Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Selvfølgelig har JH ære af, at det går bedre, men uden at NT havde åbnet pengepungen, havde vi næppe haft råd til spillere som Bashkim og Drachmann, som enhver idiot herinde også kunne have peget på, og spørgsmålet er, hvem der var kommet, hvis NT ikke havde gjort det muligt at hente dem?

    Kigger vi på de andre signings, så ser Leeuwin meget fornuftig ud indtil videre, Ludwig og Vacek ikke særligt fornuftige, og så er det jo svært at bedømme Sayouba. På bundlinjen står, at vi har hentet en del ældre spillere, som næppe kan sælges eller udvikle sig særligt meget, og som derfor også skal levere her fra start af. OBs forretningsmodel er også, at man skal sælge spillere og kunne tjene penge på transfers, og vi har ikke mange gode salgsobjekter, så på det plan ser truppen ikke ud til at være udviklet betragteligt i sommerens vindue. Og når det kommer til salgbare spillere, står vi i øvrigt i en elendig situation, hvor en af vores bedste spillere og største salgsobjekter ser ud til at smutte gratis, igen. Måske endda til en anden Superligaklub. Det er ikke godt håndteret.

    Igen, JH har selvfølgelig aktier i, at resultaterne foreløbigt er blevet bedre, men han er mig bekendt også ansat på det mandat, at han skulle lave en økonomisk turnaround, hvor man kan levere resultater uden at skulle få tilført penge fra investorere, og hvis NT er nødt til at åbne op for muldvarpen, for at JH kan finde nogle spillere der kan flytte holdet, så er han vel lige præcis mislykket med den opgave?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tror nu mere du skal rette den tak til Niels Thorborg og nok også Enrico for at ryste posen lidt i hele OSE
      Altså alle ulykker raslede ned over JH da vi havde Kent Nielsen ansat. Der var det udelukkende JH skyld Kent ikke fik holdet til at præstere. Nu præsterer holdet ... så må det jo være JH skyld. Firkantet sagt. Tak JH.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Selvfølgelig har JH ære af, at det går bedre, men uden at NT havde åbnet pengepungen, havde vi næppe haft råd til spillere som Bashkim og Drachmann, som enhver idiot herinde også kunne have peget på, og spørgsmålet er, hvem der var kommet, hvis NT ikke havde gjort det muligt at hente dem?

        Kigger vi på de andre signings, så ser Leeuwin meget fornuftig ud indtil videre, Ludwig og Vacek ikke særligt fornuftige, og så er det jo svært at bedømme Sayouba. På bundlinjen står, at vi har hentet en del ældre spillere, som næppe kan sælges eller udvikle sig særligt meget, og som derfor også skal levere her fra start af. OBs forretningsmodel er også, at man skal sælge spillere og kunne tjene penge på transfers, og vi har ikke mange gode salgsobjekter, så på det plan ser truppen ikke ud til at være udviklet betragteligt i sommerens vindue. Og når det kommer til salgbare spillere, står vi i øvrigt i en elendig situation, hvor en af vores bedste spillere og største salgsobjekter ser ud til at smutte gratis, igen. Måske endda til en anden Superligaklub. Det er ikke godt håndteret.

        Igen, JH har selvfølgelig aktier i, at resultaterne foreløbigt er blevet bedre, men han er mig bekendt også ansat på det mandat, at han skulle lave en økonomisk turnaround, hvor man kan levere resultater uden at skulle få tilført penge fra investorere, og hvis NT er nødt til at åbne op for muldvarpen, for at JH kan finde nogle spillere der kan flytte holdet, så er han vel lige præcis mislykket med den opgave?
        Ja det koster penge at tjene penge. Uden kapital er det meget svært at vækste ... vi kommer aldrig i top 4 uden Thorborg skal lukke op for investeringer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Selvfølgelig har JH ære af, at det går bedre, men uden at NT havde åbnet pengepungen, havde vi næppe haft råd til spillere som Bashkim og Drachmann, som enhver idiot herinde også kunne have peget på, og spørgsmålet er, hvem der var kommet, hvis NT ikke havde gjort det muligt at hente dem?

