Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Nu er det bare lige livescore, men der hedder den 7-1 indenfor rammen. 9-6 udenfor.
    Ja, den forskel blev kreeret i de første 20-30 min, hvor OB havde mange afslutninger.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Det var en kold omgang i dag. Som der er blevet nævnt, så startede holdet rigtig godt. Efter halvlegen var kampen lidt mindre nervepirrende, og selvom vi ikke sprudlede, følte jeg mig (bortset fra den sidste-øjebliks mulighed til Hobro) aldrig i tvivl om sejren. Helenius gør det ok, Bashkim også, forsvaret og Drachmann var fine. En 2 eller 3-0 sejr havde dog været skøn, både for at få varmen, for angribernes selvtillid, men også for målscore, for det kan være det afgørende med hensyn til top 6.
      Last edited by Ertuğrul; 02-11-2018, 22:44.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg er ikke tilhænger af j-dag :).
        De første 30 var OB bedst, uden tvivl ... men derefter var det en ringe kamp fra begge hold og den var vel noget der minder om helt lige fra 30-90, sådan ser jeg det.
        Det er helt okay at være uenig.
        Synes vi sad på kampen hele tid. De blev ha aldrig virkeligt farligt. Hobro stod dybt hele tid og de ville åbenbart ikke åbne kampen med kun ét mål bag. En anden scoring for os ville vel have forændret det. Men så hvordan det gik er det helt o.k. for mig at vi bragte sejren hjemme sikkert.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Syntes vi spiller en god kontrolleret kamp uden at tage unødvændige chancer da vi kom foran. Kun super godt målmandsspil og manglende dommertække, gjorde at vi ikke fik lukket kampen i 1. Halvleg. Vi kunne sagtens have sat den 1/2 gear op hvis det havde været nødvendigt.

          Stor ros til Lund også for en solid kamp. Har bestemt ikke været fan af ham, men det var på ingen måde en svækkelse ift Ludwig
          Håber vi kan følge op næste gang. Så bliver det for alvorlig spændende

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg er ikke tilhænger af j-dag :).
            De første 30 var OB bedst, uden tvivl ... men derefter var det en ringe kamp fra begge hold og den var vel noget der minder om helt lige fra 30-90, sådan ser jeg det.
            Det er helt okay at være uenig.
            Det passer fint med den kamp jeg så i går. OB fortjener sejren på de første 30 min. og det er ærgerligt at det fine spil ikke giver et mål mere på kontoen. De sidste 30 min var rædderlige at se på hvor Hobronx med et lucky punch ville have smadret fredag aften for os
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment

            Working...
            X