Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Haderslev-OB 26.10.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MoM - en umulig opgave.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
      kedelig nullert, på den positive side tabte vi ikke, som vi stensikkert havde gjort under Kent, god weekend, ser frem til næste kamp
      Er pointgennemsnittet eller spillet bedre under Jakob Michelsen?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        MoM - en umulig opgave.
        Står mellem Tverskov,Gryte og Drachman for mig. på en billig baggrund..

        Gryte får den for et par kampafgørende redninger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Er pointgennemsnittet eller spillet bedre under Jakob Michelsen?
          Pointgennemsnittet har jeg ikke tjekket, selvom det ligener vi får skrabet flere sammen på det sidste, mindes bare ikke vi havde sådan en stime under Kent, kønt er det ikke, men vi taber heller ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Positivt; vi taber ikke....og det er så det.

            Der mangler stadig meget fremad banen....helenius og ak der mangler sgu noget
            BK stråler heller ikke, synes han er lidt overlegen over for de andre i attitude. Virkeligheden er at vi har 4 anden angribere, som ikke er gode nok, men Helenius er så bedst af skidtet. JJT er ikke skarp endnu, men har heller ikke så mange kampe. Al er ikke god nok og skal byttes over tid. Kløve ditto. Selvom sidste vindue var JHs bedste, så peger pinen entydigt på hans inkompetence.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Står mellem Tverskov,Gryte og Drachman for mig. på en billig baggrund..

              Gryte får den for et par kampafgørende redninger
              Synes Ramon gjorde det også ret ordentligt i sag. Ville gøre dine top 3 til top 4 - på den billige baggrund.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Synes Ramon gjorde det også ret ordentligt i sag. Ville gøre dine top 3 til top 4 - på den billige baggrund.
                Jahh. Det er nok ikke ramt helt ved siden af

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  Pointgennemsnittet har jeg ikke tjekket, selvom det ligener vi får skrabet flere sammen på det sidste, mindes bare ikke vi havde sådan en stime under Kent, kønt er det ikke, men vi taber heller ikke
                  I forhold til samme tidspunkt i sidste sæson er pointgennemsnittet faldet ret voldsomt, men det var så også cirka der i toppede sidste år.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                    Pointgennemsnittet har jeg ikke tjekket, selvom det ligener vi får skrabet flere sammen på det sidste, mindes bare ikke vi havde sådan en stime under Kent, kønt er det ikke, men vi taber heller ikke
                    Det har du ret i.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Positivt; vi taber ikke....og det er så det.

                      Der mangler stadig meget fremad banen....helenius og ak der mangler sgu noget
                      Tjaa det her kujonfodbold hvor vi intet tør satse bringer os bare ikke frem i tabellen.
                      Vores middelmådige angribere bliver heller ikke serviceret ret godt af hverken backs eller midtbane.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        To point ud af de to udekampe er som pointeret ikke så dårligt. Men kampen i dag var skuffende.
                        Har to spørgsmål:
                        1. Har nogen set AK på banen?
                        2. Fester har betegnet Kløve som "mand med tre lunger" da ham spillede de første kampe for os. Hvor tabte ham to af de?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Jeg må sige at det nok er noget af det spillemæssigt dårligste vi har præsteret i sæsonen. Vi har vel 15 min i hver halve, hvor vi viste bare en smule tænder. Ellers lader vi os presse for meget tilbage af et sønderjyskehold, som i hvert fald også er set bedre.
                          Jeg synes på en eller anden måde at vi så lidt trætte ud, selvom vi har 4 nye i startopstillingen. Kadrii oppe foran var jo helt væk, Ludwig så skidt ud og en spiller som Janus vinder slet ikke så mange dueller som vi er vant til. Ryans drive var også fraværende i dag. Alt i alt må vi være godt tilfredse med pointet, men det rykker ikke en skid. Det er simpelthen et krav at vi får skrabet fuld plade hjem imod Hobro og efb nu!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            MoM - en umulig opgave.
                            Ham med trommen på tribunen
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Pjækkede fra mit arbejde for at se flg. kamp:

                              0.-20.min. OB: "vi spiller lige bolden rundt". Sønderjyske: "Uha, de spiller bolden rundt!".
                              20.-45. min. Sønderjyske: "Vent lidt, spiller I den bare rundt? Så kan vi jo lægge lidt pres på og se, om vi kan leve på jeres fejl og nogle dødbolde." OB: "Uha, de lægger pres på og satser på dødbolde!"
                              45.-55. minut Sønderjyske: "Nu giver vi den fuld gas - så fejler de nok". OB: "Uha, nu giver de den gas!"
                              55.-70.minut OB: "Vent lidt, er det virkelig alt I har?? Så kan vi jo lige så godt tage bolden og se om vi kan skabe noget." Sønderjyske: "Uha, de tager bolden og ser om de kan skabe noget!".
                              70.-slut (rod og intermezzo med indianerbold) Begge hold: "Vi laver lige lidt rod og indianerbold!"

                              Vi er det bedste fodboldhold på banen, men vi formår ikke at få det frem i lange perioder. Sønderjyske er virkeligt ikke særligt gode, men vi er bare heller ikke gode nok til at straffe det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                To point ud af de to udekampe er som pointeret ikke så dårligt. Men kampen i dag var skuffende.
                                Har to spørgsmål:
                                1. Har nogen set AK på banen?
                                2. Fester har betegnet Kløve som "mand med tre lunger" da ham spillede de første kampe for os. Hvor tabte ham to af de?

                                Tror AK stillede sig der hvor Kadrii stod indtil han blev skiftet ud
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X