Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Vi skal fucking smadre Hobro. Ikke mere uafgjort, og vi har kun tabt 1 i xx kampe. Vi skal have tre point, og hvis man ikke kan få det hjemme mod et af ligaens allerdårligste hold, så kan vi ikke forvente at vinde nogle kampe.
    Jeg syntes det er en af fodboldens allerværste floskler, at hvis vi ikke kan slå dem og dem, eller vinde den kamp, så har vi ikke fortjent dit og dat, eller så kan vi ikke forvente dit og dat.

    Alle hold på det her niveau kan slå hinanden, hvis det ene hold har en god dag, og det andet en dårlig. FCK har altså tabt til Horsens hjemme, og Vendsyssel ude. Er vi så bedre end FCK? Vi kan sagtens tabe på fredag, og derfor mener jeg satdig vi er inde i en god udvikling. Men ja vi skal da Smadre dem, som vi flere gange har gjort på hjemmebane. Men vi har altså også tabt til dem i Odense, og de har vundet to af de sidste tre. Vi MÅ ikke undervurdere dem, det er aldrig sundt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Jeg syntes det er en af fodboldens allerværste floskler, at hvis vi ikke kan slå dem og dem, eller vinde den kamp, så har vi ikke fortjent dit og dat, eller så kan vi ikke forvente dit og dat.

      Alle hold på det her niveau kan slå hinanden, hvis det ene hold har en god dag, og det andet en dårlig. FCK har altså tabt til Horsens hjemme, og Vendsyssel ude. Er vi så bedre end FCK? Vi kan sagtens tabe på fredag, og derfor mener jeg satdig vi er inde i en god udvikling. Men ja vi skal da Smadre dem, som vi flere gange har gjort på hjemmebane. Men vi har altså også tabt til dem i Odense, og de har vundet to af de sidste tre. Vi MÅ ikke undervurdere dem, det er aldrig sundt.
      Enig. De kommer sandsynligvis til at stå lavt og spille på kontra. Andet ville nærmest være dumt; Horsens, Esbjerg m.fl. har jo vist dem, hvordan det kan gøres imod os. De har hurtige folk i Antipas og Sabbi, der kan gøre ondt på os, til gengæld har de ikke vist nogen skræmmende defensiv.

      Jeg håber, at vi kører frisk på og satser på at køre dem ned over en hel kamp; det kan de ikke holde til. Men ForsigtigPer fodbold, ineffektivt småspil og så et par dumme kontraer imod os - så kan det sagtens gå galt.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Jeg syntes det er en af fodboldens allerværste floskler, at hvis vi ikke kan slå dem og dem, eller vinde den kamp, så har vi ikke fortjent dit og dat, eller så kan vi ikke forvente dit og dat.

        Alle hold på det her niveau kan slå hinanden, hvis det ene hold har en god dag, og det andet en dårlig. FCK har altså tabt til Horsens hjemme, og Vendsyssel ude. Er vi så bedre end FCK? Vi kan sagtens tabe på fredag, og derfor mener jeg satdig vi er inde i en god udvikling. Men ja vi skal da Smadre dem, som vi flere gange har gjort på hjemmebane. Men vi har altså også tabt til dem i Odense, og de har vundet to af de sidste tre. Vi MÅ ikke undervurdere dem, det er aldrig sundt.
        a) Jeg er enig i, at det er en gammel traver, men det er min holdning. Vi er inde i en god uvikling, ja, men vi vinder ikke mange kampe. Og kan vi ikke slå Hobro hjemme på et tidspunkt, hvor de selv er skidt kørende (med undtagelse af den uendeligt heldige sejr i sidste runde), så mener jeg ikke, at udviklingen er så god at vi kan forvente at vinde nogle kampe. Ser jeg OB som en klub, der skal kunne forvente at vinde visse kampe? Så absolut!

        b) Nej? Det synes jeg er rimelig åbenlyst, at vi ikke er?

        c) Selvfølgelig må vi ikke undervurdere dem, men tror det ville være meget sundt at få lidt tro på sig selv, og lidt vinderattitude ind i truppen. Hvis OB ikke må påtage sig favoritværdigheden hjemme mod Hobro, så er vi fandme langt fra hvad jeg håber, vi en dag bliver. Vi må ikke se spøgelser overalt. Du ser i hvert fald ikke nogen i FCK, der ryster i bukserne over, at Hobro gæster Parken, og muligvis stiller op med Sabbi og Antipas. Jeg tror ikke engang, de ved hvem førstnævnte er.