          Kigger vi på de andre signings, så ser Leeuwin meget fornuftig ud indtil videre, Ludwig og Vacek ikke særligt fornuftige, og så er det jo svært at bedømme Sayouba. På bundlinjen står, at vi har hentet en del ældre spillere, som næppe kan sælges eller udvikle sig særligt meget, og som derfor også skal levere her fra start af. OBs forretningsmodel er også, at man skal sælge spillere og kunne tjene penge på transfers, og vi har ikke mange gode salgsobjekter, så på det plan ser truppen ikke ud til at være udviklet betragteligt i sommerens vindue. Og når det kommer til salgbare spillere, står vi i øvrigt i en elendig situation, hvor en af vores bedste spillere og største salgsobjekter ser ud til at smutte gratis, igen. Måske endda til en anden Superligaklub. Det er ikke godt håndteret.

          Igen, JH har selvfølgelig aktier i, at resultaterne foreløbigt er blevet bedre, men han er mig bekendt også ansat på det mandat, at han skulle lave en økonomisk turnaround, hvor man kan levere resultater uden at skulle få tilført penge fra investorere, og hvis NT er nødt til at åbne op for muldvarpen, for at JH kan finde nogle spillere der kan flytte holdet, så er han vel lige præcis mislykket med den opgave?
          Meget enig. Men for at komme JH lidt i møde kan man vel sige at han er en utrættelig stabil arbejdshest. Ikke en tryllekunstner. Begge dele kan bruges

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Ja det koster penge at tjene penge. Uden kapital er det meget svært at vækste ... vi kommer aldrig i top 4 uden Thorborg skal lukke op for investeringer.
            Og det har han heldigvis gjort en anelse.. Så derfor sendte jeg takken til Thorborg som jeg også har stået model til meget lort herinde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Ja det koster penge at tjene penge. Uden kapital er det meget svært at vækste ... vi kommer aldrig i top 4 uden Thorborg skal lukke op for investeringer.
              Det er vi nok ikke uenige i, hvis ikke, skal man i hvert fald have en smart forretningsmodel eller nogle rigtigt dygtige mennesker til at skabe fremdrift. Men hvad er det så vi har brugt de sidste 5 år på, hvis løsningen er, at man bare pumper det sportslige budget op? Har det bare været spild af vores tid, eller en joke der handlede om at sige kontinuitet så mange gange, at ordet til sidst mistede sin betydning? Og hvis stilen nu er, at vi skal ud på transfermarkedet og hente erfarne og færdigtudviklede spillere, er det så ikke der, at man i enhver anden virksomhed finder en anden leder med en profil og kompetencer der passer til den nye stil?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og det har han heldigvis gjort en anelse.. Så derfor sendte jeg takken til Thorborg som jeg også har stået model til meget lort herinde
                Såfremt der ikke er en plan, og at der bare tilføres nogle penge fordi, at man vil skabe nogle bedre sportslige resultater på kort sigt, så synes jeg stadig han fortjener at blive svinet for det. Det tror jeg ikke på er en sund udvikling for OB, det lyder bare umiskendeligt som den strategi der medførte nogle sæsoners succes, efterfulgt af en masse års tristesse. Der ligger forhåbentligt en gennemført og gennemtænkt plan for, hvordan OB udvikler sig til den klub der både kan lave resultater og have en fornuftig fodboldforretning samtidig.

