Side 15 af 16 FørsteFørste ... 513141516 SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 159
    Jeg så desværre ikke kampen igår pga arbejde.. Men kan nogen fortælle mig hvordan det gik med stemningen?? Tromme capo???

Citer Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Jeg så desværre ikke kampen igår pga arbejde.. Men kan nogen fortælle mig hvordan det gik med stemningen?? Tromme capo???
    De medrejsende fans leverede en fin stemning, de kunne sagtens høres.

Citer Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    De medrejsende fans leverede en fin stemning, de kunne sagtens høres.
    Enig de gjorde det langt bedre end spillerne og trænerstaben
    Jesper Hansen :

Haha dejligt at høre der var noget positivt i en kedelig kamp

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hold da kæft det ser sløjt ud hvis Baskim blev træt af den smule arbejde han udførte i går .
    Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.
    Det kan selvfølgelig også bare være noget michelsen har sagt, for at undgå at skulle svare på om han synes Bashkim var dårlig. Han ligner ikke en spiller der har ramt topformen endnu. I de øvrige kampe har han også været for anonym, men har reddet lidt ved at lave en enkelt genialitet, men igår var det enormt uskarpt og han virkede faktisk mere lad end Helenius.
    Jeg er helt på linje omkring det er ret skræmmende at vi kan se så trætte ud efter to kampe på 5 dage. Det virkede til at være hele holdet, som manglede 10 pct i energi, finesse og skarphed i dag. Relativt store chancer glider ud i ingenting. Overkommelige forsvarsaktioner er ved at give røde kort. Det var sgu heldigt sønderjyske spillede en ligeså dårlig kamp

Hold da kæft det ser sløjt ud hvis Baskim blev træt af den smule arbejde han udførte i går .
    Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.
    Jeg tror bestemt ikke spillerne er i dårlig form i OB, jeg tror du undervurderer hvor meget det tynger fysikken at spille professionel fodbold og så handler det om at dosere træningen.
    Det er flere gange kommet frem at træningen er relativt hård under Jakob Michelsen, problemet kan være at der bliver trænet FOR hårdt ... som jeg tidligere har været inde på.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Var ikke på stadion og kunne følge kampen kun med et stream. Det forfalsker det muligvis men der var kun vores Dan s at høre og det gik godt med tromme og sange. På lægterne dominerede vi kampen fuldstændigt. Synes fansene præsterede på et langt højere niveau end drengene på banen.

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Var vel næppe kampen i går der gjorde ham træt men BIF kampen der ikke er fuldt retitueret for. Selvom han har været skadesfri har han jo ikke spillet kampe så længe som resten af truppen henset til det sene indkøb .. han er ca. to mdr. kamptræning bagud og lige meget hvor meget han giver den gas til træning er det ikke 90 min sprint og knubs..

Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Var vel næppe kampen i går der gjorde ham træt men BIF kampen der ikke er fuldt retitueret for. Selvom han har været skadesfri har han jo ikke spillet kampe så længe som resten af truppen henset til det sene indkøb .. han er ca. to mdr. kamptræning bagud og lige meget hvor meget han giver den gas til træning er det ikke 90 min sprint og knubs..
    Så skulle han jo ikke være startet inde, det lignede jo fra første sekund at han havde beton i støvlerne
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg tror bestemt ikke spillerne er i dårlig form i OB, jeg tror du undervurderer hvor meget det tynger fysikken at spille professionel fodbold og så handler det om at dosere træningen.
    Det er flere gange kommet frem at træningen er relativt hård under Jakob Michelsen, problemet kan være at der bliver trænet FOR hårdt ... som jeg tidligere har været inde på.
    Nej det er ikke kommet frem flere gange. Den eneste jeg har set påstår det er fra en bruger herinde. Derimod er det kommet frem at træningen under Kent Nielsen var useriøs og mange gik og gemte sig og ventede på at deres kontrakt udløb.

Regler for indlæg