Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EFB. 11.11.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.bt.dk/fodbold/tumult-eft...elser-mod-fans

    Men hvorfor..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det gør da ikke AK til en motiveret og god spiller. Lyt til hvad Trøffe sagde. Du forsvarer altid ukritisk spillerne. Det er sådan set ok, jeg vil gerne have et bedre hold og påpeger svaghederne.
      Tøffe sagde også at Baskim var skidt spillende, mener også han mente at Helenius skulle være skiftet ud.

      Vi har jo bare nogle angribere som ikke er helvedes gode, men som dog popper op enkelte gange i løbet af sæsonen, så må JM håbe at han kan blande kortene rigtigt så de kan poppe op på skift.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Semi-off-topic - Men, er jeg den eneste der synes at stemningen på RMN-tribunen var tangerende til det pinlige, jeg ved ikke hvem den nye capo var men hold nu op han kunne hverken læse stemningen eller skabe den. Samtidig står der også en fyr og vaper og tror han er cool - håber at ledelsen sætter ind og overfor de rigtige og ophæver karantænerne overfor Ultras og banlyser ham der står og vaper!

        Derudover fedt med en sejr, og ja det er en stor præstation og vende nederlag til sejr for første gang i 30 måneder, men det er en endnu større præstation at få Casper Nielsen til at score 2 gange i superligaen på i en sæson for det er aldrig sket før nu.

        Comment


          Dumt, men voldstiltale for at spytte, samt gå efter en makker der har sagt “fucking idiot” og “fucking betjent” ... jamen altså 😳😳

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Semi-off-topic - Men, er jeg den eneste der synes at stemningen på RMN-tribunen var tangerende til det pinlige, jeg ved ikke hvem den nye capo var men hold nu op han kunne hverken læse stemningen eller skabe den. Samtidig står der også en fyr og vaper og tror han er cool - håber at ledelsen sætter ind og overfor de rigtige og ophæver karantænerne overfor Ultras og banlyser ham der står og vaper!

            Derudover fedt med en sejr, og ja det er en stor præstation og vende nederlag til sejr for første gang i 30 måneder, men det er en endnu større præstation at få Casper Nielsen til at score 2 gange i superligaen på i en sæson for det er aldrig sket før nu.
            Nu er karantænerne vel stadig fastsat af politiet?
            Synes ikke stemningen var pinlig, men synes desværre den var meget svingende og egentlig lidt sjovt at vi mod Hobro var bedre med. Men søndag kl 20 er selvfølgelig heller ikke helt så godt som fredag aften.
            Og at en fyr der vaper kan pisse dig så meget af, tjo..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Nu er karantænerne vel stadig fastsat af politiet?
              Synes ikke stemningen var pinlig, men synes desværre den var meget svingende og egentlig lidt sjovt at vi mod Hobro var bedre med. Men søndag kl 20 er selvfølgelig heller ikke helt så godt som fredag aften.
              Og at en fyr der vaper kan pisse dig så meget af, tjo..
              Jo har også forstået det sådan at det er politiet der har udstukket karantænen.

              Ja man forstår jo ikke at hele tribunen ikke bliver evakueret når nu der står en fyr og vaper, det er jo helt vildt uforsvarligt.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jo har også forstået det sådan at det er politiet der har udstukket karantænen.

                Ja man forstår jo ikke at hele tribunen ikke bliver evakueret når nu der står en fyr og vaper, det er jo helt vildt uforsvarligt.
                Præcis. OB kan måske nok arbejde for at få ophævet karantænerne, men i sidste ende er det altså politiet der bestemmer.

                Hvad betyder det, at man vaper?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                  Hvad betyder det, at man vaper?
                  Velsagtens at han har stået og suget på en e-cigaret. Altså hvis der er noget der for mig signalerer lavstatus, så må det være at stå og bappe på en e-cigaret i fuld offentlighed, men ligefrem karantæne er måske skridtet for langt.

