Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan sagtens leve med at du “kun” er tilhænger så

    Syntes bare at ord som I og Jer lyder lidt dumt på et debatforum. Specielt fra en poster med 25.000 indlæg
    25000 #femogtyvetusinde .... shit mand. Det er mange. Ja Plum har været flittig :) fan, tilhænger, eller sympatisør Whatever ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kan sagtens leve med at du “kun” er tilhænger så

      Syntes bare at ord som I og Jer lyder lidt dumt på et debatforum. Specielt fra en poster med 25.000 indlæg
      Time well spend ... eller nowt .. men tror nu at gennemsnittet er faldet drastisk siden tiden før barn😃 men små 20 år er det blevet til efterhånden .. presset ind da VI røg i 1. div.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Time well spend ... eller nowt .. men tror nu at gennemsnittet er faldet drastisk siden tiden før barn😃 men små 20 år er det blevet til efterhånden .. presset ind da VI røg i 1. div.
        Du er vis stadig én af sem jeg har til gode at møde ansigt til ansigt ... har satme godt nok snart mødt mange af de gamle, rutinerede, aktive brugere herinde, ude i det virkelige liv 😨😃

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Time well spend ... eller nowt .. men tror nu at gennemsnittet er faldet drastisk siden tiden før barn men små 20 år er det blevet til efterhånden .. presset ind da VI røg i 1. div.
          Det var meget bedre

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Du er vis stadig én af sem jeg har til gode at møde ansigt til ansigt ... har satme godt nok snart mødt mange af de gamle, rutinerede, aktive brugere herinde, ude i det virkelige liv 😨😃
            Bor i København (siden 1997) og sidst jeg var på Mekka var til kampen mod Herha Berlin så ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Yup, I know - jeg blev først rigtig aktiv fan, da jeg flyttede fra Tagensvej/Jagtvej til Odense, tilbage i 2005, så vi har heller ikke mødtes på sportsbar i KBH 😆

              Comment

              Working...
              X