Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF-OB (23. Marts 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Gør jeg sjovt nok også. ;)

    Alternativt kunne vi også stille med Høegh i centerforsvaret og skubbe Kasper Larsen op i en oprydderrolle.

    Edit: Og derved samtidig styrke os i luftspillet både offensivt og defensivt, selvom jeg ikke kan huske hvornår vi sidst har scoret på hovedstød efter hjørnespark.
    Last edited by JMJ; 19-03-2014, 20:55. Årsag: Tilføjelse

    Comment


      #17
      Jeg håber vi får begrænset nederlaget mest muligt, så vi undgår en kæmpe snitter.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #18
        Toppel
        Ruud Amc Larsen Diarra
        Falk. Schoop Azer Emil
        Skoubo
        Mos
        Forsvaret siger sig selv hvis Barrett er ude. KL regner jeg med bliver klar. Midtbanen bør jo være de to, når de andre ikke har fået 1 minut og skoubo skal ikke være alene på toppen, ellers bringer vi intet offensivt og bliver tromlet tilbage på banen.
        Det bliver sindsygt svært i vores situation. Vi må håbe Troels får en af sine lyse øjeblikke og finder en formel der kan bremse bøf. Uanset hvilken cm-konstellation vi bringer i spil tror jeg vi bliver overmatchet. Jeg håber vi får falk igang og at Emil stadig er så ilter at han fyrer en brandkamp af, de to skal sprudle før jeg kan se os stjæle noget derfra. Ellers forventer jeg sgu bare der bliver knoklet. Sidst imod Viborg manglede vi sgu lidt fight fra enkelte spillere, og det skal der ændres på. Amc skal op i gear så han ikke koster igen Og toppel forventer jeg tilbage i kassen klar til at diske op med de redninger der ikke kan forventes, ellers får vi sgu høvl.
        Alt i alt skal der en top top præstation frem før vi overhovedet kan forvente point, mod et Brøndby hold der har væsentligt mere flow i spillet end os, specielt hjemme!!

        Comment


          #19
          Tror helt sikkert at vi skal hænge vores hat på Falk og Emil.
          Initiativet bliver helt sikkert overladt til BIF fra start også må vi håbe at Falk og Emil er i hopla og scorer på noget kontra
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Tror helt sikkert at vi skal hænge vores hat på Falk og Emil.
            Initiativet bliver helt sikkert overladt til BIF fra start også må vi håbe at Falk og Emil er i hopla og scorer på noget kontra
            det er der jo for så vidt ikke noget nyt i. Men uden spelmann og ari bliver vi helt sikkert mere pressede

            Comment


              #21
              Håber at se noget alla denne opstilling:

              Toppel

              Ruud - Høegh - Kasper Larsen - Diarra
              Conor O'brien
              Falk - Azer - Vadócz - Emil Larsen
              Mos

              Også kan Schoop, Kadrii og eventuelt Djuric komme ind senere i kampen.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af kasparlyk Se indlæg
                Håber at se noget alla denne opstilling:

                Toppel

                Ruud - Høegh - Kasper Larsen - Diarra
                Conor O'brien
                Falk - Azer - Vadócz - Emil Larsen
                Mos

                Også kan Schoop, Kadrii og eventuelt Djuric komme ind senere i kampen.
                Enig - kunne godt snart tænke mig at se Dusan få lidt spil...
                Denne kamp er så spændende - for kan vi klare os uden drivkraft på midten i form af Ari og Spellman???

                Comment


                  #23
                  Ari og KL er vel de positive elementer vi har, set med defensive øjne, Diarra kunne også godt komme med der, men med Ari ude og måske KL, så bliver det op ad bakke...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Hvem står mod Brøndby?

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ant-beslutning

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg gætter på at JC fortsætter på kassen. Synes faktisk han har gjort det glimrende i de seneste to kampe. Han ser virkelig ud til at være i god form og fået humøret og spilleglæden tilbage. Hvis han kan ramme sit gamle niveau, så har vi jo pludselig en målmand med landsholdsklasse ;-)

                      Comment


                        #26
                        Engang imellem er der en kamp, hvor jeg synes det virker håbløst at få noget som helst. Den her er en af dem.

                        Tæt på at sige det er fint, at Ari og Spelmann har karantæne nu, så de ikke fik den her, for at misse kampen mod Sønderjyske.

                        Den her er i den grad solgt for 1 point.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Jeg gætter på at JC fortsætter på kassen. Synes faktisk han har gjort det glimrende i de seneste to kampe. Han ser virkelig ud til at være i god form og fået humøret og spilleglæden tilbage. Hvis han kan ramme sit gamle niveau, så har vi jo pludselig en målmand med landsholdsklasse ;-)
                          Enig, jeg har overhovedet ikke savnet Toppel og hans Onyzko-udspark. Synd at JC er tæt på de fyrre. Jeg vil tro at Danmarks bærme alias Brøndbys fans råber grimme ting af ham, så han bliver ekstra tændt.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Engang imellem er der en kamp, hvor jeg synes det virker håbløst at få noget som helst. Den her er en af dem.

                            Tæt på at sige det er fint, at Ari og Spelmann har karantæne nu, så de ikke fik den her, for at misse kampen mod Sønderjyske.

                            Den her er i den grad solgt for 1 point.
                            helt enig!

                            jeg sælger også gerne denne her kamp for 1p

                            - men hold nu op hvor ville det være lækkert at slå bif.....

                            Comment


                              #29
                              vi taber med minimum 3 mål.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Engang imellem er der en kamp, hvor jeg synes det virker håbløst at få noget som helst. Den her er en af dem.

                                Tæt på at sige det er fint, at Ari og Spelmann har karantæne nu, så de ikke fik den her, for at misse kampen mod Sønderjyske.

                                Den her er i den grad solgt for 1 point.




                                Absolut vanskelig kamp men ikke umuligt.


                                JC
                                Ruud, AMC, KL, Diarra
                                Falk, COB, Schoop, Azer, Emil
                                Mos


                                (Skoubo, Baskim, Høegh, Toppel)


                                Der skal spilles temmelig kompakt og så skal vi bare være hurtige og skarpe på omstillingerne. Vi skal turde spille bold og det nytter ikke noget bare at smide høje bolde op til Skoubo som han kan forsøge at flække videre. Vores chance ligger i at de fleste har BIF som klar favorit i denne kamp og SÅ gode er de altså heller ikke. De har altså fået foræret meget af dommerne i de seneste runder og det skal vi naturligvis håbe på ikke gentager sig imod os. Vi er naturligvis meget svækket i maskinrummet på den centrale midtbane, men så må Connor OB, Schoop og Azer B. jo prøve at bevise at de også har nogle kvaliteter. Vadocz er naturligvis også en mulighed, men jeg har taget Azer da sådan en kamp kan være god for hans udvikling.

                                Comment

                                Working...
                                X