Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Hvis du ser efb som favorit, så ville jeg nok sætte lidt penge på dem, hvis jeg var dig. Tror der er fine odds at hente.
    Jeg vil ikke gå så langt som at kalde efb favorit, men jeg kan sagtens se hvad du mener. De har haft en imponerende sæson og de rider på en bølge, hvor de samlet set nok har så meget tur i den at de overpræsterer. De vil overlade spillet til os og det er de gode til. Siden sidst vi mødte dem har de lukket to mål ind. Derfor kræver det at vi rammer niveauet fra Hobro-kampens første 25 min og så holder presser længere end det. Efb vil komme til chancer, hvis vi spiller ligeså langsomt, som de sidste 65 min forleden. Det tror jeg også vi kan. Det virkede som om at man kørte den sejr hjem i 3. Gear, hvor vi til hver en tid kunne geare lidt op, hvis det blev nødvendigt. Derfor tror jeg vi vinder 1-0 igen.
    OB har ladet 3 mål passere siden kampen i Esbjerg, EfB har selv lavet 6 mål, mod OBs 9 mål (godt hjulpet af en 4-0 over ACH) men alle mål tæller. Det ligner unægteligt ikke en målfest på søndag. EfB virker måske mest komfortable i defensiven, og vælger OB at spille 5-3-2, fremfor 3-5-2 i en kontrolleret offensiv bliver det en trist affære hvor de neutraliserer hinanden. Kampen bliver forhåbentlig åbnet godt af OB som absolut skal vise mere tempo i større dele af kampen end de præsterede mod Hobro i de sidste 65 min.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Mon ikke AK får lavet nogle mål, hvis han får chancen? Har han trods alt gjort i 2 ud af 3 sæsoner i pænt antal. Jeg er mere bange for, at Bashkim hurtigt viser sig at være på niveau med resten, og ikke som sådan en stor forstærkning. Esbjerg- og Horsens-kampene var gode, men siden da synes jeg godt nok der har været langt mellem snapsene. 1 mål og 0 assist i 7 starter, er i hvert fald ikke nogen opgradering i forhold til resten af besætningen.
      Enig de sidste par kampe har Baskim været en fornærmelse af en statist på banen. Man skal nok passe på med at smide for store forventninger efter Baskim, han har trods alt aldrig scoret mere end 7 mål på en sæson. Det kan godt virke som om der en en lille tendens til at når Baskim ikke scorer på sine chancer så er han uheldig, når AK ikke scorer så er han elendig.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Ser desværre Esbjerg som favorit. De er 100% afstemt til at spille kontra og stå solidt defensivt, og det kan de bare. De vandt en latterlig sejr over os sidst, i en kamp vi burde have vundet, og i denne omgang har de endnu mere selvtillid. På udebane har de på en måde alle kort på hånden: de skal ikke skabe noget, der er ingen forventninger, de kan stå i kæderne og vente på åbninger.
        Tror vi vinder.
        1. De første 30 minutter mod Hobro var rigtigt godt og at vi tog det roligere derefter må ja også skyldes at tage lidt risiko ud at løbe i en kontra.
        2. Vi er rigtig stabilt i defensiven med Tverskov som forsvarsgeneral og Drachmann som den leder på midtbanen vi savnede længe.
        3. Vi vil have Eskesen igen i "fulde omdrejninger" til kampen og ham er vigtigt for vores offensive spil. Ud over Eskesens arbejdsraseri og det hvad ham kan med bolden i 1 mod 1 slår ham rigtig gode dødbolde. Synes ham er bedst i holdet at slå hjørnespark og frispark i feltet.
        4. Bashkim kom til gode chancer i alle de sidste kampe hvor ham var meget tæt på at score. Mod Esbjerg vil ham score.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Vi vinder fordi vi er bedre end Esbjerg.
          Og selvom vi ikke spiller hele gode kampe, så skraber vi point sammen. Næste søndag skal det være tre af slagsen , easy peacy 😊

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
            Vi vinder fordi vi er bedre end Esbjerg.
            Og selvom vi ikke spiller hele gode kampe, så skraber vi point sammen. Næste søndag skal det være tre af slagsen , easy peacy 
            Nu ser jeg dem spille mod FCM. Og at vi skulle være bedre og vinde easy peacy er nok lige at tage munden fuld.
            De spiller sgu meget godt og er yderst aggresive i presset. Vi får store problemer mod dem

            Comment


              #21
              Karantæne til kauko ja tak !

              Comment


                #22
                Kauko i karantæne.

                Comment


                  #23
                  Højbjerg måske også i karantæne. Fik det 3. Gule kort

                  Comment


                    #24
                    Austin fik også sit 3. Gule

                    Udløser det ikke automatisk karantæne?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Austin fik også sit 3. Gule

                      Udløser det ikke automatisk karantæne?
                      Desværre kun Kauko, men også en fin ting.

                      Antallet af strafpoint er rykket, så den første karantæne først kommer ved 19 strafpoint og et gult giver max. 6 point.

                      Comment


                        #26
                        Ja vi mangler jo 6 sejre endnu i grundspillet. Så lad os endelig snuppe en søndag aften.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Desværre kun Kauko, men også en fin ting.

                          Antallet af strafpoint er rykket, så den første karantæne først kommer ved 19 strafpoint og et gult giver max. 6 point.
                          Okay. Tak

                          Comment


                            #28
                            Det bliver meger svært at få tre point. Er lige nu tilfreds med et enkelt.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Det bliver meger svært at få tre point. Er lige nu tilfreds med et enkelt.
                              Det er sådan en kamp, der kan gå begge veje; men Esbjerg er voldsomt i stødet og bliver en stor mundfuld, uden tvivl.

                              Meget hænger på om holdet kommer op i gear - for det kan man vist regne med at Esbjerg er.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nu ser jeg dem spille mod FCM. Og at vi skulle være bedre og vinde easy peacy er nok lige at tage munden fuld.
                                De spiller sgu meget godt og er yderst aggresive i presset. Vi får store problemer mod dem
                                Så også kampen, og kan se at emoji’en efter easy peacy er mere en firkant end en smiley, som skulle symbolisere at det ikke var ment bogstaveligt.

                                Jeg synes ikke de spiller godt, deres forsvarsspil er generelt på bagkant, og de redder ofte kastanjerne ud af ilden i absolut sidste øjeblik. Det er selvfølgelig også nok, men det er uholdbart på den lange bane, konstant at spille på grænsen. De er svineheldige igår, og kæmper bravt og det tager jeg også hatten af for. Det gør dem bare ikke til et godt fodboldhold. De kreerer stortset ingen chancer, men de er effektive.
                                Jeg synes stadig vi er et bedre fodboldhold.

                                Comment

                                Working...
                                X