                  Comment


                    Jeg har lige set det meste af kampen igen, og jeg må sige, at jeg synes vi er ekstremt heldige. Det er IKKE brok, for vi har ofte været præcis det modsatte, men vi lader Esbjerg komme til 3-4 farlige situationer efter hjørnespark og generelt lukker vi dem slet ikke ned, som vi har gjort med andre hold.

                    Samtidig er vi igen i en situation, hvor der er oceaner af plads foran vores backs, men det bliver stort set ikke udnyttet. Barret skaber dog en del selv, mens Desler ikke bliver spillet i rummet, og når han endelig får bolden sker der absolut ingenting. Med et system, der er lagt an på wingbacks, er det trist at se hvor lidt midtbanen har øje for rummene foran dem.

                    Centralt spiller vi en rigtig god første halvleg, men da Esbjerg rykker længere frem og lægger pres på boldholderen 20 meter tidligere, bliver det både småt og usikkert.

                    Baskim er helt væk og Helenius render rundt de forkerte steder på banen.

                    Det er som sådan ikke en ufortjent sejr, men jeg glæder mig til Ryan og Eske er klar, til Baskim kommer i omdrejninger og til at JM får lært vores centrale folk at vende spillet begge veje.

                    En 4. plads efter så ringe en start og et spil, der kan blive så meget bedre. Det er sgu ikke så skidt igen :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Jeg har lige set det meste af kampen igen, og jeg må sige, at jeg synes vi er ekstremt heldige. Det er IKKE brok, for vi har ofte været præcis det modsatte, men vi lader Esbjerg komme til 3-4 farlige situationer efter hjørnespark og generelt lukker vi dem slet ikke ned, som vi har gjort med andre hold.

                      Samtidig er vi igen i en situation, hvor der er oceaner af plads foran vores backs, men det bliver stort set ikke udnyttet. Barret skaber dog en del selv, mens Desler ikke bliver spillet i rummet, og når han endelig får bolden sker der absolut ingenting. Med et system, der er lagt an på wingbacks, er det trist at se hvor lidt midtbanen har øje for rummene foran dem.

                      Centralt spiller vi en rigtig god første halvleg, men da Esbjerg rykker længere frem og lægger pres på boldholderen 20 meter tidligere, bliver det både småt og usikkert.

                      Baskim er helt væk og Helenius render rundt de forkerte steder på banen.

                      Det er som sådan ikke en ufortjent sejr, men jeg glæder mig til Ryan og Eske er klar, til Baskim kommer i omdrejninger og til at JM får lært vores centrale folk at vende spillet begge veje.

                      En 4. plads efter så ringe en start og et spil, der kan blive så meget bedre. Det er sgu ikke så skidt igen :)
                      Delvist enig. Jeg vil give dig ret i at vi ikke lukker ned for Efb på samme måde som vi har gjort mod andre hold. Dog er det KUN på dødbolde de er farlige; aldrig i det etablerede spil. Så det er selvfølgelig positivt, at vi ikke tillader muligheder imod os i det etablerede spil, men omvendt er det også bekymrende, at vi er så nemme at skabe chancer imod på dødbolde. Men det skulle da være til at træne.

                      Jeg er også enig ift. Bashkim, så har været en kæmpe skuffelse de seneste par kampe. Måske en landskampspause vil gøre ham godt. Til gengæld synes jeg faktisk Helenius gør mere og mere rigtigt. Han skal måske nok være bedre til at søge positionerne i feltet, men i mange andre facetter, synes jeg der er klar fremgang at spore. Han er langt mere involveret end Bashkim og laver ikke så mange lilleputfejl, som vi tidligere har set fra ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Delvist enig. Jeg vil give dig ret i at vi ikke lukker ned for Efb på samme måde som vi har gjort mod andre hold. Dog er det KUN på dødbolde de er farlige; aldrig i det etablerede spil. Så det er selvfølgelig positivt, at vi ikke tillader muligheder imod os i det etablerede spil, men omvendt er det også bekymrende, at vi er så nemme at skabe chancer imod på dødbolde. Men det skulle da være til at træne.

