Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rigtig god sejr i dag! Skønt at se, at spillerne ikke knækkede efter det tidlige FCN-mål, men viste, at de har rygrad. Efter i dag kan jeg for alvor tro, at vi kan vende kampe, hvor vi kommer bagud, på rimelig regelmæssig basis. Helenius var overalt på banen i dag, Casper Nielsen også god. Yao gjorde mig heller aldrig utryg på venstrebacken, og han leverede også et par lækre glidende tacklinger! Kløve er jeg dog ikke så begejstret for, men måske er det bare mig, der har set mig sur på ham pga. et boldtab eller en forkert beslutning. Vi er måske lidt for defensive efter min smag, da vi får scoret til 3-1, men følte mig ret sikker på, at sejren ville blive kørt hjem. Var det i sølvårene, vi sidst vandt 3 ligakampe i streg? Jeg er klar på at vi gør det til 4 mod Vendsyssel

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Der er klasseforskel i den forstand at FCN ikke kan forsvare, angrebsmæssigt er FCN jo bedst og skaber rigeligt med chancer, de kan bare ikke forsvare sig imod modstanderens angreb hvorfor der kun skal ganske få chancer til at score imod dem og der har OB været effektive ... men i forhold til spil og chancer burde det jo, så objektivt som jeg nu kan vurdere det, ikke se ud som det gør på måltavlen.
      Det er ikke samme kamp vi ser. Angrebsmæssigt fungerer det jo slet ikke for fcn. Det er først da OB overlader initiativet at de får lidt halve chancer. OB var i kontrol over en time og man følte aldrig fcn ville komme tilbage.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
        Rigtig god sejr i dag! Skønt at se, at spillerne ikke knækkede efter det tidlige FCN-mål, men viste, at de har rygrad. Efter i dag kan jeg for alvor tro, at vi kan vende kampe, hvor vi kommer bagud, på rimelig regelmæssig basis. Helenius var overalt på banen i dag, Casper Nielsen også god. Yao gjorde mig heller aldrig utryg på venstrebacken, og han leverede også et par lækre glidende tacklinger! Kløve er jeg dog ikke så begejstret for, men måske er det bare mig, der har set mig sur på ham pga. et boldtab eller en forkert beslutning. Vi er måske lidt for defensive efter min smag, da vi får scoret til 3-1, men følte mig ret sikker på, at sejren ville blive kørt hjem. Var det i sølvårene, vi sidst vandt 3 ligakampe i streg? Jeg er klar på at vi gør det til 4 mod Vendsyssel
        Synes Kløve har problemer i defensiven. Det var ikke kun ved målet at ham sejlede der. Men i offensiven gjorde ham det godt igen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det er ikke samme kamp vi ser. Angrebsmæssigt fungerer det jo slet ikke for fcn. Det er først da OB overlader initiativet at de får lidt halve chancer. OB var i kontrol over en time og man følte aldrig fcn ville komme tilbage.
          Enig. FCN havde kun de første 20 minutter af kampen og de to store chancer i overtiden. Også efter vi trak os tilbage efter vores tredje scoring kontrollerede vi det fint og stod sikker
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Minus på begge backs, hvor især højre side havde kæmpe problemer i første halvleg og Kløve bare ikke er back på den anden kant. Plusser til stort set resten og en fornøjelse at se spillere som CN og Helenius vokse.

            Yao kom ind og klumrede lidt i nogle situationer, men fik også sat et par fede glidende tacklinger ind. Og så kom Baskim i gang.

            Dejlig dag i Farum!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Bliver den her sejr fulgt op af tre point mod vendsyssel, så var det ekstremt vigtigt. det er det self alligevel. Men tre point næste uge, så holder vi formentligt jul i top 6, og vi går nok helt op på 3. pladsen næste uge. Det ville give et helt enormt boost, og virkelig give troen på top 6, hvis vi da ikke allerede har den. virkelig flotte mål idag, gode afslutninger, og flotte oplæg. Meget stærk præstation fra anden halvlegs start, og indtil sejren var sikret ved 3-1.
              Fantastisk flot var heldig for engangs skyld at opleve en live udebankamp, var næsten rørt til tårer. Tror på dette kan være starten til noget stort JM er ved at forvandle et taberhold, til et vinderhold, som vinder fuldt fortjent og ikke lader sig kyse af lidt modgang. Kan snart ikke huske hvormange kampe det er siden vi har tabt.

              Vendsyssel en udfordrende kamp at vinde der er nok et solidt forsvar der skal lirkes op, på den anden side begynder spillerne også at vise stor individuel kvalitet som eksempelvis Helenius, havde aldrig troet han kom igang i OB, men her kan JM åbnbrt også noget,
              Last edited by Ricardo; 25-11-2018, 17:08.

              Comment


                Vindermentalitet - tak JM og Henrik Hansen.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Hva' satan; var det lige Casper Nielsen med 2½ assist, og det andet mål er en decideret konge-assist? Det varmer efterhånden op til at undertegnede skal formulere en undskyldning til den gode CN, som jeg i hvert fald har betegnet som en mangelfuld spiller teknisk og pasningsmæssigt. Det er jo rigtigt fedt, når man tager fejl på den måde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Der er klasseforskel i den forstand at FCN ikke kan forsvare, angrebsmæssigt er FCN jo bedst og skaber rigeligt med chancer, de kan bare ikke forsvare sig imod modstanderens angreb hvorfor der kun skal ganske få chancer til at score imod dem og der har OB været effektive ... men i forhold til spil og chancer burde det jo, så objektivt som jeg nu kan vurdere det, ikke se ud som det gør på måltavlen.
                    Altså i kampen i dag kan FCN jo hverken det ene eller det andet. De har boldsikre pasningsstærke spillere, men de skaber jo ikke særligt meget angrebsmæssigt, når det kommer til reelle chancer.

                    Hvad er der blevet af deres direkte spil, de plejede at spille meget hurtigere og med bid i? Nu er det impotent boldmassage igen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Altså i kampen i dag kan FCN jo hverken det ene eller det andet. De har boldsikre pasningsstærke spillere, men de skaber jo ikke særligt meget angrebsmæssigt, når det kommer til reelle chancer.

                      Hvad er der blevet af deres direkte spil, de plejede at spille meget hurtigere og med bid i? Nu er det impotent boldmassage igen.
                      Mit bud er at deres hold ikke er godt nok. De har ikke samme klasse, efter at de har solgt stort set alt hvad der var værd at have på holdet. De har simpelthen for mange "børn" på holdet. Jeg syntes tydeligt vi ser det de første 20 min af anden halvleg, hvor vi fuldstændig smadre dem. De er ved at bygge op, så om et år eller to skal de nok få et ok hold der kan få en top 4 placering, og så sælge hele lortet igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Meget godt ramt
                        Bortset fra stort set hele FCN ikke var kommet på holdet hos Kent. De er jo meget unge.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Vindermentalitet - tak JM og Henrik Hansen.

                          MvH ChrisOB
                          Det er nemlig meget vigtigt at huske Henrik Hansens indsats og betydning.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Det er nemlig meget vigtigt at huske Henrik Hansens indsats og betydning.
                            Ja, det er godt set af JH at lade Bredahl gå, og ansætte Henrik Hansen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Ja, det er godt set af JH at lade Bredahl gå, og ansætte Henrik Hansen
                              Hvorfor?

                              Comment


                                Var KN mon “Dead Man Walking”, da man ansatte HH?

                                Comment

                                Working...
                                X