Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Partizan spiller ikke gruppespil i år hvor FCN mødte dem. Jeg vil altid forvente at OB går videre mod et svensk eller norsk hold. Det betyder ikke de gør det, men jeg ville blive meget skuffet, men jo det var et fint resultat, selvom de var heldige, med brændt straffe osv. Jeg ville ligeledes blive skuffet, hvis vi over to kampe, ikke fik min. et point mod Partizan, hvis vi ikke kunne slå dem ud. AaB slog dem jo bla. ud af CL kvalen takket være AK for nogle år siden. Så skræmmende er de ikke. Vi prøvede det selv med Røde Stjerne, som er det bedste hold i Serbien, som vi ivørigt også på landsholdsplan er bedre end. FCK ligger 24 pladser over Partizan. Men det er self tilladt at være uenige her.

    I forhold til FCN og deres CL præstation, så ja det var en meget svær pulje, og ja et point er vel ok. MEN de blev jo fuldstændig savet ovet i en grad der var pinligt. - 18 i målscorer det er ikke så tit man ser det, og så tænker wow vi gjorde det godt. For de var netop naive i deres tilgang. Stædige, og som der bliver skrevet, ingen plan B. FCK mødte også Juve, og gjorde faktisk kampen i Torino spændende med deres internationale stil, så nej ikke en selvfølge. Ligesom vi iøvrigt selv gjorde det mod Villareal og Panathinaikos. Man kan jo ikke møde op i Torino og tro man kan spille som i superligaen, så er man fandme naiv. Der er forskel på at være ambitiøs i europa, og forsøge at komme langt, kontra bare at være nogle lalleglade idioter, der bare gerne vil være tro mod sin spillestil, og så til hvordan holdene spiller i suppen. Jeg tænker bestemt vi ville have større chancer europæisk med JM end med Hjulmand. Syntes jeg egentligt også SE viste dengang de var så ufatteligt tæt på gruppespillet. Det var flot, realistisk og ambitiøst.

    Comment


      #47
      Da FCN var i champions league kan jeg huske at Carsten Werge under kampen sagde noget lignende ''Hold kæft hvor det ringe det her''.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det værste ved deres kampe i Europa er deres umodne og naive tilgang til kampene. Det er så hjernedødt naivt og uambitiøst at jeg ikke håber de kommer med de næste mange år.
        Men deres store svaghed er de er så fastlåst i spillestilen at de ikke formår at køre en plan b.
        De går bare ned med mand og mus.

        Bastarden Ikast/Herning klarer sig heller ikke bedre i Europa end FCN gjorde.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Bastarden Ikast/Herning klarer sig heller ikke bedre i Europa end FCN gjorde.
          Nej det var sørgeligt de røg glansløst ud. Men de har et helt anderledes internationalt snit over deres spil. Der er en årsag til Fcm ligger langt foran fcn i superligaen.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Nej det var sørgeligt de røg glansløst ud. Men de har et helt anderledes internationalt snit over deres spil. Der er en årsag til Fcm ligger langt foran fcn i superligaen.
            Ja men nu bar det deres spil/præstationer i Europa jeg påpegede, og der har jeg svært ved at få øje på noget snit over vestjydernes spil hvilket vel også derfor de aldrig præsterer internationalt.
            Ikast har så også et langt større spillerbudget end FCN.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ja men nu bar det deres spil/præstationer i Europa jeg påpegede, og der har jeg svært ved at få øje på noget snit over vestjydernes spil hvilket vel også derfor de aldrig præsterer internationalt.
              Ikast har så også et langt større spillerbudget end FCN.
              Enig. Fcn er miniputter i sammenligning med Jyderne. Det ændrer dog ikke på at fcn er dårlige til europæisk fodbold. Og har altid været det.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Enig. Fcn er miniputter i sammenligning med Jyderne. Det ændrer dog ikke på at fcn er dårlige til europæisk fodbold. Og har altid været det.
                Vi er enige i at de er dårlige internationalt, de er dag ikke så pinlige som Herning/Ikast imo.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Det lignede at Leuwin udgik fra dagens træning.

                  Comment


                    #54
                    Jeg er en sucker for træningsupdates. Hvad ellers observerede du?

                    Comment


                      #55
                      Jeg nåede desværre ikke rigtigt at observere andet, da det var ret tilfældigt jeg kom forbi, så havde ikke meget tid. I starten af træningen blev han taget til side og stod lidt med en træner alene og så så jeg ham gå i omklædningsrummet. Jeg ved dog ikke, om han kom tilbage på træningsbanen eller hvad det drejede sig om, da jeg var nødt til at smutte.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Vi er enige i at de er dårlige internationalt, de er dag ikke så pinlige som Herning/Ikast imo.
                        Haha. FCM har trods alt slået Southampton ud af turneringen og slået Manchester United hjemme. Det er sgu en spøjs standard for at være "pinlige" i Europa.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Okay, hvis FCN er uambitiøse i sit spil, er det spil der har hersket de sidste mange kampe i OB så ambitiøst ... jeg forsøger at forstå din tankegang og hvad "ambitiøst" betyder for dig.
                          At spille efter at vinde sine kampe er uambitiøst?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Okay, hvis FCN er uambitiøse i sit spil, er det spil der har hersket de sidste mange kampe i OB så ambitiøst ... jeg forsøger at forstå din tankegang og hvad "ambitiøst" betyder for dig.
                            Havde ikke lige set dit spørgsmål. Jeg har ikke kommenteret på OB men fcn. Det er uambitiøst at stille op til europæiske udekampe og tro de er Barcelona. De repræsenterer Danmark og burde sætte en ære i at hente gode resultater. Men hele konceptet går bare ud på at få sendt den næste spiller afsted. Mange gange til de mest obskure steder. Bare der er penge til bagmændene. Kan godt forstå FCK var pisset over de fik deres optjente plads i CHL for en del år siden efterhånden.
                            Derfor mener jeg de spiller uambitiøst og naivt i Europa.

                            Comment


                              #59
                              Sjov detalje. Vi kan vinde 1-0 på søndag (ikke at det er realistisk) og .... rykke ned som nr 9 når runden er færdigspillet. Ja det kan lade sig gøre. Så lige er rækken.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Sjov detalje. Vi kan vinde 1-0 på søndag (ikke at det er realistisk) og .... rykke ned som nr 9 når runden er færdigspillet. Ja det kan lade sig gøre. Så lige er rækken.
                                Ja, og det er i virkeligheden "en rigtig kedelig nyhed" .. hvis det skulle ske
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X