                Men at der måske begyndes at blive åbnet lidt op igen, og at OB ikke bare anses som værende et nulsumsspil i OS&E, det er da meget positivt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Meget enig. Men for at komme JH lidt i møde kan man vel sige at han er en utrættelig stabil arbejdshest. Ikke en tryllekunstner. Begge dele kan bruges
                  Tænker at coctailen JH og KN var rigtig dårlig, de havde sikkert begge et medansvar for de dårlige handler, garneret med et ønske fra ledelsen om en spillestil, men som ikke ville tilfører den nødvendige økonomi til at understøtte denne

                  JH fungerer måske rigtigt fint i det nye setup, med JM som pin pointer de spillere han mener forstærker holdet,

                  Var en rigtig hård kritikker af JH, men ligger det meget gerne langt væk, han har uden tvivl en række gode kompentancer, der kan understøtte træner og holdet og talent akademiet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og det har han heldigvis gjort en anelse.. Så derfor sendte jeg takken til Thorborg som jeg også har stået model til meget lort herinde
                    Jeg er ikke fan af at hverken undskylde eller beklage, at der er visse personer, der har stået model til hårde ord - de har været aldeles velfortjente - og jeg er heller ikke udpræget tilhænger af at kaste mig for fødderne af selvsamme, når de ENDELIG begynder at lave det, de får deres penge for/giver deres penge for. Efter alt det deres hidtidige beslutninger har puttet mig, os igennem, så mangler det bare, at de endelig begynder at gøre noget, der ligner noget, der er rigtigt.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og det har han heldigvis gjort en anelse.. Så derfor sendte jeg takken til Thorborg som jeg også har stået model til meget lort herinde
                      Han ligger som han har redt. Tåbeligt at nedlægge Informationsafdelingen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Jeg er ikke fan af at hverken undskylde eller beklage, at der er visse personer, der har stået model til hårde ord - de har været aldeles velfortjente - og jeg er heller ikke udpræget tilhænger af at kaste mig for fødderne af selvsamme, når de ENDELIG begynder at lave det, de får deres penge for/giver deres penge for. Efter alt det deres hidtidige beslutninger har puttet mig, os igennem, så mangler det bare, at de endelig begynder at gøre noget, der ligner noget, der er rigtigt.

                        MvH ChrisOB
                        Så meget debat. For et lille tak. Jesus christ.. Tak for kaffe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Han ligger som han har redt. Tåbeligt at nedlægge Informationsafdelingen.
                          Jeg har været en af Thorborgs største kritikkere herinde længe. Derfor kan man vel godt sende ham et lille tak for at åbne for pungen for første gang i årevis?
                          Eller er han bare en idiot uanset hvad? Jeg bryder mig umiddelbart ikke det store om manden. Men jeg er glad og taknemmelig for de ekstra penge der uden tvivl ses på banen nu

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Han gjorde lige det i dag som han var god til på U21 landsholdet, når han får bolden i fødderne med front mod modstanderens mål så er han farlig.
                            Hvis det bare har været manglende selvtillid hele tiden så æder jeg gerne den gamle hat 🙂
                            Der er stadigvæk manglende kvalitet i store passager, men hvis han laver 1-2 mål eller assist per kamp, så lever jeg gerne med det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ja det koster penge at tjene penge. Uden kapital er det meget svært at vækste ... vi kommer aldrig i top 4 uden Thorborg skal lukke op for investeringer.
                              Jeg tror godt vi kan komme i top 4 allerede i år eller nærmere blive 3 eller 4. Sandsynligvis kommer BIF mere igang og så bliver en 3 plads svær,
                              Men kan ikke se med vores nuværende form at vi ikke kan snuppe 4 pladsen. Vi er blevet et hold er svært at slå, samtidig med at vi kan tage sejrene når vi er det bedste hold. VI ligger rigtig fint trods en dårlig æson start, alt tyder på at JM har rigtigt godt fat om holdet, og spillerne. KEP kunne han ikke gøre bedre, men flere af de andre spillere eksempelvis Helenius om ikke har leveret, begynder at vise højt nivaue.

                              Det er heldigvis sådan at det ikke altid er det dyreste hold der vinder, favoritterne til mesterskabet fejler indimellem og hvis man så er holdet lige efter ja så kommer der muligheder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Der er stadigvæk manglende kvalitet i store passager, men hvis han laver 1-2 mål eller assist per kamp, så lever jeg gerne med det.
                                Same. Men jeg vil gerne lige have lov at se ham levere sådanne kampe, over lidt længere stræk.

                                Comment

                                Working...
                                X