Side 1 af 7 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 63

Optakt OB-EfB

Kunne godt blive en tæt kamp. De står godt på banen men vi burde være et bedre hold og de kan vel næppe være lige så heldige igen som de var sidst som os. Gassen burde gå lidt af ballonen der ovre snart

Samme start 11 som idag kunne fungere mm at Eske er i fulde omdrejninger igen og overtager Greves plads

Member
    Oprettet
    Jun 2017
    Lokation
    København lige nu
    Eske og Ryan ind. Ellers samme. Desler ligner sgu ikke én, der tror på det.

Citer Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Eske og Ryan ind. Ellers samme. Desler ligner sgu ikke én, der tror på det.
    Hvis Ryan bliver klar går han nok direkte ind ja. Desler mangler utvivlsomt selvtillid og spilletid for han er efterhånden en skygge af sig selv desværre

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kunne godt blive en tæt kamp. De står godt på banen men vi burde være et bedre hold og de kan vel næppe være lige så heldige igen som de var sidst som os. Gassen burde gå lidt af ballonen der ovre snart

Samme start 11 som idag kunne fungere mm at Eske er i fulde omdrejninger igen og overtager Greves plads
    Det kan godt være vi er et bedre hold. Men på et tidspunkt bliver det et problem, at vi ikke ser ret mange mål fra Kadrii, Helenius, og AK. Tabellen lyver ikke, siges der.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Citer Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Det kan godt være vi er et bedre hold. Men på et tidspunkt bliver det et problem, at vi ikke ser ret mange mål fra Kadrii, Helenius, og AK. Tabellen lyver ikke, siges der.
    Vi har 2 for dårlige angriber i Fester og AK. En for ung til start 11 i MJ. Og 2 andre som døjer med form, selvtillid. Helenius er dog i fremgang, men fra et lavt udgangspunkt

Citer Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Ja det vil hjælpe med lidt flere angriber mål. Men vi har scoret det samme eller flere mål end 3 nuværende hold i Top 6.
    Syntes at Helenius bliver snydt for et mål igår og Kadrii skal nok komme igang snart. Det er jeg sikker på..
    Med AK ved jeg sgutte

0-0 ligner et godt bet.

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det vil hjælpe med lidt flere angriber mål. Men vi har scoret det samme eller flere mål end 3 nuværende hold i Top 6.
    Syntes at Helenius bliver snydt for et mål igår og Kadrii skal nok komme igang snart. Det er jeg sikker på..
    Med AK ved jeg sgutte
    Mon ikke AK får lavet nogle mål, hvis han får chancen? Har han trods alt gjort i 2 ud af 3 sæsoner i pænt antal. Jeg er mere bange for, at Bashkim hurtigt viser sig at være på niveau med resten, og ikke som sådan en stor forstærkning. Esbjerg- og Horsens-kampene var gode, men siden da synes jeg godt nok der har været langt mellem snapsene. 1 mål og 0 assist i 7 starter, er i hvert fald ikke nogen opgradering i forhold til resten af besætningen.

Citer Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    0-0 ligner et godt bet.
    Tror der bliver scoret 1 mål i kampen. Håber det bliver os

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Mon ikke AK får lavet nogle mål, hvis han får chancen? Har han trods alt gjort i 2 ud af 3 sæsoner i pænt antal. Jeg er mere bange for, at Bashkim hurtigt viser sig at være på niveau med resten, og ikke som sådan en stor forstærkning. Esbjerg- og Horsens-kampene var gode, men siden da synes jeg godt nok der har været langt mellem snapsene. 1 mål og 0 assist i 7 starter, er i hvert fald ikke nogen opgradering i forhold til resten af besætningen.
    Jeg har store forhåbninger til Bash. Meget mere end AK. Han har godt nok haft et par skidte kampe men har ellers haft 1-2 chancer i hver kamp som burde have givet mål hvis det ikke havde været for fantastisk målmandspil. De andre vi har kan jo knapt ramme målet når de får chancen.

Min påstand er at hvis nuværende trup med Ramon,Bashkim og Drachman havde været signet ved sæsonstart og man havde spillet nuværende system så havde vi ligget i Top 4. Vi lider stadig af den dårlige start som gør at det aldrig rigtig bliver 100% offensivt og frigjort. Vi er stadig mere bange for at tabe end godt er. Så derfor bliver det ofte håndbremse fodbold. En rigtig god kreativ midtbanespiller der er hurtigere og bedre på bolden end dem vi har vil selvfølgelig altid pynte.

Jeg forstår udemærket at overnævnte spillere ikke var mulige i Juni så bebrejder ikke nogen. Jeg prøver bare på at nyde vores gode og brede trup så længe vi har den da jeg frygter en sommer hvor vi bliver sat lidt tilbage i transfervinduet. Vi kan nemt miste 3-4 profiler som vi ikke bare kan erstatte 1:1

Regler for indlæg