du set Yao spille back?
                Ikke rigtigt nej, ud over 30 lidt halvskidte minutter mod AB. Men jeg synes bare at OB har rost ham ifm reservekampe og jeg synes da også folk herinde har rost ham ifm. træning, med hård fight og energi.
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  JJT - jeg har jo sagt det. Så fat det dog Assholes
                  3. start i sæsonen, og han har allerede lavet flere mål end AK og Bashkim.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                    Ikke rigtigt nej, ud over 30 lidt halvskidte minutter mod AB. Men jeg synes bare at OB har rost ham ifm reservekampe og jeg synes da også folk herinde har rost ham ifm. træning, med hård fight og energi.
                    Ok
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hva’ så ?
                      🤣💪
                      OBeliever

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        OB er blevet spillet rundt i 25 min, men der skal meget lidt til at score mod FCN.
                        De har haft 2 afslutninger på mål. OB har haft 3 på mål. Men det har intet med fodbold at gøre på den lortebane.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Arghhh spillet rundt? Det er os der har bolden, men de er gode frem af banen, der har vi det svært.
                          FCN har haft den mest, dog ikke med den store overvægt nu og ja, som du selv siger har de skabt mere end OB.
                          Absolut ikke harmløst offensivt, men det ser skidt ud i defensiven specielt med de skader de har.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            FCN har haft den mest, dog ikke med den store overvægt nu og ja, som du selv siger har de skabt mere end OB.
                            Absolut ikke harmløst offensivt, men det ser skidt ud i defensiven specielt med de skader de har.
                            Nej vi har den mest nu, og har haft den mest siden de scorede efter 3 min. Vi var helt oppe på 56% efter 10 min.

                            Comment


                              #44
                              Bashkim gult for at stoppe en kontra.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Kadrii gult
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X