Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Haderslev-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Super, trods meget støj. Elsker det fynske sprog. “A da no’n ska’er?”
    Ja det er klasse las os bare få noget mere af det. Keep up the good work
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Troels Kløve vil give den lidt ekstra, når vi møder sin tidligere klub, og så giver han en forklaring på, hvordan OB har forsøgt at svække SønderjyskE.

      http://obstruktion.dk/kloeve-den-faa...-soenderjyske/
      jamen så kan man håbe det kaster et kontrakttilbud af sig
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        FS tror på denne opstilling

        Grytebust

        Ramon Tverskov Ludwig

        Ryan Drachmann JBL

        JJT Kløve

        Helenius Bashkim
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          FS tror på denne opstilling

          Grytebust

          Ramon Tverskov Ludwig

          Ryan Drachmann JBL

          JJT Kløve

          Helenius Bashkim
          Synes det ser fornuftigt ud. Hverken Greve eller CN leverede en præstation i Bøf, som berettiger dem til et genvalg og samtidig kan de stadig være mærkede. Jeg synes også at vi savner en mand på midten som er lidt bedre på bolden, som jjt er. Vi så imod AGF at vi fik lagt et tryk da tverskov blev rykket derop. Lidt af det samme kunne man håbe på at jjt kunne bringe. JM hæfter sig også meget ved vores kamp i Esbjerg, hvor vi var gode på bolden, og hvis vi skal hen imod det, så tror jeg ikke Greve og CN på banen samtidig vil være en god cocktail, imod et sønderjyskehold, som primært vil ødelægge vores spil.
          Ellers synes jeg at vi i sidste kamp imod sønderjyske viste, hvordan man skal gøre og hvordan man ikke skal gøre. De har dygtige folk offensivt, som kan gøre ondt, hvis de får pladsen. Omvendt kan de stresses i de bagerste geledder, hvor de ikke er så kyndige på bolden. Sidst havde stor succes med at presse dem højt, og det ville klæde os at prøve det igen.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS tror på denne opstilling

            Grytebust

            Ramon Tverskov Ludwig

            Ryan Drachmann JBL

            JJT Kløve

            Helenius Bashkim
            Håber selv vi stiller sådan op, men tror Casper Nielsen bliver valgt over JJT.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Håber selv vi stiller sådan op, men tror Casper Nielsen bliver valgt over JJT.
              CN/JJT tror jeg er 50/50 .. Haderslev kommer sikkert ikke så aggressivt ud som BIF gjorde i mandags. Det må alle dage dage give JJT lidt bedre kort på hånden med hans fine boldomgang og blik for spillet, som måske er en smule "eftertænksom" og "Kent-agtig" med sikre pasninger.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                CN/JJT tror jeg er 50/50 .. Haderslev kommer sikkert ikke så aggressivt ud som BIF gjorde i mandags. Det må alle dage dage give JJT lidt bedre kort på hånden med hans fine boldomgang og blik for spillet, som måske er en smule "eftertænksom" og "Kent-agtig" med sikre pasninger.
                Jeg tror også at CN vælges da det ikke virker som om at JM ser JJ som 8`er men mere som 6`er som Drachman sidder tungt på.
                Men kløve kunne godt blive valgt frem for Greve

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg tror også at CN vælges da det ikke virker som om at JM ser JJ som 8`er men mere som 6`er som Drachman sidder tungt på.
                  Men kløve kunne godt blive valgt frem for Greve
                  Jeg tror i hvert fald at JM savner noget aggressivitet og løbestyrke fra jjt i forhold til at spille 3-5-2. Her er de andre typer vi har i truppen mere JM. Om han skulle se ham som 6'er kan jeg ikke lige gennemskue. Jeg håber da at man prøver at integrere centralt foran Janus. Det vil give mening i forhold til at JM ønsker at vi skal være bedre på bolden.
                  Når det er sagt så tror jeg også mere på kløve end på jjt til at starte inde i dag. Jeg håber bare mest på jjt.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Håber selv vi stiller sådan op, men tror Casper Nielsen bliver valgt over JJT.
                    Håber ikke Kløve spiller. Han er godt nok gået helt i samme hi som AK. JJT er noget klejn i tilbageløb, så spændende om han vægter spilforståelse og teknik over løb.

                    Comment


                      #25
                      Det blev Helenius, Kløve og JJ istedet for MJ,Greve og CN
                      Gryte på mål igen

                      Comment


                        #26
                        Gryte
                        Ramon Tverskov Ludwig
                        Ryan Kløve Drachmann JJT Barrett
                        Helenius Bashkim
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Gryte
                          Ramon Tverskov Ludwig
                          Ryan Kløve Drachmann JJT Barrett
                          Helenius Bashkim
                          Det er vel det stærkeste vi kan stille op pt, synes Helenius fortjener en start, han er en del mere med i spillet end A.K er. Kløve kan vel altid diskuteres, kan bare ikke se et andet åbenlyst alternativ. God kamp.

                          Comment


                            #28
                            Vi skal vinde i dag! Det bør vi gøre og i dag er forskellen om det hedder 5 kampe uden nederlag og 11 point eller 3 kampe og 2 point.

                            Comment


                              #29
                              AL skal erstattes over tid. Han er en udemærket reserve, men ikke en top 6 spiller

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                AL skal erstattes over tid. Han er en udemærket reserve, men ikke en top 6 spiller
                                Han er ikke den som haster mest at få skiftet ud syntes Kløve, Helenius, CN, Festersen og den tjekkiske Løfquist bør skiftes først
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X