                        Jeg er også enig ift. Bashkim, så har været en kæmpe skuffelse de seneste par kampe. Måske en landskampspause vil gøre ham godt. Til gengæld synes jeg faktisk Helenius gør mere og mere rigtigt. Han skal måske nok være bedre til at søge positionerne i feltet, men i mange andre facetter, synes jeg der er klar fremgang at spore. Han er langt mere involveret end Bashkim og laver ikke så mange lilleputfejl, som vi tidligere har set fra ham.
                        Jeg er enig i at EfB kun kommer til chancer på standarder. Det er vi langt fra det eneste hold der har problemer med at lukke ned for. Så sent som i onsdags måtte Sdr.JyskE. se sig besejret i pokalen af EfB efter 2 dødbolde.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Velsagtens at han har stået og suget på en e-cigaret. Altså hvis der er noget der for mig signalerer lavstatus, så må det være at stå og bappe på en e-cigaret i fuld offentlighed, men ligefrem karantæne er måske skridtet for langt.
                          Ja det er sgu ikke smart, gad vide om han også havde headset med blinklys og bæltetaske på
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tøffe sagde også at Baskim var skidt spillende, mener også han mente at Helenius skulle være skiftet ud.

                            Vi har jo bare nogle angribere som ikke er helvedes gode, men som dog popper op enkelte gange i løbet af sæsonen, så må JM håbe at han kan blande kortene rigtigt så de kan poppe op på skift.
                            Godt at han spiller med BK, og NH. De 2 er det bedste vi har, og han er nødt til at gøre dem skarpe ved, at de spiller.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Jeg har lige set det meste af kampen igen, og jeg må sige, at jeg synes vi er ekstremt heldige. Det er IKKE brok, for vi har ofte været præcis det modsatte, men vi lader Esbjerg komme til 3-4 farlige situationer efter hjørnespark og generelt lukker vi dem slet ikke ned, som vi har gjort med andre hold.

                              Samtidig er vi igen i en situation, hvor der er oceaner af plads foran vores backs, men det bliver stort set ikke udnyttet. Barret skaber dog en del selv, mens Desler ikke bliver spillet i rummet, og når han endelig får bolden sker der absolut ingenting. Med et system, der er lagt an på wingbacks, er det trist at se hvor lidt midtbanen har øje for rummene foran dem.

                              Centralt spiller vi en rigtig god første halvleg, men da Esbjerg rykker længere frem og lægger pres på boldholderen 20 meter tidligere, bliver det både småt og usikkert.

                              Baskim er helt væk og Helenius render rundt de forkerte steder på banen.

                              Det er som sådan ikke en ufortjent sejr, men jeg glæder mig til Ryan og Eske er klar, til Baskim kommer i omdrejninger og til at JM får lært vores centrale folk at vende spillet begge veje.

                              En 4. plads efter så ringe en start og et spil, der kan blive så meget bedre. Det er sgu ikke så skidt igen :)
                              Ja det er jo et eller andet sted et valg vi har truffet at vi ikke har fyrtårne i bageste kæde, hvorimod de til gengæld er gode med bolden. Spillere der kan begge dele er for dyre til OB. Derfor vil vi blive udfordret imod dødboldsstærke. Det var så mere udtalt igår end vi normalt er, men han slår dem satme også godt Lauridsen. Ellers synes jeg ikke de har meget. Faktisk synes jeg også vi forsømmer at udnytte flere gode kontra uligheder, hvor de smider bolden på midten og løbende foran boldholder bare ikke er skarpe nok. Derudover synes jeg sejren er fortjent. Vi skaber mest i etableret spil og er selv farlige på dødbolde. Igennem hele kampen gjorde vi det også svært for efb at være på bolden, så derfor synes jeg egentlig kun det er dødboldene vi giver væk, som de truer os på. Ellers har vi styr på dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Dumt, men voldstiltale for at spytte, samt gå efter en makker der har sagt “fucking idiot” og “fucking betjent” ... jamen altså 😳😳
                                Ja, og når stenkast mod andre så kun giver en sigtelse for hærværk. Der er sgu noget galt.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X