Side 3 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 63
    Karantæne til kauko ja tak !

Kauko i karantæne.

Højbjerg måske også i karantæne. Fik det 3. Gule kort

Austin fik også sit 3. Gule

Udløser det ikke automatisk karantæne?

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Austin fik også sit 3. Gule

Udløser det ikke automatisk karantæne?
    Desværre kun Kauko, men også en fin ting.

Antallet af strafpoint er rykket, så den første karantæne først kommer ved 19 strafpoint og et gult giver max. 6 point.

Ja vi mangler jo 6 sejre endnu i grundspillet. Så lad os endelig snuppe en søndag aften.

Citer Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Desværre kun Kauko, men også en fin ting.

Antallet af strafpoint er rykket, så den første karantæne først kommer ved 19 strafpoint og et gult giver max. 6 point.
    Okay. Tak

Det bliver meger svært at få tre point. Er lige nu tilfreds med et enkelt.

Citer Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det bliver meger svært at få tre point. Er lige nu tilfreds med et enkelt.
    Det er sådan en kamp, der kan gå begge veje; men Esbjerg er voldsomt i stødet og bliver en stor mundfuld, uden tvivl.

Meget hænger på om holdet kommer op i gear - for det kan man vist regne med at Esbjerg er.

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nu ser jeg dem spille mod FCM. Og at vi skulle være bedre og vinde easy peacy er nok lige at tage munden fuld.
    De spiller sgu meget godt og er yderst aggresive i presset. Vi får store problemer mod dem
    Så også kampen, og kan se at emoji’en efter easy peacy er mere en firkant end en smiley, som skulle symbolisere at det ikke var ment bogstaveligt.

Jeg synes ikke de spiller godt, deres forsvarsspil er generelt på bagkant, og de redder ofte kastanjerne ud af ilden i absolut sidste øjeblik. Det er selvfølgelig også nok, men det er uholdbart på den lange bane, konstant at spille på grænsen. De er svineheldige igår, og kæmper bravt og det tager jeg også hatten af for. Det gør dem bare ikke til et godt fodboldhold. De kreerer stortset ingen chancer, men de er effektive.
    Jeg synes stadig vi er et bedre fodboldhold.

Regler for indlæg