Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EFB. 11.11.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Når der er mange tilskuere og stemning (= pres og forventninger) har OB haft store problemer de sidste mange år. Et halvdødt stadion med 3-4000 tilskuere, virker til at være optimale arbejdsbetingelser.
    Det er jo først et pres vis tilskuerne vender sig mod holdet. Alle dage vil det jo være en fordel med mange tilskuere i ryggen der støtter en. Alt andet vil jo være skørt at påstå.

    Hjemme mod FCK i år med mange tilskuere i ryggen, der spillede vi da en meget bedre kamp end i dag. Vi har så bare marginalerne med os, og det nægter jeg at tro er pga manglende stemning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Vi er så uenige. Jeg synes ikke han har niveauet til et top 6 hold. Og det gør træneren vel heller ikke når han starter ude.
      Uenige i hvad? Hvorfor bruger du et stråmandsargument om at jeg forsvarer AK, når jeg ikke har forsvaret AK?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Nej, tror nu mere at grunden hedder JM og Drachmann.
        Enig. Han har haft tid til at arbejde med holdet. Det lønner sig nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
          Enig. Han har haft tid til at arbejde med holdet. Det lønner sig nu.
          Det tror jeg også. Vi har fået en anfører som går foran og viser vilje og indstillinger

          Comment


            Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
            Det er jo først et pres vis tilskuerne vender sig mod holdet. Alle dage vil det jo være en fordel med mange tilskuere i ryggen der støtter en. Alt andet vil jo være skørt at påstå.

            Hjemme mod FCK i år med mange tilskuere i ryggen, der spillede vi da en meget bedre kamp end i dag. Vi har så bare marginalerne med os, og det nægter jeg at tro er pga manglende stemning.
            Jeg påstår ikke, at der ikke ligger en fordel i at have tilskuerne i ryggen, men selvfølgelig kan der være nogle der føler et større pres, hvis der sidder små 10.000 mennesker og man kan mærke op til kampen, at der der er store forventninger, sammenlignet med atmosfæren i dag f.eks.

            Der er noget påfaldende i, at vi i de senere år, har haft svært ved at vinde de kampe, hvor der endelig er mange på tribunerne, også når vi ikke snakker kampe mod topholdet. Jeg er tilpas konspiratorisk til at tro, at der kan ligge noget i, at spillerne generelt har haft svært ved at håndtere forventningspresset der følger med at spille for OB. Især et OB-hold der måske har været større forventninger til, end der har været niveau til.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg påstår ikke, at der ikke ligger en fordel i at have tilskuerne i ryggen, men selvfølgelig kan der være nogle der føler et større pres, hvis der sidder små 10.000 mennesker og man kan mærke op til kampen, at der der er store forventninger, sammenlignet med atmosfæren i dag f.eks.

              Der er noget påfaldende i, at vi i de senere år, har haft svært ved at vinde de kampe, hvor der endelig er mange på tribunerne, også når vi ikke snakker kampe mod topholdet. Jeg er tilpas konspiratorisk til at tro, at der kan ligge noget i, at spillerne generelt har haft svært ved at håndtere forventningspresset der følger med at spille for OB. Især et OB-hold der måske har været større forventninger til, end der har været niveau til.
              Godt at høre at du er enig Sheed, men det kræver jo heller ikke den store brain at regne ud, at et ungt hold som har været igennem så meget turbulens i flere år, mest af alt har brug for ro og mulighed for at høre trænerens instruks hele kampen igennem. Det eneste de ikke har brug for, er 500 hylende og påvirkede teenagere, der tror at fodbold er en krig. FCN vandt guld med et tilskuersnit på knap 3000. Og de er unge. Kan man ane ligheden?
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg påstår ikke, at der ikke ligger en fordel i at have tilskuerne i ryggen, men selvfølgelig kan der være nogle der føler et større pres, hvis der sidder små 10.000 mennesker og man kan mærke op til kampen, at der der er store forventninger, sammenlignet med atmosfæren i dag f.eks.

                Der er noget påfaldende i, at vi i de senere år, har haft svært ved at vinde de kampe, hvor der endelig er mange på tribunerne, også når vi ikke snakker kampe mod topholdet. Jeg er tilpas konspiratorisk til at tro, at der kan ligge noget i, at spillerne generelt har haft svært ved at håndtere forventningspresset der følger med at spille for OB. Især et OB-hold der måske har været større forventninger til, end der har været niveau til.
                Det er bare så svært at måle på. Ja selvfølgelig er der da et større pres med 10.000 på lægterne. Men samtidig må det også give et kæmpe boost. Og i min verden et større boost end pres.

                Tror også bare vi nu ser på at mange tilskuere er lig med dårligt resultat. Så sort Hvidt kan det jo ikke værre.

                Vi spiller jo egenligt en forfærdelig 2 halvleg i dag. At vi så har marginalerne med os har nok ikke noget at gøre med den manglende stemning.

                En af de få gange i år vi for alvor bar holdet frem til sejr, det var i Vejle med en fyldt tribune. Det giver vinger at have den opbakning, især i gode tider som nu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Godt at høre at du er enig Sheed, men det kræver jo heller ikke den store brain at regne ud, at et ungt hold som har været igennem så meget turbulens i flere år, mest af alt har brug for ro og mulighed for at høre trænerens instruks hele kampen igennem. Det eneste de ikke har brug for, er 500 hylende og påvirkede teenagere, der tror at fodbold er en krig. FCN vandt guld med et tilskuersnit på knap 3000. Og de er unge. Kan man ane ligheden?
                  Nej kan man ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                    Det er bare så svært at måle på. Ja selvfølgelig er der da et større pres med 10.000 på lægterne. Men samtidig må det også give et kæmpe boost. Og i min verden et større boost end pres.

                    Tror også bare vi nu ser på at mange tilskuere er lig med dårligt resultat. Så sort Hvidt kan det jo ikke værre.

                    Vi spiller jo egenligt en forfærdelig 2 halvleg i dag. At vi så har marginalerne med os har nok ikke noget at gøre med den manglende stemning.

                    En af de få gange i år vi for alvor bar holdet frem til sejr, det var i Vejle med en fyldt tribune. Det giver vinger at have den opbakning, især i gode tider som nu.
                    Folk glemmer at mod Vejle, manglede de deres 4 vigtigste spillere. Men lad os bare give opbakningen æren..
                    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                    Comment


                      Tror der er en signatur, der skal rettes... ;-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                        Angriberne skylder for nogle brændte chancer, men jeg synes også at midtbanen er elendige til at spille dem gode.
                        Kløve og Greve laver ikke et godt indlæg idag. Det gør AK til gengæld
                        Jamen så lad os da prøve ham der. Ikke som angriber mere.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Tror der er en signatur, der skal rettes... ;-)

                          MvH ChrisOB
                          👍
                          Tak til Casper 'Målmaskinen' Nielsen."
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            https://mobil.bold.dk/video/583113/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Tak til Casper 'Målmaskinen' Nielsen."
                              Det er da blevet til en lille nod til Casper i min nye signatur. ;-)

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Det er da blevet til en lille nod til Casper i min nye signatur. ;-)

                                MvH ChrisOB
                                👍😁👍
                                Ja, det er eventyrligt. Hvor ofte blev Casper skældt som manden som rammer ikke toilettet selv om ham sidder på. Og nu scorer ham tre gange i fem dage.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X