Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EFB. 11.11.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Vi var bag ud. Og vandt. På hjemmebane. Det er godt. Og det er vigtigt.
    Tror vi må takke især JM derfor. Ham lykkedes at give holdet et helt andet udtryk. De tror mere på sig og prøver det til sidste sekund og giver sig ikke tilfreds med en uafgjort.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Kæmpe tak til boykot-gutterne! Jeg tror på metal, hvis de forbliver væk.
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        Hvad fanden har han gang i Lammers? Det er virkelig mandskabspleje til lærebogen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Hvad fanden har han gang i Lammers? Det er virkelig mandskabspleje til lærebogen.
          Fortæl? Var lige på tønden :D

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Har ventet på at KEPs største fortaler kom på banen med et forsvar over det næste svage led. Det er AK, og det er ikke personligt, bare en konstatering
            AK får da trods alt lavet assist til 2-1 målet. Jeg syntes ikke han er færdig endnu. Han var sløj forrige sæson, sidste var han god, han skal nok få lavet nogle mål.

            Comment


              Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst oplevede en lykkestund så stor som den der kom ved scoringen

              Tak Casper Nielsen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst oplevede en lykkestund så stor som den der kom ved scoringen

                Tak Casper Nielsen
                Jo, Casper er målmaskine!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  AK får da trods alt lavet assist til 2-1 målet. Jeg syntes ikke han er færdig endnu. Han var sløj forrige sæson, sidste var han god, han skal nok få lavet nogle mål.
                  Det største problem er jo nok at han hæver en løn der kunne betale 2 rigtig gode superliga spillere.. Så man forventer jo ikke kun valuta hver anden sæson

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Jeg forsvarer ikke AK. Jeg forundres bare over din evne til at fokusere på det negative når vi vinder i overtiden efter at have været bagud - for første gang i 86 kampe.
                    Det gør da ikke AK til en motiveret og god spiller. Lyt til hvad Trøffe sagde. Du forsvarer altid ukritisk spillerne. Det er sådan set ok, jeg vil gerne have et bedre hold og påpeger svaghederne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      AK får da trods alt lavet assist til 2-1 målet. Jeg syntes ikke han er færdig endnu. Han var sløj forrige sæson, sidste var han god, han skal nok få lavet nogle mål.
                      AK lavede 15 mål. Men kun et mod et top 6 hold og 9 mod Lyngby og Helsingør. Han var ikke god. Han mødte bare hold på hans niveau.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                        Kæmpe tak til boykot-gutterne! Jeg tror på metal, hvis de forbliver væk.
                        Ja det er jo efterhånden ret påfaldende. Ikke at jeg tror der er nogen sammenhæng.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Ja det er jo efterhånden ret påfaldende. Ikke at jeg tror der er nogen sammenhæng.
                          Når der er mange tilskuere og stemning (= pres og forventninger) har OB haft store problemer de sidste mange år. Et halvdødt stadion med 3-4000 tilskuere, virker til at være optimale arbejdsbetingelser.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det gør da ikke AK til en motiveret og god spiller. Lyt til hvad Trøffe sagde. Du forsvarer altid ukritisk spillerne. Det er sådan set ok, jeg vil gerne have et bedre hold og påpeger svaghederne.
                            Jeg forsvarer sgu ikke altid ukritisk spillerne. Det er jo en kæmpe løgn. Jeg har mange gange, især i sidste sæson, udtrykt mig meget kritisk omkring fx Casper Nielsen, Marco Lund og Troels Kløve. Blot fordi jeg ikke ser det som en kvalitet i sig selv at svine alt og alle til konstant, betyder det ikke at jeg ikke kan være kritisk. Jeg er kritisk når det er berettiget og giver mening. Du er bare kritisk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ja det er jo efterhånden ret påfaldende. Ikke at jeg tror der er nogen sammenhæng.
                              Nej, tror nu mere at grunden hedder JM og Drachmann.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Jeg forsvarer sgu ikke altid ukritisk spillerne. Det er jo en kæmpe løgn. Jeg har mange gange, især i sidste sæson, udtrykt mig meget kritisk omkring fx Casper Nielsen, Marco Lund og Troels Kløve. Blot fordi jeg ikke ser det som en kvalitet i sig selv at svine alt og alle til konstant, betyder det ikke at jeg ikke kan være kritisk. Jeg er kritisk når det er berettiget og giver mening. Du er bare kritisk.
                                Vi er så uenige. Jeg synes ikke han har niveauet til et top 6 hold. Og det gør træneren vel heller ikke når han starter ude.

                                Comment

                                Working...
                                X