Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Strukturen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Ok, så det eneste argument fra din synsvinkel for ikke at have fx 22 hold er at det ville give for mange kampe? Eller er der også en grænse for hvornår kvaliteten bliver for ringe til at ligaen kan bære det?
    Kan vi stoppe med at snakke 22 hold eller mere?

    Der er masser af gode grunde til at 20 er max og der er masser af gode grunde til at vi sikkert også er enige i at alt under 10 er for lidt ... kan vi ikke snakke relevant og glemme stråmænd og ligegyldigheder :).

    Lad os holde debatten inden for det relevante område, argumenterne mod 8 eller 22 hold er indlysende.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Tjek bundholdene i de største ligaer og sammenlign det med bundholdene i Danmark, der er ingen tvivl om hvor forskellen er størst.
      Superligaen kan NEMT bære 16 hold og helt sikkert også 18, problemet er at de store hold hele tiden vil øge deres andel af kagen.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #33
        Jeg har tidligere været imod en udvidelse af ligaen, men jeg er vendt. Det er da charmerende at der bliver spillet Superliga i hele landet, og ikke kun i de største byer. Det spreder fodbolden ud i alle dele af landet

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg har tidligere været imod en udvidelse af ligaen, men jeg er vendt. Det er da charmerende at der bliver spillet Superliga i hele landet, og ikke kun i de største byer. Det spreder fodbolden ud i alle dele af landet
          Helt enig. Jeg så gerne fodbolden spredt ud til folket. Javel, der kan komme et par fesne kampe imellem, men det er også fesent at møde det samme hold 3-4-5 gange på en sæson
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Helt enig. Jeg så gerne fodbolden spredt ud til folket. Javel, der kan komme et par fesne kampe imellem, men det er også fesent at møde det samme hold 3-4-5 gange på en sæson
            Man kan ikke bruge argumentet med at vi skal være konkurrence dygtige i Europa. Det er jo det argument FCK hele tiden bruger. De tabte til Vendsyssel og kan stadig ikke klare sig i Europa :)
            Dansk fodbold vil altid være jammerlig så for min skyld gerne 18 hold. 16 er et dumt antal med for få kampe over en sæson.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Man kan ikke bruge argumentet med at vi skal være konkurrence dygtige i Europa. Det er jo det argument FCK hele tiden bruger. De tabte til Vendsyssel og kan stadig ikke klare sig i Europa :)
              Dansk fodbold vil altid være jammerlig så for min skyld gerne 18 hold. 16 er et dumt antal med for få kampe over en sæson.
              Dansk fodbold klarer sig nu faktisk relativt godt.
              Vi er enige i antallet, heldigvis er der snart kamp igen :D.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment

              Working...
              X