Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD BIF-OB mandag 22./10. 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Vi forsvarer godt. Problemet er at vi kan ikke holde fast i bolden. Der var vel kun to sekvenser hvor det lykkedes og kunne spille os godt fremad - og skabte dermed kampens to største chancer.
    Håber vi kan holde koncentrationen højt og finde mere ro på bolden. Så tror jeg på sejr. Brøndbys defensive er sårbar og laaaaangt fra overbevisende.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Det kan man med rette sige. Spillemæssigt har vi været skidt. Men de har så heller ikke skabt de helt store chancer. Chancemæssigt fører vi 2-1 i store tilbud.
      Jeg er meget forundret over hvordan Casper Nielsen har nået noget der minder om 200 kampe i den bedste danske række, han har simpelthen ikke niveau til det.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Er det en ny Høgh vi så få debut i dag i en svær første halvleg. Vel, det var kun halvdelen af kampen men han har været overbevisende.
        Der er i hvert fald grobund for en solid kandidat i målmandskampen, når Gryte smutter. Jeg har stadig svært ved at forstå, hvorfor vi skulle ud og bruge penge på Sayouba, i stedet for bare at lade Oliver og Thomas tage kampen op fra sommer af, nu Gryte alligevel ikke skulle nogle steder.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          1/3 super gode udspark, 1/3 middelvare og 1/3 katastrofale :-)
          Så mere eller mindre på niveau med Gryte... ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            1/3 super gode udspark, 1/3 middelvare og 1/3 katastrofale :-)
            Hmm, jeg synes generelt han har været overbevisende med fødderne. Til tider tror jeg, at han mangler muligheder, og så bliver den bare sendt op foran mere eller mindre i blinde.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jeg tror Mathias bliver udskiftet. Han fylder for lidt - løber ikke rigtigt
              Ja tror faktisk også NH kan løbe fra BIF og så vil han bidrage noget mere med bolden. De herre Nielsen og Greve, har godt nok også været overmatchet

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg er meget forundret over hvordan Casper Nielsen har nået noget der minder om 200 kampe i den bedste danske række, han har simpelthen ikke niveau til det.
                Jeg er mindst lige så forundret over der var nogle som mente det var et godt køb da vi desværre købte ham .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Ja tror faktisk også NH kan løbe fra BIF og så vil han bidrage noget mere med bolden. De herre Nielsen og Greve, har godt nok også været overmatchet
                  Yes ind med NH, han plejer at være god ved indhop. MJ er overmatchet idag, dels via vores dårlig omgang med bolden, og så virker han ikke til at læse mulighederne ordentligt idag.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg er meget forundret over hvordan Casper Nielsen har nået noget der minder om 200 kampe i den bedste danske række, han har simpelthen ikke niveau til det.
                    Som central spiller har han det meget svært. Jeg syntes han har været ok på kanten for os. Men der er mange gange idag, hvor hans iver redder det tilbage i banen. Frem af er det meget sløjt.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Som central spiller har han det meget svært. Jeg syntes han har været ok på kanten for os. Men der er mange gange idag, hvor hans iver redder det tilbage i banen. Frem af er det meget sløjt.
                      Men det skal være mere kvalitet fremad i denne kamp. Det bliver alt for let for BIF - CN kan bestemt noget, men vi skal have mere. Mon ikke JJT kommer ind på et tidspunkt.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #86
                        Jeg synes vi er for dårlige til at flytte bolden imellem os. Det går for langsomt og vi er for upræcise. Selvom bøf's pres er hårdt, så virker vi til at være mere i panik end der er grund til. Derudover gør angriberne det enormt svært. Det kan godt være at gadeplanen er at de skal true dybt, men når vi ikke formår at spille os i situationer, hvor den kan slås dybt, så må den ene lidt ned i banen og spille med, så forsvaret har flere muligheder, når de skal slippe bolden. Ellers så forsvarer vi godt og chancerne har vi jo haft. Dem får vi flere af, så skal den fandme ind. Jeg håber vi får jjt ind efter en times tid. Der plejer bøf's pres at dale og så får han pladsen til at sende vores angribere afsted. Både Greve og CN har det svært, så en mere teknisk velfunderet spiller vil gøre godt, når trætheden melder sig

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Men det skal være mere kvalitet fremad i denne kamp. Det bliver alt for let for BIF - CN kan bestemt noget, men vi skal have mere. Mon ikke JJT kommer ind på et tidspunkt.
                          Mon ikke Vacek kommer ind. Han har jo lige det vi øjensynligt mangler i dag, hvis man spørger den gode Jesper Hansen.

                          Der er ingen tvivl om, at vi får en spiller ind, som har en masse rutine, som han kan bidrage med hos os. Han er en alsidig spiller, der kan dække flere pladser på midtbanen, og vi ser ham som en spiller, der kan tage en lederrolle og et ansvar på banen, hvor han både kan spille ind med sine egne kvaliteter og samtidig gøre sine holdkammerater bedre i kraft af sine erfaringer.

                          Comment


                            #88
                            Arghh MJ lidt sløjt, god chance

                            Comment


                              #89
                              Gult Greve.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #90
                                Drachmann har det også svært idag

                                Comment

                                Working...
                                X