Side 1 af 6 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 51

Optakt Pokalkamp Hobro-OB

Vi kan simpelthen ikke tabe til dette Hobro. Heller ikke selvom der skiftes på 2-4 pladser. Bare Gryte,Tver og Drach spiller burde der være kvalitet nok(Det skræmmende er nok at 2 ud af de 3 er væk til sommer)

Vi skal videre og håbe på en nem modstander i næste runde.

Nej vi burde vinde den kamp, men skal ikke undre mig om vi tåber efter en uinspireret indsats.

Administrator
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Fruens Bøge
    Det her er pokalbold - den turnering har sit hélt eget liv 😃

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi kan simpelthen ikke tabe til dette Hobro. Heller ikke selvom der skiftes på 2-4 pladser. Bare Gryte,Tver og Drach spiller burde der være kvalitet nok(Det skræmmende er nok at 2 ud af de 3 er væk til sommer)

Vi skal videre og håbe på en nem modstander i næste runde.
    Ja- Det bliver spændende at se om Tverskov er her efter sommerpausen, hvis ikke har er her har vi vel fået en sum penge som gerne skal bruges fornuftigt. Måske kan Leeuwen gribe taktstokken i cf. med Ludwig og Lund som makkere, hvis Lund ellers kan holde sit niveau fra i går forekommer det mig at det slet ikke er umuligt. Det ændre dog ikke på at der mangler noget når der kommer skader og karantæner.

Marienlyst i næste runde tak
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja- Det bliver spændende at se om Tverskov er her efter sommerpausen, hvis ikke har er her har vi vel fået en sum penge som gerne skal bruges fornuftigt. Måske kan Leeuwen gribe taktstokken i cf. med Ludwig og Lund som makkere, hvis Lund ellers kan holde sit niveau fra i går forekommer det mig at det slet ikke er umuligt. Det ændre dog ikke på at der mangler noget når der kommer skader og karantæner.

Marienlyst i næste runde tak
    Der er 2 fejl i dine antagelser. Der er JH uden netværk som skal sælge, så salgsprisen bliver lav. Det er samme JH som skal købe erstatninger. Tvær, er et af de få gode JH køb, og sandsynligheden for at han erstattes med en på samme niveau er 1:10

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Der er 2 fejl i dine antagelser. Der er JH uden netværk som skal sælge, så salgsprisen bliver lav. Det er samme JH som skal købe erstatninger. Tvær, er et af de få gode JH køb, og sandsynligheden for at han erstattes med en på samme niveau er 1:10
    Jeg antager ikke noget .. Leeuwen er vel også et fint nok køb, og jeg spekulere jo i om han evt. kan gøre jobbet på den plads, hvis Tverskov ikke er her mere. Så må den indkomne sum gerne bruges hvor det tjener holdet bedst muligt.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Bliver den slet ikke vist på TV nogensteder ??

Jakob Michelsen er klar til anden kamp mod Hobro på få dage, og han vil meget gerne være blandt de otte hold, der også er i pokalturneringen til foråret.

http://obstruktion.dk/vil-vaere-med-...-kvartfinalen/

Kan det passe at kampen ikke bliver vist på TV? Kan ikke se den på sofabold.dk

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Kan det passe at kampen ikke bliver vist på TV? Kan ikke se den på sofabold.dk
    Fik så selv mit svar ved at kigge på ob.dk: Kampen vises desværre ikke på TV, og af rettighedsmæssige grunde må den heller ikke streames

Nogle der ved hvilke rettighedsmæssige grunde der er tale om? Hvad er det for en kontrakt der er lavet, hvor man ikke må vise pokalturneringen i de indledende runder?

Regler for indlæg