        Comment


          #19
          Vi har haft en lille snak med Jakob Michelsen om den kommende kamp mod Hobro. Han regner med en lige kamp, og så garanterer han for, at spillerne kan huske, hvordan den seneste kamp mod Hobro forløb.

          http://obstruktion.dk/michelsen-daar...te-hobro-kamp/

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi har haft en lille snak med Jakob Michelsen om den kommende kamp mod Hobro. Han regner med en lige kamp, og så garanterer han for, at spillerne kan huske, hvordan den seneste kamp mod Hobro forløb.

            http://obstruktion.dk/michelsen-daar...te-hobro-kamp/
            Ja vi vidste næsten at Ryan ikke ville blive klar. Syntes tit at hans småskavanker kommer i minutterne 80-90+..
            Men godt at høre at Eske snart er klar igen

            Comment


              #21
              Eske er godt nok hurtigt blevet vigtig, men i det system er hans dynamik altafgørende for holdets muligheder både i offensiven men også i det første defensive arbejde.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Eske er godt nok hurtigt blevet vigtig, men i det system er hans dynamik altafgørende for holdets muligheder både i offensiven men også i det første defensive arbejde.
                Nu er det jo ikke sådan at han bare dominerer på den store klinge. De sidste kampe han spillede var ikke vanvittig gode.
                Men han er på højde med de andre vi har og man kan godt se tegningerne til noget større. Håber han begynder at ligge lidt mål på snart

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Jeg syntes det er en af fodboldens allerværste floskler, at hvis vi ikke kan slå dem og dem, eller vinde den kamp, så har vi ikke fortjent dit og dat, eller så kan vi ikke forvente dit og dat.

                  Alle hold på det her niveau kan slå hinanden, hvis det ene hold har en god dag, og det andet en dårlig. FCK har altså tabt til Horsens hjemme, og Vendsyssel ude. Er vi så bedre end FCK? Vi kan sagtens tabe på fredag, og derfor mener jeg satdig vi er inde i en god udvikling. Men ja vi skal da Smadre dem, som vi flere gange har gjort på hjemmebane. Men vi har altså også tabt til dem i Odense, og de har vundet to af de sidste tre. Vi MÅ ikke undervurdere dem, det er aldrig sundt.
                  Det er vel at strække den at mene, at 3 point i 4 kampe vil være en god udvikling? Det er derimod et pointsnit der skal fordobles for at vi kan tale om acceptabelt.

                  Det korte af det lange er at den her kamp afgør om man taler om en god stime uden nederlag, eller om man taler om mange kampe uden sejr, oven i en katastrofal sæsonstart.

                  At spille kynisk og kedeligt bliver lidt sværere at sælge hvis man ikke får de point man skal have.

                  Comment


                    #24
                    Kamil Vacek er igen igen igen igen ikke udtaget, nogen der ved/har hørt noget?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      Kamil Vacek er igen igen igen igen ikke udtaget, nogen der ved/har hørt noget?
                      Ja han er pt ikke så god som de andre midtbanespillere han konkurrerer imod.

                      Comment


                        #26
                        Ryan ude som forventet

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-hobro-1/

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Meget ærgerligt. Tror virkelig at vores backs kan blive afgørende igen, mod et hold der sikkert bare vil stille sig ned og satse på at spille til 0, så vi har behov for noget offensiv kvalitet derude fra. Hvis jeg var Michelsen ville jeg overveje at spille Kløve i stedet.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Meget ærgerligt. Tror virkelig at vores backs kan blive afgørende igen, mod et hold der sikkert bare vil stille sig ned og satse på at spille til 0, så vi har behov for noget offensiv kvalitet derude fra. Hvis jeg var Michelsen ville jeg overveje at spille Kløve i stedet.
                            Jeg håber at Desler får chancen. Hvis han ikke gør kan han lige så godt se sig om efter et andet sted at spille fodbold

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg håber at Desler får chancen. Hvis han ikke gør kan han lige så godt se sig om efter et andet sted at spille fodbold
                              Jamen det synes jeg da også han skal, for niveau til reelt at gøre en forskel i OB, har jeg godt nok svært ved at tro på, at han nogensinde skal få. Nu har han trods alt fået 108 chancer for at bevise det i Superligaen.

                              Comment


                                #30
                                Vi har vundet 1 ud af 6 hjemmekampe i sæsonen........ "HJEMMEBANEN ER ET FORT!"

                                Comment

                                Working...
                                X