Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Haderslev-OB 26.10.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Rømer ville tage et gult kort med i pausen og fik det.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Jammerlig første halvleg! Det er efterhånden længe siden vi har spillet en god halvleg

      Comment


        #33
        Ikke kun offensiven der halter idag.

        Comment


          #34
          Hvor er energien og afleveringerne bag deres bagkæde? Jeg forstår ikke taktikken i dag.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Nøj hvor vi spiller dårligt imod et hold som også gerne vil spille “dårligt”...
            Sybes vi sad på kampen og gjorde det godt de første 25 min.. Men tabte kontrollen nu og det blev rodet og uden linje.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Normalt har jeg respekt for Graulund, men hans vurdering af Ludwigs tackling er helt i skoven.

              Comment


                #37
                Den halveg går ikke over i historiebøgerne som en af de bedste, håber vi har spillet vores næsten obligatoriske dårlige halveg og kommer godt igen i 2 halveg, dog godt JJT er tilbage + Gryte

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Sybes vi sad på kampen og gjorde det godt de første 25 min.. Men tabte kontrollen nu og det blev rodet og uden linje.
                  Håber vi igen kan få fat som i starten af kampen i 2. halvleg, Sønderjyske er nok ikke det hold der står bedst til os pt. vi skal nok vinde på noget indvivdelt kvalitet idag, ellers bliver det nok endnu en uafgjort

                  Er dog sikker på vi kommer godt ud til 2. halvleg, det skal vores kompetente træner nok sørge for.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Håber vi igen kan få fat som i starten af kampen i 2. halvleg, Sønderjyske er nok ikke det hold der står bedst til os pt. vi skal nok vinde på noget indvivdelt kvalitet idag, ellers bliver det nok endnu en uafgjort

                    Er dog sikker på vi kommer godt ud til 2. halvleg, det skal vores kompetente træner nok sørge for.
                    👍
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Forfærdelig halveg. Vi starter egentlig okay, men ligeså snart sønderjyske presser en smule på, så panikker vi og får ikke spillet os ud af presset. De sidste 20 min er fuldstændig på sønderjyske premisser, hvor det bliver dueller, fordi vi ikke holder hovedet koldt når vi er på bolden. Angriberne spiller også pivhamrende elendigt og virker ikke særlig tændte. Der skal helt andre boller på suppen. Jeg kan ikke se noget på bænken der kan ændre det, så de må sgu hanke op i sig selv og få sat sig meget mere igennem, specielt når vi er på bolden, for det er altså ikke skræmmende det sønderjyske kommer med. Det er vores fokus der svigter

                      Comment


                        #41
                        Gad vide om Kadrii nåede at løbe 100 m ialt i første halvleg?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Ludwig ud

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ludwig ud
                            Det skyldes vel det mørkgult kort ham fik. Ham har vel ikke mere meget kredit hos dommeren.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Ludwig ud og Lund ind, så koster den tåbelige tackling en unødig udskiftning. Der var ellers nok fremme i banen som kunne skiftes ud
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Jeg savner kvinde-curling
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X