Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Tror i Eskesen er klar til at spille fra start?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
      Tror i Eskesen er klar til at spille fra start?
      Tror der er andre der er mere klar end han er. Han starter nok ude. Eneste udskiftning bliver hvis Ryan er klar igen.
      Men spændende at se hvad vi stiller med i morgen

      Comment


        #33
        Jeg er på ingen måde skræmt over EFB. Jeg kan simpelthen ikke sætte en finger på hvad det er de er gode til. Sidst der kørte vi dem ud, og burde jo have ført klart, da de får scoret det famøse håndbold mål. De har lavet to mål mere end os, og lukket lige så få ind. De har så bare været bedre til at vinde, end spille uafgjort. Men hvad vi skal passe på ved dem, har jeg meget svært ved helt at sætte en finger på. Det skal være en kamp vi får point i. Der venter svære kampe om hjørnet, så de her point bliver vigtige.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Jeg er på ingen måde skræmt over EFB. Jeg kan simpelthen ikke sætte en finger på hvad det er de er gode til. Sidst der kørte vi dem ud, og burde jo have ført klart, da de får scoret det famøse håndbold mål. De har lavet to mål mere end os, og lukket lige så få ind. De har så bare været bedre til at vinde, end spille uafgjort. Men hvad vi skal passe på ved dem, har jeg meget svært ved helt at sætte en finger på. Det skal være en kamp vi får point i. Der venter svære kampe om hjørnet, så de her point bliver vigtige.
          De er ikke noget ekstraordinært fodboldhold, men jeg synes man nævner deres træner for lidt, for han har skabt en rigtig god balance på det hold. De arbejder ud fra en stærk defensiv og så lurer de på deres muligheder. Når de så får mulighederne, så er de gode til at investere i deres offensive aktioner. De har ingen decideret goalgetter, men de bringer deres midtbanespillere med og lægger pres på, hvilket også har resulteret i at en spøjs spiller som Kauko har lavet en håndfuld kasser. Desuden mindes jeg fra kampen vi spillede imod dem sidst at se slår gode dødbold, hvor de drillede os og også scorede, selvom det var med hånden. Derfor er det et hold som mere eller mindre altid får deres muligheder, og som i løbet af sæsonen har været dygtigere end mange andre til at udnytte dem. Jeg har ikke set de har været nedspillet i nogen kampe og har vel kun for alvor været på hælene da de smed en 3-0 føring imod Randers i starten af sæsonen. Det er flot stabilitet af et oprykkerhold.

          Comment


            #35
            Hvis nogen ligger inde med en ekstra billet, tager jeg imod med kyshånd:)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
              Hvis nogen ligger inde med en ekstra billet, tager jeg imod med kyshånd:)
              Hvis du har en ven med sæsonkort, må kortholderen invitere to venner med til søndagens kamp ... ganske gratis
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Hvis du har en ven med sæsonkort, må kortholderen invitere to venner med til søndagens kamp ... ganske gratis
                Nogen som ved hvordan det forgår?
                siden 1887

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  Nogen som ved hvordan det forgår?
                  Så vidt jeg lige husker skal kortholderen og venner ankomme sammen, scanne kort og så kommer vennerne med ind. Det står også beskrevet på OBs hjemmeside :-)
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Jeg er på ingen måde skræmt over EFB. Jeg kan simpelthen ikke sætte en finger på hvad det er de er gode til. Sidst der kørte vi dem ud, og burde jo have ført klart, da de får scoret det famøse håndbold mål. De har lavet to mål mere end os, og lukket lige så få ind. De har så bare været bedre til at vinde, end spille uafgjort. Men hvad vi skal passe på ved dem, har jeg meget svært ved helt at sætte en finger på. Det skal være en kamp vi får point i. Der venter svære kampe om hjørnet, så de her point bliver vigtige.
                    De var heldige i starten af sæsonen. Held kan give selvtillid, og med den opnår man det maksimale at truppen. Lige nu får EFB det maksimale ud af alt. Mål i sidste sekund osv. Højbjerg som ikke kunne gribe en badebold da de rykkede ned er også blevet habil.

                    Comment


                      #40
                      EFB har gang i en lang kamp I Haderslev her til aften, kan koste dem lidt kræfter.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        EFB har gang i en lang kamp I Haderslev her til aften, kan koste dem lidt kræfter.
                        Ja det var 120 hårde minutter i benene. Lad os håbe det kan koste lidt i 2. Halvleg på søndag

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det var 120 hårde minutter i benene. Lad os håbe det kan koste lidt i 2. Halvleg på søndag
                          Og vi kunne spare Drachmann og Bashkim og har en dag mere mellem kampene. Det skulle hjælpe.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja det var 120 hårde minutter i benene. Lad os håbe det kan koste lidt i 2. Halvleg på søndag
                            Vi spiller først søndag aften kl 20. Fysisk har det ingen betydning. Desuden sparede de også nogle spillere.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Hvis du har en ven med sæsonkort, må kortholderen invitere to venner med til søndagens kamp ... ganske gratis
                              Tak! Må se om jeg kan finde en der vil invitere mig med :)

                              Comment


                                #45
                                Julius Eskesen er åbenbart ikke helt over sine lyske problemer, han er ikke i truppen.
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...n-mod-esbjerg/

                                Comment

                                Working...
                                X