Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Gider virkelig ikke se på sløvekløve igen... måske man kunne satse med kamil vacek, hans teknik kan blive vist på den flotte kunstgræsbane..
    Jeg synes nok du undervurdere Kløve her, han har spillet gode og solide kampe på det seneste, og mog EfB synes jeg han var decideret god. Det kunne godt ligne at han er ved at finde sig til rette i systemet og har nydt særdeles godt af de solide præstationer i de seneste kampe.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Jeg ser også fremtid i Kløve. Når man får Esbjerg til at se direkte dårlige ud, så må man se hvem der har æren af dét. Og her er midtbanetrioen altafgørende, hvor Kløve har en rolle.

      Desler og angriberne er vores svageste punkter lige nu, og jeg håber at Ryan snart er tilbage

      Comment


        #18
        Har vi nogen til træning i dag, der kan fortælle om skadessituationen?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Har vi nogen til træning i dag, der kan fortælle om skadessituationen?
          Træningen starter først kl 14. Men ja. Det ville være dejligt med en update

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Meget enig. Er ikke kæmpe Kløve fan men som du nævner er han stadig den farligste og mest chanceskabende 8`er vi har. Kommer næsten til store chancer i hver kamp og kun super målmandsspil har forhindret 1-3 mål. Ved godt at Casper har scoret godt på det sidste men han kan ikke erstatte Kløve med de forcer han nu besidder
            Jeg synes også kløve er bedre end CN, selvom han har scoret mindre. Jeg er overbevist om det vender og at kløve får hul på bylden. Kløve er lidt mere boldsikker og tager skarpere løb i feltet, så selvom det ikke vil gøre noget, så tror jeg Kløve vil score mere resten af sæsonen end CN. Han har sgu ikke haft tur i den med afslutningerne, men ellers gør han de rigtige ting offensivt

            Comment


              #21
              TipsBladet tror på OB-sejr, og melder Mads "mini" Petersen tvivlsom til kampen

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sjaelland-ob-9
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Nordsjælland er ligaens tredjebedste hjemmehold (selvom det ikke nødvendigvis siger så meget, rækkens tæthed taget i betragtning), men de har ikke vundet en kamp i 2 måneder. Forsigtigt optimistisk, så en smal, smal sejr og forhåbentlig ingen, der taler om en "typisk OB" efter kampen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                  Nordsjælland er ligaens tredjebedste hjemmehold (selvom det ikke nødvendigvis siger så meget, rækkens tæthed taget i betragtning), men de har ikke vundet en kamp i 2 måneder. Forsigtigt optimistisk, så en smal, smal sejr og forhåbentlig ingen, der taler om en "typisk OB" efter kampen.
                  Jeg tror vi vinder og kontroller kampen. FCN lider under salget af stjerner. De har vel for første gang i mange år kun 3-4 spillere som ville være en forstærkning hos os.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Jeg tror vi vinder og kontroller kampen. FCN lider under salget af stjerner. De har vel for første gang i mange år kun 3-4 spillere som ville være en forstærkning hos os.
                    Kan du evt nævne 4 mand fra fcn der kan gå direkte ind i startopstillingen i OB? For jeg har mere end svært ved at finde dem :)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Kan du evt nævne 4 mand fra fcn der kan gå direkte ind i startopstillingen i OB? For jeg har mere end svært ved at finde dem :)
                      Bartolec,Mini,Donyoh og Andreas Olsen til at starte med. Så kan vi diskuttere lidt derfra

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bartolec,Mini,Donyoh og Andreas Olsen til at starte med. Så kan vi diskuttere lidt derfra
                        Nelsson slår også snildt Marco Lund af. Jonathan Amon er også en super dygtig spiller, han passer bare ikke i det system OB spiller lige nu, men hvis man havde ham til rådighed, skulle man nok finde ud af at tilpasse systemt til ham. Magnus Kofod eller Rygaard kunne også sagtens bejle til en af pladserne centralt på midten.

                        Comment


                          #27
                          Mini og Bartolec er nok nogle af deres bedste, men de skal så slå nogle af OB's bedste af, og jeg er ikke sikker på, jeg ville bytte.

                          Nelsson og Andreas Olsen er selvskrevne. Snupper også meget gerne Kofod og Rygaard, men jeg ved ikke om de ville være førstevalg. Kanterne er hurtige og dygtige, men ikke til det system, OB spiller.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Nelsson slår også snildt Marco Lund af. Jonathan Amon er også en super dygtig spiller, han passer bare ikke i det system OB spiller lige nu, men hvis man havde ham til rådighed, skulle man nok finde ud af at tilpasse systemt til ham. Magnus Kofod eller Rygaard kunne også sagtens bejle til en af pladserne centralt på midten.
                            Meget enig. Rygaard kunne godt spille 8`er i vores system. Nelsson er vildt overvurderet men kunne godt slå Lund af ja.
                            Så minimum 6 mand ville spille på vores hold fra Day 1. Måske flere

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Mini og Bartolec er nok nogle af deres bedste, men de skal så slå nogle af OB's bedste af, og jeg er ikke sikker på, jeg ville bytte.

                              Nelsson og Andreas Olsen er selvskrevne. Snupper også meget gerne Kofod og Rygaard, men jeg ved ikke om de ville være førstevalg. Kanterne er hurtige og dygtige, men ikke til det system, OB spiller.
                              Meget uenig i det sidste. Deres kanter ville da passe perfekt ind i vores system

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Meget enig. Rygaard kunne godt spille 8`er i vores system. Nelsson er vildt overvurderet men kunne godt slå Lund af ja.
                                Så minimum 6 mand ville spille på vores hold fra Day 1. Måske flere
                                Jeg føler mig ikke overbevist om, at Skov Olsen ville gå ind på OBs hold. Han ser god ud, indiskutabelt, men jeg tror også, at han lukrerer på, at han spiller på et hold der investerer meget offensivt, og at han har nogle spillere omkring sig, som tager meget opmærksomhed. Jeg tror ikke at han lige nu, er klart bedre end særligt mange af vores angribere.

                                Men ja, jeg synes at man må sige, at FCN har de der 5-6-7 spillere der så absolut ville kunne gå ind på OBs hold, og som bare har vist et højere topniveau for nylig, end de spillere OB har til rådighed. For slet ikke at tale om potentialet på nogle af dem. Men det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med, at de er det bedre hold lige nu.

                                Generelt tror jeg, at man skal passe meget på med at undervurdere FCN dog, især på hjemmebane selvfølgelig. De har ikke set gode ud de seneste måneder, men de har stadig masser af kvalitet i truppen, en rigtigt dygtig træner, og så skal vi altså ikke mange måneder tilbage, da de vandt bronze, og slog de nykårede svenske mestre i 2 ud af 2 kampe. Det er altså flere sejre end hele den svenske liga formåede at få mod AIK i 30 kampe.

                                En sejr ville være et super godt signal, men uafgjort er så absolut også acceptabelt i min verden, og vi må alt andet end lige være forbeholdne med forventningerne, når der skal spilles på den plasticbane.
                                Last edited by Sheed; 22-11-2018, 14:10.

                                Comment

                                Working...
                                X