Side 2 af 7 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 63
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg har store forhåbninger til Bash. Meget mere end AK. Han har godt nok haft et par skidte kampe men har ellers haft 1-2 chancer i hver kamp som burde have givet mål hvis det ikke havde været for fantastisk målmandspil. De andre vi har kan jo knapt ramme målet når de får chancen.

Min påstand er at hvis nuværende trup med Ramon,Bashkim og Drachman havde været signet ved sæsonstart og man havde spillet nuværende system så havde vi ligget i Top 4. Vi lider stadig af den dårlige start som gør at det aldrig rigtig bliver 100% offensivt og frigjort. Vi er stadig mere bange for at tabe end godt er. Så derfor bliver det ofte håndbremse fodbold. En rigtig god kreativ midtbanespiller der er hurtigere og bedre på bolden end dem vi har vil selvfølgelig altid pynte.

Jeg forstår udemærket at overnævnte spillere ikke var mulige i Juni så bebrejder ikke nogen. Jeg prøver bare på at nyde vores gode og brede trup så længe vi har den da jeg frygter en sommer hvor vi bliver sat lidt tilbage i transfervinduet. Vi kan nemt miste 3-4 profiler som vi ikke bare kan erstatte 1:1
    Helt enig.

Ser desværre Esbjerg som favorit. De er 100% afstemt til at spille kontra og stå solidt defensivt, og det kan de bare. De vandt en latterlig sejr over os sidst, i en kamp vi burde have vundet, og i denne omgang har de endnu mere selvtillid. På udebane har de på en måde alle kort på hånden: de skal ikke skabe noget, der er ingen forventninger, de kan stå i kæderne og vente på åbninger.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg har store forhåbninger til Bash. Meget mere end AK. Han har godt nok haft et par skidte kampe men har ellers haft 1-2 chancer i hver kamp som burde have givet mål hvis det ikke havde været for fantastisk målmandspil. De andre vi har kan jo knapt ramme målet når de får chancen.

Min påstand er at hvis nuværende trup med Ramon,Bashkim og Drachman havde været signet ved sæsonstart og man havde spillet nuværende system så havde vi ligget i Top 4. Vi lider stadig af den dårlige start som gør at det aldrig rigtig bliver 100% offensivt og frigjort. Vi er stadig mere bange for at tabe end godt er. Så derfor bliver det ofte håndbremse fodbold. En rigtig god kreativ midtbanespiller der er hurtigere og bedre på bolden end dem vi har vil selvfølgelig altid pynte.

Jeg forstår udemærket at overnævnte spillere ikke var mulige i Juni så bebrejder ikke nogen. Jeg prøver bare på at nyde vores gode og brede trup så længe vi har den da jeg frygter en sommer hvor vi bliver sat lidt tilbage i transfervinduet. Vi kan nemt miste 3-4 profiler som vi ikke bare kan erstatte 1:1
    Fuldstændigt enig. Der er fremgang i vores spil i forhold til de sidste år. Holdet viser et andet ansigt og mere tro på sig selv selvom vi stadig straffes for den dårlige start.
    Tror JM og Janus Drachmann er nøglepersoner for denne udvikling.

Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ser desværre Esbjerg som favorit. De er 100% afstemt til at spille kontra og stå solidt defensivt, og det kan de bare. De vandt en latterlig sejr over os sidst, i en kamp vi burde have vundet, og i denne omgang har de endnu mere selvtillid. På udebane har de på en måde alle kort på hånden: de skal ikke skabe noget, der er ingen forventninger, de kan stå i kæderne og vente på åbninger.
    Hvis du ser efb som favorit, så ville jeg nok sætte lidt penge på dem, hvis jeg var dig. Tror der er fine odds at hente.
    Jeg vil ikke gå så langt som at kalde efb favorit, men jeg kan sagtens se hvad du mener. De har haft en imponerende sæson og de rider på en bølge, hvor de samlet set nok har så meget tur i den at de overpræsterer. De vil overlade spillet til os og det er de gode til. Siden sidst vi mødte dem har de lukket to mål ind. Derfor kræver det at vi rammer niveauet fra Hobro-kampens første 25 min og så holder presser længere end det. Efb vil komme til chancer, hvis vi spiller ligeså langsomt, som de sidste 65 min forleden. Det tror jeg også vi kan. Det virkede som om at man kørte den sejr hjem i 3. Gear, hvor vi til hver en tid kunne geare lidt op, hvis det blev nødvendigt. Derfor tror jeg vi vinder 1-0 igen.

Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Hvis du ser efb som favorit, så ville jeg nok sætte lidt penge på dem, hvis jeg var dig. Tror der er fine odds at hente.
    Jeg vil ikke gå så langt som at kalde efb favorit, men jeg kan sagtens se hvad du mener. De har haft en imponerende sæson og de rider på en bølge, hvor de samlet set nok har så meget tur i den at de overpræsterer. De vil overlade spillet til os og det er de gode til. Siden sidst vi mødte dem har de lukket to mål ind. Derfor kræver det at vi rammer niveauet fra Hobro-kampens første 25 min og så holder presser længere end det. Efb vil komme til chancer, hvis vi spiller ligeså langsomt, som de sidste 65 min forleden. Det tror jeg også vi kan. Det virkede som om at man kørte den sejr hjem i 3. Gear, hvor vi til hver en tid kunne geare lidt op, hvis det blev nødvendigt. Derfor tror jeg vi vinder 1-0 igen.
    For mig kunne det godt lugte af 0-0, for mens Esbjerg, som du siger, kun har lukket 2 mål ind siden vi tabte til dem, så har vi samtidigt kun lukket 3 ind selv.

Nøglen bliver at score på de chancer, der kommer, som Esbjerg gjorde, da de slog os. Som de har gjort i flere af deres kampe. Jeg håber på et drøn fra Bash og så køber jeg din 1-0.

Mvh ChrisOB

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    OB har ladet 3 mål passere siden kampen i Esbjerg, EfB har selv lavet 6 mål, mod OBs 9 mål (godt hjulpet af en 4-0 over ACH) men alle mål tæller. Det ligner unægteligt ikke en målfest på søndag. EfB virker måske mest komfortable i defensiven, og vælger OB at spille 5-3-2, fremfor 3-5-2 i en kontrolleret offensiv bliver det en trist affære hvor de neutraliserer hinanden. Kampen bliver forhåbentlig åbnet godt af OB som absolut skal vise mere tempo i større dele af kampen end de præsterede mod Hobro i de sidste 65 min.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Mon ikke AK får lavet nogle mål, hvis han får chancen? Har han trods alt gjort i 2 ud af 3 sæsoner i pænt antal. Jeg er mere bange for, at Bashkim hurtigt viser sig at være på niveau med resten, og ikke som sådan en stor forstærkning. Esbjerg- og Horsens-kampene var gode, men siden da synes jeg godt nok der har været langt mellem snapsene. 1 mål og 0 assist i 7 starter, er i hvert fald ikke nogen opgradering i forhold til resten af besætningen.
    Enig de sidste par kampe har Baskim været en fornærmelse af en statist på banen. Man skal nok passe på med at smide for store forventninger efter Baskim, han har trods alt aldrig scoret mere end 7 mål på en sæson. Det kan godt virke som om der en en lille tendens til at når Baskim ikke scorer på sine chancer så er han uheldig, når AK ikke scorer så er han elendig.
    Jesper Hansen :

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Tror vi vinder.
    1. De første 30 minutter mod Hobro var rigtigt godt og at vi tog det roligere derefter må ja også skyldes at tage lidt risiko ud at løbe i en kontra.
    2. Vi er rigtig stabilt i defensiven med Tverskov som forsvarsgeneral og Drachmann som den leder på midtbanen vi savnede længe.
    3. Vi vil have Eskesen igen i "fulde omdrejninger" til kampen og ham er vigtigt for vores offensive spil. Ud over Eskesens arbejdsraseri og det hvad ham kan med bolden i 1 mod 1 slår ham rigtig gode dødbolde. Synes ham er bedst i holdet at slå hjørnespark og frispark i feltet.
    4. Bashkim kom til gode chancer i alle de sidste kampe hvor ham var meget tæt på at score. Mod Esbjerg vil ham score.

Vi vinder fordi vi er bedre end Esbjerg.
    Og selvom vi ikke spiller hele gode kampe, så skraber vi point sammen. Næste søndag skal det være tre af slagsen , easy peacy 😊

Citer Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Vi vinder fordi vi er bedre end Esbjerg.
    Og selvom vi ikke spiller hele gode kampe, så skraber vi point sammen. Næste søndag skal det være tre af slagsen , easy peacy 
    Nu ser jeg dem spille mod FCM. Og at vi skulle være bedre og vinde easy peacy er nok lige at tage munden fuld.
    De spiller sgu meget godt og er yderst aggresive i presset. Vi får store problemer mod dem

Regler for indlæg