Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Haderslev-OB 26.10.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nej det er ikke kommet frem flere gange. Den eneste jeg har set påstår det er fra en bruger herinde. Derimod er det kommet frem at træningen under Kent Nielsen var useriøs og mange gik og gemte sig og ventede på at deres kontrakt udløb.
    Det er også blevet påstået, at man havde fået styr på træningskulturen her i de senere år, og at en fyr som KEP har haft en stor indflydelse på, at man havde den rette intensitet og indstilling til træning. Der florerer mange historier.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Så skulle han jo ikke være startet inde, det lignede jo fra første sekund at han havde beton i støvlerne
      Det er jo trænerens beslutning .. jeg forstår ikke at vi tiere starter med f.eks. AK og Helenius og kører forsvarerne trætte og så sætter Kadrii og MJ ind og kører uden om dem ... men derover jo nok en forenkling og oplægger er tydeligvis anderledes ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Nå folk må være tilfredse med resultatet så stille og roligt her er på forum

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nå folk må være tilfredse med resultatet så stille og roligt her er på forum
          Nu kan jeg ikke udtale mig på hele folkets vegne men jeg kan godt stille mig tilfreds med resultatet. Når man til gengæld hører om, hvordan spillet har været, er det ret skuffende. Vi skulle gerne bevæge os væk fra, at vi har disse udfald (ikke kun i perioder over en kamp, men også over hele kampe), hvor intet hænger sammen.
          Når jeg alligevel stiller mig tilfreds med et point skyldes det, at en udekamp pt. ikke er en must-win for os. Men det kan den forhåbentlig blive igen. Til gengæld har vi nu lagt mere pres på os selv før de næste to hjemmekampe: der skal mindst fire point til, og også gerne seks, hvis vi skal gøre vores til at vi kan komme med i top-6. Og, dårlig sæsonstart, ikke optimal spilletrup med mere, det er top-6 vi skal gå efter, helhjertet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Det er jo trænerens beslutning .. jeg forstår ikke at vi tiere starter med f.eks. AK og Helenius og kører forsvarerne trætte og så sætter Kadrii og MJ ind og kører uden om dem ... men derover jo nok en forenkling og oplægger er tydeligvis anderledes ..
            Nok fordi AK gemmer sig og ikke gør nogle trætte. Kadrii skal spilles information, problemet er at de øvrige angriber ikke er gode nok pt. Måske kan Helenius blive det. MJ er spændende, men endnu ikke god nok. AK og Fester har ikke niveauet til et top 6 hold. Måske på et yderligt mandat til bænken.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Nok fordi AK gemmer sig og ikke gør nogle trætte. Kadrii skal spilles information, problemet er at de øvrige angriber ikke er gode nok pt. Måske kan Helenius blive det. MJ er spændende, men endnu ikke god nok. AK og Fester har ikke niveauet til et top 6 hold. Måske på et yderligt mandat til bænken.

              AK er åbenbart kun god nok hver anden sæson.
              Jørgensen mangler en del endnu, men der er håb for han kan blive rigtig god.
              Fester er desværre færdig.
              Jeg nærer intet håb om at Helenius bliver god nok, han har så store mangler at det imo er utopi at tro på ham.

              Men vi mangler stadig, som vi har gjort det siden Falk rejste, en spiller som kan sætte vores angribere i scene.
              Vores wingbacks slår for ringe indlæg og vores centrale midtbane er for ringe offensivt.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                AK er åbenbart kun god nok hver anden sæson.
                Jørgensen mangler en del endnu, men der er håb for han kan blive rigtig god.
                Fester er desværre færdig.
                Jeg nærer intet håb om at Helenius bliver god nok, han har så store mangler at det imo er utopi at tro på ham.

                Men vi mangler stadig, som vi har gjort det siden Falk rejste, en spiller som kan sætte vores angribere i scene.
                Vores wingbacks slår for ringe indlæg og vores centrale midtbane er for ringe offensivt.
                Men hvorfor lavede han mål før han - dyrt - kom til os. Og aldrig som i ALDRIG er slået til. Bliver han spillet rigtigt - nej. Bliver han fysisk trænet rigtigt - måske ikke. Betyder alderen noget - den burde hjælpe ham, men ser ikke sådan ud.
                Noget af det samme kunne siges om AK, der kom som god angriber, lavede mål indtil Falk forsvandt. Og siden forsvandt han selv.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Men hvorfor lavede han mål før han - dyrt - kom til os. Og aldrig som i ALDRIG er slået til. Bliver han spillet rigtigt - nej. Bliver han fysisk trænet rigtigt - måske ikke. Betyder alderen noget - den burde hjælpe ham, men ser ikke sådan ud.
                  Noget af det samme kunne siges om AK, der kom som god angriber, lavede mål indtil Falk forsvandt. Og siden forsvandt han selv.
                  Manden lavede nu 15 mål sidste sæson, og der spillede Falk, mig bekendt, ikke i klubben.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Manden lavede nu 15 mål sidste sæson, og der spillede Falk, mig bekendt, ikke i klubben.
                    5 mål mod Helsingør, 4 mod Lyngby, så er der 6 tilbage, og kun et mål mod en top 6 modstander. Det vidner jo om, at han ikke er bedre end til toppen af første division.
                    Året før 2 mål i 23 starter.
                    Forstår ikke folk hyper ham. Jo han er fynbo, men en overbetalt en af slagsen.

                    Comment

                    Working...
                    X